Інтерфакс-Україна
20:32 06.10.2025

Цифровий асистент Help-bot від Епіцентру отримав новий функціонал

2 хв читати
Цифровий асистент Help-bot від Епіцентру отримав новий функціонал

Компанія Епіцентр оновила функціонал власного цифрового помічника в telegram та viber.

Епіцентр Help-bot - це асистент-помічник від Епіцентру, що працює через telegram чи viber. Він допомагає клієнтам компанії керувати своїми онлайн-замовленнями, знаходити товар, його ціну та характеристики, спілкуватись із службою підтримки, отримувати персональні пропозиції та використовувати інші корисні сервіси.

Нещодавно компанія завершила роботу над оновленням Епіцентр Help-bot, реалізувавши в ньому низку нових функцій. Зокрема, в асистенті з’явились можливості об'єднання, зміни адреси доставки та способу отримання онлайн-замовлень. Також в Епіцентр Help-bot був доданий сервіс покупок голосом, новий сканер товару, поліпшена деталізація статусу замовлень та проведено редизайн User Experience бота у месенджері Viber.

“Завдяки зручному та зрозумілому функціоналу цей цифровий помічник швидко набув популярності серед наших клієнтів. Зараз вже 1,2 млн користувачів підписані та користуються сервісом Епіцентр Help-bot у viber та telegram. При цьому наші покупці постійно надають зворотний зв’язок, що допомагає нам доопрацьовувати асистента, додаючи нові функції та цифрові сервіси”, - зазначив директор департаменту онлайн-продажів та клієнтського сервісу Епіцентр Юрій Кудлик.

Зараз серед найбільш популярних сервісів в Епіцентр Help-bot залишаються:

  • Перегляд статусу онлайн-замовлення - 3,5 млн. взаємодій клієнтів з сервісом
  • Картка Вигода - понад 1 млн. взаємодій клієнтів з сервісом
  • Електронна черга - понад 500 тис. разів клієнти зареєстрували своє онлайн-замовлення в електронній черзі центрів видачі онлайн-замовлень

Водночас, з моменту виходу Епіцентр Help-bot з бета-версії у продукті з’явились такі функції, як зміна дати та часу доставки, редагування товарів та повернення коштів по онлайн-замовленням, електронні чеки, персональні рекомендації, профіль клієнта, історія звернень у підтримку, пошук вакансій в Епіцентрі та багато інших.

Навесні цього року в Епіцентр Help-bot також з’явився набір Telegram-стікерів під назвою "Пухнасті помічники". Створення цього стікер-паку стало продовженням проєкту “Пухнасті консультанти”, в рамках якого компанія реалізувала систему віртуального консультування, а в торгових центрах з’явились ростові фігури домашніх тварин мобілізованих працівників.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Інфаркт у 30 - нова реальність. Українські хірурги рятують серця навіть після війни

Чому така різниця між «ввічливістю» англійською та її сприйняттям українською

На західному узбережжі Ірландії відбувся автопробіг на підтримку України

Чому дорослі вчать швидше, ніж думають: міфи про пам’ять і вік

"Українська команда" передала велику партію автономних зарядних станцій батальйону безпілотних систем "Хорт"

Геловін із AmCham: стань донором крові 31 жовтня

У Львівській громаді розпочали будівництво першої локації проєкту "Дитячі Оселі" (Children`s Living Places), який реалізується з урахуванням інноваційної концепції Living Places

АДПУ закликає зберегти українську деревину для українського виробника!

У Кропивницькому відкрився четвертий центр ментального здоров’я всеукраїнської мережі ПОВЕРНЕННЯ

Бізнес-англійська, яка працює

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА