Інтерфакс-Україна
09:29 19.06.2020

Клієнти "Волиньгаз Збуту" на 70% частіше використовують чат-бот у Viber для розрахунків за газ

2 хв читати
Клієнти "Волиньгаз Збуту" на 70% частіше використовують чат-бот у Viber для розрахунків за газ

З початку року до онлайн-сервісу 7104ua у Viber долучились 7,6 тис. клієнтів "Волиньгаз збуту". Станом на 1 червня таких користувачів уже 18 056. Чат-бот зручний і за допомогою  нього під час карантину споживачі газу дистанційно передають показники лічильників, сплачують за газ та контролюють стан особового рахунку.

Перевага чат-бота 7104ua у Viber  у тому, що під одним аккаунтом можна зареєструвати та обслуговувати не лише себе, а й своїх близьких і рідних. Один користувач може вести до п’яти особових рахунків.

 «У сучасному світі зміни відбуваються дуже швидко, ритм життя неймовірно насичений, тож  і ми стараємося йти в ногу з часом, - розповідає директор ТОВ «Волиньгаз Збут»  Микола Тищук. – Щоб наші клієнти не витрачали купу часу в чергах, працює вайбер-бот. Передати показники і сплатити рахунки легко і просто, адже телефон у більшості  з нас завжди з собою».

Щоб долучитися до 7104ua в Viber, користувачу треба відсканувати QR-код. На сьогодні 18 056 клієнтів уже встигли оцінити переваги чат-боту, а саме: цілодобовий доступ в режимі онлайн, відсутність черги і швидка сплата рахунків, безпечний доступ, а також можливість  користуватися послугою де завгодно і коли завгодно.

Також діє нова функція - через чат-бот Viber 7104ua тепер можна передати показання лічильників з фото. Вона запроваджена для корекції неправильно введених показників лічильника

Показання газового лічильника у чат-боті Viber 7104ua можна підтвердити світлиною. Після ручного введення показань чат-бот пропонує споживачеві додати фото лічильника, яке можна завантажити з галереї  телефону.

Можливості онлайн-сервісів 104.ua постійно розширюються. Тепер компанія приймає показання лічильників з фото у Viber. Система вдосконалюється і проходить своєрідне навчання. Незабаром з’явиться функція розпізнавання показання лічильників за світлиною, поки що вона доступна тільки в мобільному додатку для iOS.

Згодом цю технологію будуть використовувати для корекції показань, внесених з помилками.

Адже споживачі нерідко стикаються із цією проблемою. Зазвичай у такому випадку їм необхідно звернутись до центру обслуговування клієнтів, написати заяву і чекати на візит контролера, який має скласти акт і підтвердити реальні показання лічильника. Дуже скоро це буде відбуватись майже автоматично.

Тим не менш, особистий кабінет на сайті 104.ua все одно залишається лідером і користується  найбільшим попитом серед доступних онлайн-сервісів. І це не дивно, адже через особистий кабінет клієнт має змогу звернутися до представника газової компанії, написавши повідомлення, є можливість замовити зворотній дзвінок контакт-центра. Ще одне нововведення – рахунки на оплату стали доступні в PDF-форматі. Тож не обов’язково чекати, поки прийде квитанція до поштової  скриньки, в особистому кабінеті можна завантажити  та роздрукувати її.

ОСТАННЄ

ПУМБ перший серед українських банків, який отримав одразу дві нагороди Red Dot

Офіційна заява Sense Bank щодо купівлі ОВДП через застосунок Дія

Видавництво "Фоліо" представляє новий роман Олександра Красовицького - "Кінець гри"

Національна мережа АЗК Parallel приєдналася до програми підтримки військових Армія+

Sense Bank одним з перших в Україні запровадив керування картками в Click to Pay просто з мобільного застосунку Sense SuperApp

Порошенко на зустрічі з євродепутатами ЄНП: ми повинні разом зупинити путіна

"Контракт 18–24" трансформується: нові можливості для кандидатів від Сухопутних військ ЗСУ

Україна формує нову міграційну стратегію до 2035 року: експерти презентували перші напрацювання

Банк спростив процедуру придбання сільськогосподарської техніки аграріями

Про повернення історичної пам’яті про українців Закерзоння

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА