Інтерфакс-Україна
10:09 17.08.2020

На АЗК "БРСМ-НАФТА" топ-менджмент заправляв авто і спілкувався з клієнтами

2 хв читати

Національна мережа автозаправних комплексів "БРСМ-НАФТА" традиційно влаштувала "День спілкування", в рамках якого півсотні співробітників керівного складу по всій Україні стали операторами та "пістолетниками", аби ближче поспілкуватися з клієнтами, отримати відгуки та побажання щодо покращення якості сервісу.

Крім того, під відомим паливним брендом українцям представили новий формат комплексів "Good market" – повноцінний супермаркет із заправкою. У магазинах можна знайти товари основних продовольчих груп: молочна, м'ясна продукція, овочі, фрукти, а також функціонує відділ кулінарії, в якому можна придбати готові страви української та європейської кухні.

"Працівники БРСМ-НАФТА усіх рівнів орієнтуються на ефективність виконання робіт та відмінне знання продуктів – як палива, так і товарів, які ми пропонуємо. Якість і своєчасність – основні складові репутації всієї мережі", - розповідає Олександр Мельничук, директор департаменту стратегічного маркетингу мережі "БРСМ-Нафта", який в цей день виступав в ролі автозаправника на АЗК в Києві, - "Цей проект дозволяє не просто зануритися в епіцентр повсякденної робочої атмосфери, ми хочемо, щоб клієнт максимально продуктивно витрачав свій час, тому об’єднали в одній локації супермаркет, кафе та заправку".

На сьогоднішній день мережа "Good Market" налічує 5 маркет-комплексів формату "3 в 1", проте кількість та асортимент товару збільшуватиметься.

Суспільним заходом мережа планує привернути увагу не тільки автолюбителів, а й пересічних покупців.

"День спілкування з клієнтами" – важливий у форматі прийняття стратегічних рішень мережі, так як дає розуміння всіх тонкощів роботи АЗК, потреби як самих працівників, так і клієнтів автозаправних комплексів.

"Наш проект – це цікавий формат обміну досвідом і живого спілкування", - коментує Василь Бікус, операційний директор мережі АЗК "БРСМ-НАФТА".

"День спілкування з клієнтами" проводиться вшосте у мережі "БРСМ-Нафта", продовжуючи розширювати географію покриття та кількість залучених представників.


Довідково:

На ринку роздрібних нафтопродуктів України "БРСМ-НАФТА" працює з 1992 року. Щодня послугами АЗК користуються понад 200 000 автомобілістів по всій Україні. На сьогоднішній день мережа налічує 196 автозаправних комплексів по всій Україні. "БРСМ-НАФТА" пропонує автомобілістам України якісне паливо виробництва провідних європейських нафтопереробних заводів: Orlen Lietuva (Литва), Ромпетрол, OMV Petrom SA (Румунія), ГПЗ "Белорусьнефть", Мозирський і Новополоцький НПЗ (Білорусь).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ЖК «Лісовий квартал», будинок 16, став «Житловим комплексом року» за версією USBA IBUILD 2025 рік

Alliance Novobud вчетверте став Девелопером року за версією UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2025 рік

Новини Oschadbank Premium Banking: нова послуга "Фінансове планування" та можливість інвестувати в фонд нерухомості S1 REIT

Система компаній Кока-Кола спільно з Українським Червоним Хрестом посилюють енергетичну стійкість громад

Штучний інтелект допомагає «Укрнафті» «читати» надра та ефективно видобувати нафту

Інвестування має бути доступним кожному, а не лише фінансовим професіоналам - Руслан Магомедов, голова НКЦПФР

Сьогодні у України з Європою один безпековий човен

Пункти незламності на АЗК UKRNAFTA допомагають Одещині та Миколаївщині долати наслідки обстрілів енергетики

Прокуратура відкрила справу через незаконні ліміти Міндовкілля на рубки в заповідниках – КЕКЦ

Ukrainian building awards 2025: головна подія року у девелопменті та архітектурі

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА