Інтерфакс-Україна
10:15 20.10.2021

Що українці найчастіше купують на Чорну п’ятницю (інфографіка)

2 хв читати

В мережі торговельних центрів Епіцентр очікують значного зростання продажів на цьогорічний Black Friday.

Чорна п’ятниця, або всесвітній день розпродажів, який традиційно проходить в останню п’ятницю осені, цього року припадає на 26 листопада.

Велику увагу міжнародному святу шопоголіків приділяє і одна з найбільших роздрібних мереж в Україні – Епіцентр, яка надає покупцям знижки до -90% на великий асортимент товарів з різних категорій. При цьому Епіцентр планує запустити святкові розпродажі заздалегідь, щоб якомога більша кількість клієнтів встигла скористатися максимально великими знижками.

За аналітичними даними компанії, в цей період українці витрачають найбільше коштів на придбання таких категорій товарів як велика побутова техніка, телевізори та аудіосистеми, керамічна плитка, ламінат і паркет, посуд. До топ-10 найпопулярніших серед споживачів категорій на Чорну п’ятницю також відносяться дрібна побутова техніка, побутова хімія та гігієна, лако-фарбова продукція, декоративне освітлення і товари для свят.

https://lh3.googleusercontent.com/V94942b_tDY_7o_K0INSHYYfQKlcahuW0MmK57S1C0nFYQKhLEUiA7NnwtsC8VcNIM-66ht7RSL4fsCGN31Pc5359QKptl_SbhLvTJOJ_AsGV3nVDputA45uSvf12ne_zcEyGnlE=s1600

Цікаво, що поведінка українців в онлайні дещо відрізняється під шопінгу у фізичних магазинах. За інформацією інтернет-майданчику epicentrk.uа, на Black Friday українці найчастіше купують в онлайні техніку та електроніку, товари для дому (особливо посуд), одяг та взуття, побутову хімію і автотовари. Значний інтерес споживачів у період святкового розпродажу також викликають товари для будівництва та ремонту, сантехніка, меблі, інструменти та освітлення.

https://lh6.googleusercontent.com/-rntYtwcNKretNpOte6smPDExSdJeAUzok7ijvzH-DCrK3S_26tYKdr6AB036nWSbRj4mTX1EYV5T5yjnIexpRjyZRG-j8jEfvl2bjTWoYQ6rOmAqQLt_RKPsj9bNYy8MVmZyG0y=s1600

Загалом, в 2021 році Епіцентр планує запустити масштабні розпродажі майже на всі категорії товарів. У тому числі на найбільш популярні серед споживачів електроніку, смартфони та ноутбуки, смарт-годинники і планшети, а також меблі, садові інструменти, автотовари, побутову хімію, дитячі товари, спортивний інвентар.

За рахунок великих знижок компанія розраховує не лише підвищити лояльність клієнтів, але й власний товарообіг. Адже продажі окремих товарних груп в період Чорної п’ятниці можуть зростати в 2-3 рази.

Більш детально з умовами акції на Black Friday 2021 можна буде ознайомитися на сторінці https://epicentrk.ua/ua/actions/chernaya-pyatnitsa.html. При цьому в компанії відзначають, що Чорною п’ятницею акційні пропозиції в Епіцентрі не закінчаться, адже слідом за нею настає улюблена акція українців “Чесна вигода”.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Керівник IDS Ukraine (ТМ "Моршинська", ТМ "Миргородська") Марко Ткачук увійшов до переліку 25 найкращих CEO України за версією Forbes

Європейська увага до українського вітру: австрійська делегація вивчає закарпатський досвід енергетичної стійкості

ОТП БАНК отримав нагороду HR PRO Awards за благодійний проєкт OTP Bank Helps Ukraine

Реальність крізь мистецтво: виставка Фанні Лешевальє за підтримки БФ Solidarity у Львові

У Луцьку відкрили сьомий центр ментального здоров’я всеукраїнської мережі ПОВЕРНЕННЯ

Український шаховий клуб GRECO виграв корпоративний чемпіонат світу (FIDE World Corporate Chess Championship 2025), що відбувся в індійському Гоа

Alliance Novobud у жовтні продовжила активні роботи на Montreal House, Krona Park II і «Лісовому кварталі»

V Український будівельний конгрес відбудеться 21 листопада в Києві

Турбота, яку можна надіслати: набір Нової пошти та ORNER

Державний Sense Bank запроваджує нові можливості для українських експортерів

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА