Інтерфакс-Україна
10:24 02.09.2021

"АЛЛО Гроші 2.0": лояльність на максималках

2 хв читати

Маркетплейс і мультиканальний ритейлер АЛЛО анонсує запуск оновленої програми лояльності.

Спойлер: з поточного моменту АЛЛО Грошима можна сплачувати до 100% вартості товару. Хоча це далеко не все.

Що нового

  • 1% від кожної покупки – базовий і дуже приємний кешбек: при купівлі будь-якого товару в магазині АЛЛО, на платформі allo.ua чи в додатку 1% автоматично нараховується на рахунок "АЛЛО Гроші".
  • 1 монета АЛЛО Грошей прирівнюється до 1 гривні.
  • 50 грн АЛЛО Грошима – за реєстрацію.
  • 200 грн АЛЛО Грошима – іменинникам.
  • 20 грн АЛЛО Грошима – за відеоогляд або анпакінг. Текстовий відгук – 11 грн.
  • Суперкешбек – підвищений кешбек на окремі категорії товарів. Буває космічним, з'являється спонтанно, зникає швидко. Щоб його зловити, краще підписатися на розсилки та стежити за новинами АЛЛО на телеграм-каналі та в соціальних мережах.

"На даний момент програму лояльності, яку ми створили в АЛЛО, можна вважати кращою на ринку. По суті, їх навіть дві: на додачу до нашої власної "АЛЛО Гроші", із справді крутим кешбеком, ми також використовуємо коаліційну програму лояльності. Таким чином, наші клієнти отримують подвійну вигоду від кожної покупки", – говорить маркетинг-директор АЛЛО Артур Матковський.

Детальніше про програму лояльності "АЛЛО Гроші 2.0" читайте на сайті allo.ua в розділі https://allo.ua/ru/loyalty-program/ та біжіть тестувати її на собі.

Довідка. АЛЛО – це найбільший ритейлер смартфонів і гаджетів, сучасної техніки та товарів для дому й відпочинку – від косметики й інструментів до одягу та меблів, – маркетплейс національного масштабу з доставкою замовлень на пошту, додому і в магазини в 140 містах України.

аllo.ua – тицяй що хочеш

ОСТАННЄ

Віталій Кличко відвідав захід на підтримку ветеранів "Сильні разом" та вручив відзнаки

Вірмени, які тримають небо над Україною

"Метінвест", незважаючи на війну, залишається одним із найбільших платників податків та донором ЗСУ - СЕО

Ірина Міхальова, СМО Alliance Novobud, взяла участь у двох дискусіях Українського будівельного конгресу

Виживання замість розвитку: 67% медіа відмовилися від проєктів і планів – опитування ІМІ

Форум “Хлібна індустрія - 2025”: доступна детальна програма

У 85% повнолітніх споживачів нікотиновмісних продуктів першим досвідом стало куріння сигарет

Епіцентр відтворив видатні вітражі Маріуполя на поштоматах по всій Україні

ТРЦ "РайON" встановив рекорд України: ком’юніті створило найбільше панно з кубиків Рубіка

Санофі, Академія Добробут та клініка «Добробут» оголошують про стратегічне партнерство у сфері охорони здоров’я України

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА