Інтерфакс-Україна
15:33 26.06.2020

В карантин серед клієнтів "Хмельницьгаз збуту" на 15% зросло використання сервісу 7104ua у Viber

2 хв читати
В карантин серед клієнтів "Хмельницьгаз збуту" на 15% зросло використання сервісу 7104ua у Viber

Сервіс 7104ua в Viber дозволяє дистанційно керувати 5 особовими рахунками за газ. Тому за час карантину серед клієнтів "Хмельницькгаз збуту» число користувачів чат-ботом 7104ua у Viber побільшало майже на 4 тисячі.
Станом на червень 2020 року чат-бот у Viber для контролю рахунків за газ вже використовують понад 27 тисяч клієнтів "Хмельницькгаз збуту». Вони дистанційно сплачують за газ, обирають найзручніший платіжний сервіс, можуть в зручний час продивитися стан особового рахунку, а також внести показання лічильника. Ще одна перевага: цей дистанційний сервіс газопостачальної компанії дає можливість, на відміну від інших, зареєструвати  та супроводжувати під одним акаунтом до  п’яти особистих рахунків.
 «Переваги нашого онлайн-сервісу - вайбер-боту, стали особливо переконливими у період карантинних обмежень, - резюмує директор ТОВ «Хмельницькгаз збут» Андрій Левицький. – Адже дає можливість клієнтам молодшого віку здійснювати супровід особових рахунків за газ своїм старшим родичам та знайомим, причому не виходячи з дому чи з робочого місця, телефону, тощо. Адже у чат-боті передбачені усі необхідні для споживача функції:передача показань, онлайн-оплата з обраним платіжним сервісом та запропонованою мінімальною комісією, повноцінний контроль та доступ до рахунку з будь-якої точки за наявності інтернету».
Щоб долучитися до 7104ua у Viber, користувачу треба відсканувати QR-код, відкрити профіль та підписатися. Одразу ж отримати можливість - додавати один або декілька особових рахунків; а також змінювати мову інтерфейсу, налаштувати управління картами iPay MasterPass; тощо.
Однак, особистий кабінет на сайті 104.ua всеодно залишається лідером і користується  найбільшим попитом серед доступних онлайн-сервісів.   І це не дивно, адже через особистий кабінет клієнт має змогу звернутися до представника газової компанії, написати повідомлення, замовити зворотній дзвінок контакт-центру. Ще одне нововведення – рахунки на оплату стали доступні в PDF-форматі. Тож не обов’язково чекати, поки листоноша принесе квитанцію, адже рахунок можна отримати та за необхідності роздрукувати у своєму особистому кабінеті та одразу оплатити його. 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Завершується прийом робіт на премію КонтраFACTS Media Awards. Призовий фонд понад 150 тис. грн

Склади ROMSAT постраждали від масованих обстрілів: компанія продовжує роботу

Forbes Agro. Агробізнес як драйвер економіки: інвестиції, технології, глобальні можливості

ПУМБ перший серед українських банків, який отримав одразу дві нагороди Red Dot

Офіційна заява Sense Bank щодо купівлі ОВДП через застосунок Дія

Видавництво "Фоліо" представляє новий роман Олександра Красовицького - "Кінець гри"

Національна мережа АЗК Parallel приєдналася до програми підтримки військових Армія+

Sense Bank одним з перших в Україні запровадив керування картками в Click to Pay просто з мобільного застосунку Sense SuperApp

Порошенко на зустрічі з євродепутатами ЄНП: ми повинні разом зупинити путіна

"Контракт 18–24" трансформується: нові можливості для кандидатів від Сухопутних військ ЗСУ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА