12:00 08.05.2020

З початку року до онлайн-сервісів АТ "Харківгаз" долучилось 20 тис родин Харківської області

1 хв читати
З початку року до онлайн-сервісів АТ "Харківгаз" долучилось 20 тис родин Харківської області

З початку року до використання онлайн-сервісів АТ "Харківгаз" - особистий кабінет та паблік-аккаунт 7104ua у Viber - долучилось близько 20 тис споживачів природного газу. Близько половини нових користувачів, долучились до сервісів під час карантину.

Загалом дистанційними сервісами компанії користується понад 170 тис родин Харківської області. Це більше 40% клієнтів АТ "Харківгаз". Одночасно з розвитком нових можливостей для своїх клієнтів, газова компанія вдосконалює функції існуючих сервісів. Так, наприклад, в паблік-акаунті Viber 7104ua додано функцію - вкласти фото показань приладу обліку при передачі даних лічильника.

"Тільки впродовж квітня місяця за консультаціями щодо переходу на дистанційне отримання інформації через особистий кабінет та Viber до фахівців центру обслуговування звернулось близько 4 тис клієнтів АТ "Харківгаз". Це насправді зручно, бо сервіси дозволяють отримувати всю необхідну інформацію по особовому рахунку вдома і в зручний час", - зазначила начальниця управління клієнтського сервісу АТ "Харківгаз" Ірина Манько.

За допомогою особистого кабінету, чат-боту Viber 7104ua, мобільних додатків 104 клієнти АТ "Харківгаз" можуть дистанційно:

  • передати показання лічильника;
  • отримати онлайн-рахунок та оплатить послуги;
  • контролювати стан особового рахунку та зарахування платежів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА