Інтерфакс-Україна
10:09 17.08.2020

На АЗК "БРСМ-НАФТА" топ-менджмент заправляв авто і спілкувався з клієнтами

2 хв читати

Національна мережа автозаправних комплексів "БРСМ-НАФТА" традиційно влаштувала "День спілкування", в рамках якого півсотні співробітників керівного складу по всій Україні стали операторами та "пістолетниками", аби ближче поспілкуватися з клієнтами, отримати відгуки та побажання щодо покращення якості сервісу.

Крім того, під відомим паливним брендом українцям представили новий формат комплексів "Good market" – повноцінний супермаркет із заправкою. У магазинах можна знайти товари основних продовольчих груп: молочна, м'ясна продукція, овочі, фрукти, а також функціонує відділ кулінарії, в якому можна придбати готові страви української та європейської кухні.

"Працівники БРСМ-НАФТА усіх рівнів орієнтуються на ефективність виконання робіт та відмінне знання продуктів – як палива, так і товарів, які ми пропонуємо. Якість і своєчасність – основні складові репутації всієї мережі", - розповідає Олександр Мельничук, директор департаменту стратегічного маркетингу мережі "БРСМ-Нафта", який в цей день виступав в ролі автозаправника на АЗК в Києві, - "Цей проект дозволяє не просто зануритися в епіцентр повсякденної робочої атмосфери, ми хочемо, щоб клієнт максимально продуктивно витрачав свій час, тому об’єднали в одній локації супермаркет, кафе та заправку".

На сьогоднішній день мережа "Good Market" налічує 5 маркет-комплексів формату "3 в 1", проте кількість та асортимент товару збільшуватиметься.

Суспільним заходом мережа планує привернути увагу не тільки автолюбителів, а й пересічних покупців.

"День спілкування з клієнтами" – важливий у форматі прийняття стратегічних рішень мережі, так як дає розуміння всіх тонкощів роботи АЗК, потреби як самих працівників, так і клієнтів автозаправних комплексів.

"Наш проект – це цікавий формат обміну досвідом і живого спілкування", - коментує Василь Бікус, операційний директор мережі АЗК "БРСМ-НАФТА".

"День спілкування з клієнтами" проводиться вшосте у мережі "БРСМ-Нафта", продовжуючи розширювати географію покриття та кількість залучених представників.


Довідково:

На ринку роздрібних нафтопродуктів України "БРСМ-НАФТА" працює з 1992 року. Щодня послугами АЗК користуються понад 200 000 автомобілістів по всій Україні. На сьогоднішній день мережа налічує 196 автозаправних комплексів по всій Україні. "БРСМ-НАФТА" пропонує автомобілістам України якісне паливо виробництва провідних європейських нафтопереробних заводів: Orlen Lietuva (Литва), Ромпетрол, OMV Petrom SA (Румунія), ГПЗ "Белорусьнефть", Мозирський і Новополоцький НПЗ (Білорусь).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Цифровий асистент Help-bot від Епіцентру отримав новий функціонал

KSG Agro розпочав новий етап програми працевлаштування ВПО на свинокомплексі на Дніпропетровщині

Агрохолдинг KSG Agro сплатив 88,2 млн. грн податків та зборів

Жіноче лідерство у диджиталі: приєднуйся до Women in Tech 2025 навіть після старту

UKRNAFTA підтримує українців у період відключень світла, розгорнувши 360 «пунктів незламності»

Тиск на ключовий підрозділ КМДА під час війни може паралізувати Київ - керівник Департаменту муніципальної безпеки

Вперше в Україні: Київський міжнародний університет — майданчик для світового діалогу про біоетику

Ми знаємо, де є 300 мільярдів на армію – заява фракції "Європейська Солідарність"

ТРК "Проспект" запускає проєкт "Світло серед нас" про силу відновлення військових і цивільних

У Києві на території UNIT.City відбудеться PR-марафон «У дзеркалі реальності»

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА