17:31 18.05.2021

"Епіцентр" впроваджує всеукраїнський екомарафон "Збережи природу"

2 хв читати

Всеукраїнський екомарафон "Збережи природу" стане частиною глобальної соціальної стратегії "Епіцентр" та об’єднає всі екоініціативи компанії. 

Група "Епіцентр" запрошує українців долучитися до екоініціатив та зробити свій внесок в майбутнє планети. В компанії нагадують, що в мережі вже не перший рік діє низка масштабних еко-проектів. Зокрема, "Епіцентр" збирає використані батарейки для гарантованої відправки на утилізацію, заохочує покупців сортувати сміття, використовує екопродукти, ресайклінговий посуд, а також постійно розширює асортимент екотоварів.

Нещодавно "Епіцентр" реалізував ще одну акцію, приурочену до 35-ї річниці аварії на Чорнобильській АЕС. Компанія стала партнером мультимедійного проекту "Чорнобиль. Подорож", створеного з ініціативи Офісу Президента і реалізованого агентством Gres Todorchuk та іншими учасниками. З ініціативи мережі "Епіцентр" до річниці аварії на столичному ВДНГ також було висаджено 400 саджанців шипшини – як нагадування нинішнім і майбутнім поколінням про трагедію.

Крім цього, до Дня пам'яті Чорнобильської трагедії співробітники компанії "Епіцентр" висадили хвойні та листяні дерева в Києві: в Національному комплексі "Експоцентр України" ВДНГ та в сквері пам'яті ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС. Акція з висадки дерев відбулася і в інших містах України. 

Таким чином Епіцентр вносить свій внесок в озеленення українських міст. Адже за даними екологів, у Києві при нормі насаджень 20 кв. метрів на людину не вистачає 918 га зелених насаджень, а в Одесі при нормі 14,4 кв. м на людину не вистачає 770 га зелених насаджень.

Успішною стала і екологічна акція з висадки дерев спільно з українськими зірками. До ініціативи доєдналися лідери думок: власник і бренд-шеф мережі ресторанів Gastrofamily Діма Борисов і головний виконавчий директор Олена Борисова, співачка Анна Завальська з сином і батьком, блогер і ведуча шоу "Ходять чутки" Раміна Есхакзай, редактор журналу Cosmopolitan Україна, співачка Анна Добриднєва та інші.

"Епіцентр, як соціально відповідальний бізнес, реалізовує проекти, що впливають на медицину, культуру, спорт і природу, тобто на якість нашого життя в цілому. Мета наших екоініціатів – показати, що відношення до навколишнього середовища має бути іншим; що товари, якими люди користуються щодня, можуть бути "еко"; що листя можна не спалювати, а компостувати, а дерева не рубати, а висаджувати", – розповідає Chief Marketing Officer "Епіцентр К" Ірина Шинкаренко.

У числі інших креативних еконініціатів компанії – перша zero waste виставка в Україні та світі. Епіцентр і агентство Postmen вирішили продовжити масштабний мистецький проект "Леся Українка: 150 імен", в якому компанія виступає партнером. Епіцентр забезпечить подальше використання та переробку матеріалів експозиції, зокрема, банерів. Залучені до проекту дизайнери перетворять всі матеріали виставки в дизайнерські речі. Колекцію "Леся Українка: 150 імен" планують представити на окремій події.

 

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА