10:15 20.10.2021

Що українці найчастіше купують на Чорну п’ятницю (інфографіка)

2 хв читати

В мережі торговельних центрів Епіцентр очікують значного зростання продажів на цьогорічний Black Friday.

Чорна п’ятниця, або всесвітній день розпродажів, який традиційно проходить в останню п’ятницю осені, цього року припадає на 26 листопада.

Велику увагу міжнародному святу шопоголіків приділяє і одна з найбільших роздрібних мереж в Україні – Епіцентр, яка надає покупцям знижки до -90% на великий асортимент товарів з різних категорій. При цьому Епіцентр планує запустити святкові розпродажі заздалегідь, щоб якомога більша кількість клієнтів встигла скористатися максимально великими знижками.

За аналітичними даними компанії, в цей період українці витрачають найбільше коштів на придбання таких категорій товарів як велика побутова техніка, телевізори та аудіосистеми, керамічна плитка, ламінат і паркет, посуд. До топ-10 найпопулярніших серед споживачів категорій на Чорну п’ятницю також відносяться дрібна побутова техніка, побутова хімія та гігієна, лако-фарбова продукція, декоративне освітлення і товари для свят.

https://lh3.googleusercontent.com/V94942b_tDY_7o_K0INSHYYfQKlcahuW0MmK57S1C0nFYQKhLEUiA7NnwtsC8VcNIM-66ht7RSL4fsCGN31Pc5359QKptl_SbhLvTJOJ_AsGV3nVDputA45uSvf12ne_zcEyGnlE=s1600

Цікаво, що поведінка українців в онлайні дещо відрізняється під шопінгу у фізичних магазинах. За інформацією інтернет-майданчику epicentrk.uа, на Black Friday українці найчастіше купують в онлайні техніку та електроніку, товари для дому (особливо посуд), одяг та взуття, побутову хімію і автотовари. Значний інтерес споживачів у період святкового розпродажу також викликають товари для будівництва та ремонту, сантехніка, меблі, інструменти та освітлення.

https://lh6.googleusercontent.com/-rntYtwcNKretNpOte6smPDExSdJeAUzok7ijvzH-DCrK3S_26tYKdr6AB036nWSbRj4mTX1EYV5T5yjnIexpRjyZRG-j8jEfvl2bjTWoYQ6rOmAqQLt_RKPsj9bNYy8MVmZyG0y=s1600

Загалом, в 2021 році Епіцентр планує запустити масштабні розпродажі майже на всі категорії товарів. У тому числі на найбільш популярні серед споживачів електроніку, смартфони та ноутбуки, смарт-годинники і планшети, а також меблі, садові інструменти, автотовари, побутову хімію, дитячі товари, спортивний інвентар.

За рахунок великих знижок компанія розраховує не лише підвищити лояльність клієнтів, але й власний товарообіг. Адже продажі окремих товарних груп в період Чорної п’ятниці можуть зростати в 2-3 рази.

Більш детально з умовами акції на Black Friday 2021 можна буде ознайомитися на сторінці https://epicentrk.ua/ua/actions/chernaya-pyatnitsa.html. При цьому в компанії відзначають, що Чорною п’ятницею акційні пропозиції в Епіцентрі не закінчаться, адже слідом за нею настає улюблена акція українців “Чесна вигода”.

 

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

70 тисяч літрів пального передала мережа ОККО для критичної інфраструктури Харківщини – перша віцепремʼєрка

Житловий комплекс компанії DIM "Новий Автограф" отримав поштову адресу

Від класики до стрітстайлу: різноманітність стилів у чоловічому одязі

Кримінальна відповідальність за незаконний обіг наркотиків: поговоримо чесно й без хайпу

Десантники з 80-ї ОДШБр отримали комплекс розвідки та знищення вартістю 50 млн грн від ОККО та "Повернись живим"

ЖК "Воздвиженка" звернулось до Президента та РНБО з приводу ризиків для інституту управління заарештованим майном через дії АРМА

Як перемогти в енергетичній війні з Росією

Катування на окупованих територіях України: The Reckoning Project подав позов в Аргентині

Інтернет магазин пружин – підбір пружин за розмірами, каталог пружин з розмірами, продаж пружин

25 квітня в Києві відбудеться форум "Надлюди" від Forbes Ukraine

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА