Інтерфакс-Україна
14:01 09.06.2025

PSS by Logics7 передає естафету бренду L7 Simulators

2 хв читати
PSS by Logics7 передає естафету бренду L7 Simulators

Власник компанії Лоджікс 7 Україна Ігор Бєлов завершив угоду з передання прав на виробництво бойових симуляторів та пов’язаного програмного забезпечення групі компаній Л7. Процес підготовки та юридичного оформлення угоди тривав понад пів року й охоплював передачу прав на ліцензії, сертифікати та інтелектуальну власність.

Відтепер офіційним виробником симуляторів бойової підготовки стає одна з компаній групи — Л7 Індастрі. Продукція буде випускатися під новим брендом L7 Simulators, який приходить на зміну добре відомому ринку бренду PSS by Logics7.

"Ми шукали покупця, який розділяє наші цінності, нашу місію і прагне масштабувати бізнес задля спільної мети – перемоги України. Я залишаюся стратегічним радником компанії з розвитку інновацій та продуктів. Моє покликання — створювати й розвивати, бути ідейним натхненником і новатором. Я знайшов себе саме в цій ролі", — прокоментував Ігор Бєлов.

Новим генеральним директором керуючої компанії групи Л7 призначено Олену Душину, яка до цього займалася побудовою та впровадженням бізнес-процесів у компанії Лоджікс 7 Україна. Таке стратегічне рішення ухвалили нові власники з огляду на її багаторічний досвід у розвитку бізнесів, побудові ефективних організаційних структур, а також здатність бути сильним лідером, що надихає команду, об’єднує її довкола спільної мети та забезпечує злагоджену і продуктивну взаємодію між усіма підрозділами.

У компанії підкреслюють, що якість, функціональність та інноваційність симуляторів залишаться незмінними, як і повна спадковість попереднього бренду. Це важливо для користувачів, які вже проходили навчання на цих системах і високо оцінили їхню ефективність. В умовах війни нові власники свідомо утримуються від суттєвих змін у позиціонуванні бренду, зосереджуючи увагу на результатах навчання, швидкості впровадження технологій та розширенні доступу до бойової підготовки.

Команда програмістів, підрозділ R&D та виробництво залишаються без змін і продовжать роботу в повному складі вже під новим брендом. Нова компанія також успадковує соціальну функцію — безкоштовну підготовку військових у власному шоурумі та виїзні навчання інструкторами на передовій.

 

ОСТАННЄ

У державному банку розповіли про підсумки проєкту «Підтримка енергостійкості мікро- та малих підприємств України»

Показники виконання договорів купівлі-продажу деревини у III кварталі позитивні – понад 43%

Трейлер драмеді «Вітя» вже в мережі — прем’єра 1 вересня на Київстар ТБ

У першому півріччі 2025 року IDS Ukraine збільшила податковий внесок на 33% – до майже пів мільярда гривень

Напередодні переговорів на Алясці: Порошенко пояснив, як зробити Україну сильнішою

Найвищий приріст серед банків з іноземним капіталом: кредитний портфель ОТП БАНК у корпоративному сегменті збільшився на 25% за 2024 рік

Епіцентр запустив рекламний сервіс для брендів та мерчантів

1 центр рекрутингу Сухопутних військ: проєкт "Контракт 18–24" розширюється на безпілотні системи

Lviv Invest Forum 2025 — головна інвестиційна подія серпня у Львові

Forbes University – форум про освіту, що рухає економіку

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА