13:55 15.11.2020

Укравтодор відповів Уманському на критику та порадив перевіряти цифри

2 хв читати
Укравтодор відповів Уманському на критику та порадив перевіряти цифри

Укравтодор відповів ексміністру фінансів Ігорю Уманському на закиди у "картельній змові" та інші звинувачення щодо діяльності Державного агентства автомобільних доріг України. Заяву опубліковано на сторінці Укравтодору в Facebook.

Коментуючи тему нових правил тендерної документації, в Укравтодорі зазначили, що з самого початку нова команда управлінців наполягала на тому, що дороги державного значення не має ремонтувати компанія, яка до цього працювала лише на дорогах у котеджних містечках.

"Вперше в історії України тендерна документація прописана не під конкретних підрядників, а під компанії, які мають відповідний досвід, матеріально-технічне забезпечення, працівників, можливості фінансового забезпечення тендеру. Правила, які стали новими для українського ринку – ґрунтуються на правилах закупівель ЄБРР, Світового банку, Євросоюзу. Текст методологічних рекомендацій закупівель Укравтодору розробляла робоча група при Міністерстві економрозвитку. У складі робочої групи були представлені найбільші громадські організації, представники державних установ та бізнесу, серед яких Американська торгово-промислова палата, Європейська бізнес асоціація, Офіс ефективного регулювання (BRDO), Українська рада бізнесу, яка об’єднує 86 бізнес-асоціацій України та ін.", - зазначено у повідомленні.

Як зазначається в релізі Укравтодору, у 2020 це дозволило залучити до робіт на об’єктах "Великого будівництва" більше 60 компаній. Станом на 13 листопада 20 підрядників Укравтодору виконують контракти вартістю більше 1 млрд грн.

"Як бачимо – 20 підрядників, які виконують контракти вартістю більше 1 млрд грн, ніяк не відповідають звинуваченню у "картелі" для 6 гравців ринку", - зазначається у повідомленні.

Також, як сказано у відповіді Укравтодору, Уманський пропонує "скласти всі тендери цієї "мерзенної шістки" та вирахувати оці "дисконти" - маємо близько 36 мільярдів грн".

"Тобто, на його думку, шляхом простого складання тендерів найбільших підрядників і застосування "дисконту" можна отримати 36 млрд грн – це якраз майже 35 млрд грн, які спрямовані на державні дороги з ковід-фонду.  За логікою Уманського, підрядники Укравтодору працюють у мінус.  Специфіка дорожніх тендерів відрізняється від закупівлі нематеріаломістких послуг. 70–80 % вартості тендеру — це матеріали. Ще 5 % — фонд оплати праці. Тобто виконати послуги і, водночас, забрати звідти навіть 20 % (не кажучи вже про 40 % дисконту для субпідрядників) — неможливо. Маніпуляція про 40 % чи навіть 100 % відкатів могла спрацьовувати на початку дорожнього сезону, коли тільки відбувались закупівлі. Однак не тоді, коли на фініші виконання плану на майже 4 000 км державних доріг", - підкреслили в Укравтодорі.

Як раніше повідомлялось, згідно соцопитуванню КМІС, серед усіх інфраструктурних об’єктів саме дорогам майже 50 % українців віддають пріоритетне значення.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА