Інтерфакс-Україна
18:01 01.10.2020

32 тисячі інформаційних листів про заборгованість за розподіл газу розіслала у вересні компанія АТ "Чернігівгаз"

2 хв читати
32 тисячі інформаційних листів про заборгованість за розподіл газу розіслала у вересні компанія АТ "Чернігівгаз"

На Чернігівщині майже 32 тисячі споживачів у вересні отримали листи з інформацією про те, що мають заборгованість за розподіл газу. Їх загальний борг перед АТ "Чернігівгаз" - 7,5 мільйонів гривень.

Якщо, отримавши інформаційного листа, боржники не розрахуються за отримані послуги з розподілу газу,  компанія буде змушена вдаватися до примусових стягнень через суд. Серед споживачів з боргами є й ті, хто не платив за розподіл жодного разу з початку року – їх 22 тисячі. Після карантину у разі несплат вони будуть відключені від газопостачання в першу чергу, а для поновлення доставки газу муситимуть оплатити послуги з повторного під’єднання до мереж.

АТ "Чернігівгаз" дякує всім, хто платить своєчасно, та особливо – клієнтам, які вже заплатили за розподіл до кінця року. Таким чином вони зменшили фінансове навантаження  для себе у майбутньому опалювальному періоді, а для компанії забезпечили стабільні надходження за тарифом.  Нагадаємо, сплати за тарифом призначені для утримання, обслуговування, ремонтів газорозподільних мереж, заміни обладнання.

Зручно платити за розподіл можна за допомогою онлайн-сервісів 104.ua. Один із найпопулярніших серед споживачів газу на Чернігівщині – вайбер-бот 7104. З його допомогою можна передавати показники лічильників газу й переглядати їх історію, перевіряти нарахування та архів cплат, завантажувати квитанції та сплачувати за газ і розподіл газу.

Для приєднання до вайбер-бота 7104ua потрібно відсканувати QR-код (його можна знайти на сайті 104.ua http://bit.ly/7104uaViber), або ж перейти за прямим посиланням, яке теж є на сайті. Також бот приймає фото лічильника – для підтвердження та звірки показників. Перевага чат-бота 7104ua у Viber в тому, що в одному аккаунті споживач може зареєструвати та обслуговувати не лише себе, а й своїх близьких і рідних. Один користувач може вести до п’яти особових рахунків.

Довідка: 104.ua це єдиний сервіс для споживачів природного газу в Україні, можливості якого в 2019 році забезпечили 100 млн контактів з клієнтами. Найбільш популярними є онлайн послуги: особистий кабінет, який обслуговує 2,8 млн. клієнтів щомісяця, 104 Бізнес онлайн – сервіс для бізнесу, мобільні додатки 104 Mobile і 104 Mobile Light, Viber-bot 7104ua і Telegram 7104ua. Контакт-центр 104.ua забезпечує 45 млн контактів з клієнтами на рік. Сервіс 104.ua включає в себе також мережу зі 120 центрів обслуговування клієнтів "104.ua Клієнтській простір" в 16 областях. Центри щорічно обслуговують 5 млн клієнтів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вся інформація, розміщена на цьому веб-сайті, призначена тільки для персонального використання і не підлягає подальшому відтворенню і/або поширенню в будь-якій формі, інакше як за письмовим дозволом "Інтерфакс-Україна".
Прес-релізи публікуються на комерційних засадах. Агентство "Інтерфакс-Україна" не несе відповідальності за їх зміст.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Склади ROMSAT постраждали від масованих обстрілів: компанія продовжує роботу

Forbes Agro. Агробізнес як драйвер економіки: інвестиції, технології, глобальні можливості

ПУМБ перший серед українських банків, який отримав одразу дві нагороди Red Dot

Офіційна заява Sense Bank щодо купівлі ОВДП через застосунок Дія

Видавництво "Фоліо" представляє новий роман Олександра Красовицького - "Кінець гри"

Національна мережа АЗК Parallel приєдналася до програми підтримки військових Армія+

Sense Bank одним з перших в Україні запровадив керування картками в Click to Pay просто з мобільного застосунку Sense SuperApp

Порошенко на зустрічі з євродепутатами ЄНП: ми повинні разом зупинити путіна

"Контракт 18–24" трансформується: нові можливості для кандидатів від Сухопутних військ ЗСУ

Україна формує нову міграційну стратегію до 2035 року: експерти презентували перші напрацювання

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА