Інтерфакс-Україна
15:33 26.06.2020

В карантин серед клієнтів "Хмельницьгаз збуту" на 15% зросло використання сервісу 7104ua у Viber

2 хв читати
В карантин серед клієнтів "Хмельницьгаз збуту" на 15% зросло використання сервісу 7104ua у Viber

Сервіс 7104ua в Viber дозволяє дистанційно керувати 5 особовими рахунками за газ. Тому за час карантину серед клієнтів "Хмельницькгаз збуту» число користувачів чат-ботом 7104ua у Viber побільшало майже на 4 тисячі.
Станом на червень 2020 року чат-бот у Viber для контролю рахунків за газ вже використовують понад 27 тисяч клієнтів "Хмельницькгаз збуту». Вони дистанційно сплачують за газ, обирають найзручніший платіжний сервіс, можуть в зручний час продивитися стан особового рахунку, а також внести показання лічильника. Ще одна перевага: цей дистанційний сервіс газопостачальної компанії дає можливість, на відміну від інших, зареєструвати  та супроводжувати під одним акаунтом до  п’яти особистих рахунків.
 «Переваги нашого онлайн-сервісу - вайбер-боту, стали особливо переконливими у період карантинних обмежень, - резюмує директор ТОВ «Хмельницькгаз збут» Андрій Левицький. – Адже дає можливість клієнтам молодшого віку здійснювати супровід особових рахунків за газ своїм старшим родичам та знайомим, причому не виходячи з дому чи з робочого місця, телефону, тощо. Адже у чат-боті передбачені усі необхідні для споживача функції:передача показань, онлайн-оплата з обраним платіжним сервісом та запропонованою мінімальною комісією, повноцінний контроль та доступ до рахунку з будь-якої точки за наявності інтернету».
Щоб долучитися до 7104ua у Viber, користувачу треба відсканувати QR-код, відкрити профіль та підписатися. Одразу ж отримати можливість - додавати один або декілька особових рахунків; а також змінювати мову інтерфейсу, налаштувати управління картами iPay MasterPass; тощо.
Однак, особистий кабінет на сайті 104.ua всеодно залишається лідером і користується  найбільшим попитом серед доступних онлайн-сервісів.   І це не дивно, адже через особистий кабінет клієнт має змогу звернутися до представника газової компанії, написати повідомлення, замовити зворотній дзвінок контакт-центру. Ще одне нововведення – рахунки на оплату стали доступні в PDF-форматі. Тож не обов’язково чекати, поки листоноша принесе квитанцію, адже рахунок можна отримати та за необхідності роздрукувати у своєму особистому кабінеті та одразу оплатити його. 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

В Інституті міжнародних відносин визначили переможців конкурсу найкращих есе серед студентів про роль ШІ в українській дипломатії

UKRNAFTA оновила ще 5 АЗК: на клієнтів чекають знижки на пальне та подарунки

Інтелектуальний щит держави: юні призери всеукраїнських та міжнародних олімпіад отримали премії президента України

У столиці відкрилась виставка Петра Бойка "Мій дім- мій хаос"

Заява АТ "Київмедпрепарат" стосовно ухвали Господарського суду м. Києва від 3 грудня 2025 року

Суд за заявою інвестиційної компанії "Скай-Девелопмент" відкрив провадження у справі про банкрутство АТ "Київмедпрепарат"

GGBET запускає новий тип ставок

Український прорив: Нативна монета WhiteBIT увійшла до 5 ключових індексів S&P Dow Jones

Державний банк долучився до розвитку дуальної освіти у вишах

79-та бригада отримала транспорт від "Українських вертольотів" для роботи на передовій

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА