Інтерфакс-Україна
14:01 09.06.2025

PSS by Logics7 передає естафету бренду L7 Simulators

2 хв читати
PSS by Logics7 передає естафету бренду L7 Simulators

Власник компанії Лоджікс 7 Україна Ігор Бєлов завершив угоду з передання прав на виробництво бойових симуляторів та пов’язаного програмного забезпечення групі компаній Л7. Процес підготовки та юридичного оформлення угоди тривав понад пів року й охоплював передачу прав на ліцензії, сертифікати та інтелектуальну власність.

Відтепер офіційним виробником симуляторів бойової підготовки стає одна з компаній групи — Л7 Індастрі. Продукція буде випускатися під новим брендом L7 Simulators, який приходить на зміну добре відомому ринку бренду PSS by Logics7.

"Ми шукали покупця, який розділяє наші цінності, нашу місію і прагне масштабувати бізнес задля спільної мети – перемоги України. Я залишаюся стратегічним радником компанії з розвитку інновацій та продуктів. Моє покликання — створювати й розвивати, бути ідейним натхненником і новатором. Я знайшов себе саме в цій ролі", — прокоментував Ігор Бєлов.

Новим генеральним директором керуючої компанії групи Л7 призначено Олену Душину, яка до цього займалася побудовою та впровадженням бізнес-процесів у компанії Лоджікс 7 Україна. Таке стратегічне рішення ухвалили нові власники з огляду на її багаторічний досвід у розвитку бізнесів, побудові ефективних організаційних структур, а також здатність бути сильним лідером, що надихає команду, об’єднує її довкола спільної мети та забезпечує злагоджену і продуктивну взаємодію між усіма підрозділами.

У компанії підкреслюють, що якість, функціональність та інноваційність симуляторів залишаться незмінними, як і повна спадковість попереднього бренду. Це важливо для користувачів, які вже проходили навчання на цих системах і високо оцінили їхню ефективність. В умовах війни нові власники свідомо утримуються від суттєвих змін у позиціонуванні бренду, зосереджуючи увагу на результатах навчання, швидкості впровадження технологій та розширенні доступу до бойової підготовки.

Команда програмістів, підрозділ R&D та виробництво залишаються без змін і продовжать роботу в повному складі вже під новим брендом. Нова компанія також успадковує соціальну функцію — безкоштовну підготовку військових у власному шоурумі та виїзні навчання інструкторами на передовій.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Лондонська школа економіки запускає програму «Освіта для перемоги»: як на неї податись

Шостий центр ментального здоров’я мережі ПОВЕРНЕННЯ відкрили в Хмельницькому

ІМВ КНУ об’єднав студентів 46 вишів на конкурс есе про українську дипломатію

Бійці 3 армійського корпусу розповіли, як використовують зарядні станцій від "Української команди": "для роботи дронів та зв'язку"

Хід на прорив: як український бізнес вчиться стратегувати у невизначеності

Військові заощадили понад 1,1 млн грн завдяки програмі Армія+ на АЗК під ТМ Parallel

Заява "УДАРу Віталія Кличка": Замість 3000 км популізму треба готувати Україну до складної зими

У Києві вручили національну премію "Скарб нації"

ОТП БАНК демонструє приріст кредитного портфеля у 2025 році - Володимир Мудрий

UCSC MRKTNG AWARDS: відкрито продаж квитків на першу українську маркетинг-премію для ТРЦ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА