15:33 26.06.2020

В карантин серед клієнтів "Хмельницьгаз збуту" на 15% зросло використання сервісу 7104ua у Viber

2 хв читати
В карантин серед клієнтів "Хмельницьгаз збуту" на 15% зросло використання сервісу 7104ua у Viber

Сервіс 7104ua в Viber дозволяє дистанційно керувати 5 особовими рахунками за газ. Тому за час карантину серед клієнтів "Хмельницькгаз збуту» число користувачів чат-ботом 7104ua у Viber побільшало майже на 4 тисячі.
Станом на червень 2020 року чат-бот у Viber для контролю рахунків за газ вже використовують понад 27 тисяч клієнтів "Хмельницькгаз збуту». Вони дистанційно сплачують за газ, обирають найзручніший платіжний сервіс, можуть в зручний час продивитися стан особового рахунку, а також внести показання лічильника. Ще одна перевага: цей дистанційний сервіс газопостачальної компанії дає можливість, на відміну від інших, зареєструвати  та супроводжувати під одним акаунтом до  п’яти особистих рахунків.
 «Переваги нашого онлайн-сервісу - вайбер-боту, стали особливо переконливими у період карантинних обмежень, - резюмує директор ТОВ «Хмельницькгаз збут» Андрій Левицький. – Адже дає можливість клієнтам молодшого віку здійснювати супровід особових рахунків за газ своїм старшим родичам та знайомим, причому не виходячи з дому чи з робочого місця, телефону, тощо. Адже у чат-боті передбачені усі необхідні для споживача функції:передача показань, онлайн-оплата з обраним платіжним сервісом та запропонованою мінімальною комісією, повноцінний контроль та доступ до рахунку з будь-якої точки за наявності інтернету».
Щоб долучитися до 7104ua у Viber, користувачу треба відсканувати QR-код, відкрити профіль та підписатися. Одразу ж отримати можливість - додавати один або декілька особових рахунків; а також змінювати мову інтерфейсу, налаштувати управління картами iPay MasterPass; тощо.
Однак, особистий кабінет на сайті 104.ua всеодно залишається лідером і користується  найбільшим попитом серед доступних онлайн-сервісів.   І це не дивно, адже через особистий кабінет клієнт має змогу звернутися до представника газової компанії, написати повідомлення, замовити зворотній дзвінок контакт-центру. Ще одне нововведення – рахунки на оплату стали доступні в PDF-форматі. Тож не обов’язково чекати, поки листоноша принесе квитанцію, адже рахунок можна отримати та за необхідності роздрукувати у своєму особистому кабінеті та одразу оплатити його. 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА