12:02 06.07.2018

За два роки до Центру обслуговування «Чернігівгазу» клієнти звернулися близько 300 тис. разів

2 хв читати

Два роки тому, в липні 2016 року, в м. Чернігові відкрився перший сучасний Центр обслуговування клієнтів для споживачів природного газу. За цей період клієнти компанії отримали фахову допомогу та якісну консультацію близько 300 тис. разів. На сьогодні в новому офісі можна отримати майже 30 різних видів послуг і в планах компанії розширити їх перелік.

Найчастіше споживачі зверталися до компанії за роз`ясненнями по особовому рахунку – близько 47 тис. відвідувачів, щодо перерахунків обсягу споживання природного газу – 6,8 тис. Майже 13 тис. споживачів подали заяву на зміну власника особового рахунку, 4 тис. клієнтів отримали консультації щодо процедури встановлення, повірки, опломбування або ремонту газових лічильників.

Окрім розрахунків клієнти вирішували питання технічного характеру. Фахівцями компанії було видано понад 2,1 тис. технічних умов на підключення до систем газопостачання, прийнято 2,2 тис. заяв на погодження проектної документації, проведено реєстрацію 3 тис. актів прийомки газових приладів, опрацьовано понад 7 тис. заявок на техобслуговування та ремонт газового обладнання.

На сьогоднішній день у чернігівському Центрі обслуговування працюють 18 високопрофесійних менеджерів та 3 провідних фахівця, які надають клієнтам компанії оперативну допомогу з будь-яких питань, пов’язаних із газопостачанням.

Як розповідає начальник управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов, відкриття чернігівського офісу стало першим кроком до кардинальних змін в роботі з клієнтами газової компанії.

«Чернігів по праву може вважатися піонером в реалізації клієнтоорієнтованого підходу. Ми стали першим облгазом в Україні, який перейшов на новий формат обслуговування. Відтоді наша співпраця з клієнтами базується на трьох основних критеріях: швидко, якісно і комфортно», - зауважив Дмитро Лахтіонов.

Окрім Чернігова Центри обслуговування клієнтів працюють у Прилуках, Ніжині та Корюківці, де мешкають 60% користувачів газу Чернігівського регіону. До кінця року ПАТ «Чернігівгаз» планує відкрити сучасні офіси в Бобровиці, Козельці і Бахмачі. Після цього отримати послуги газової компанії в новому форматі зможуть 73% споживачів.

Довідка: Основною сферою діяльності ПАТ «Чернігівгаз» є розподіл природного газу. Щорічний обсяг транспортування становить близько 600 млн. куб. м. природного газу. Система газопостачання Чернігівщини складається з 10,8 тисяч км газопроводів. Нашими споживачами є понад 350 тисяч сімей, більше 3 тисяч підприємств та установ Чернігівської області.

Найкрупнішими клієнтами ПАТ «Чернігівгаз» є Чернігівська ТЕЦ, Облтеплокомуненерго, САН ІнБев Україна, Чернігівський молокозавод, Корюківська фабрика технічних паперів.

Компанія є одним з найкрупніших платників податків регіону. Щорічно до бюджетів усіх рівнів сплачується понад 98 мільйонів гривень податків і зборів.

 

За додатковою інформацією звертатися

до фахівця із зв`язків з громадськістю

Наталії Свириденко

Тел./факс: +380 462 65 20 07

Моб.: +380 67 244 96 46

E-mail: [email protected]

http://cn.104.ua/

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА