Інтерфакс-Україна
10:22 09.12.2021

Біла ціна: просвітня ініціатива про податки українців у магазині та доброчесний бізнес

2 хв читати

8 грудня 2021 року Центр соціально-економічних досліджень CASE Україна запустив просвітню ініціативу "Біла ціна", яка розповідає українцям про податки у магазинах.

Як повідомим виконавчий директор CASE Україна Дмитро Боярчук, "Біла ціна" покликана привертати увагу покупців до того факту, що в ціну товару включені непрямі податки, зокрема, ПДВ, а тому купуючи товари чи послуги вони тим самим наповнюють бюджет.

Згідно із соціологічним дослідженням CASE Україна, лише 20% українців знають яку суму вони сплачують у магазині, коли купують товари", - підкреслив актуальність ініціативи Дмитро Боярчук.

Зі слів ініціаторів "Білої ціни", не всі продавці включають до ціни товару непрямі податки (ПДВ, імпортне мито та акцизи), а відтак і не перераховують їх до бюджету (або перераховують частково).

"Тому просвітницька ініціатива "Біла ціна" буде проводитись лише спільно з підприємцями та бізнесами, які підтвердять свою доброчесність, - додав Д. Боярчук. –  Вони отримують відзнаку "Біла ціна", оскільки чесно виконують роль податкового агента – перераховують податки своїх клієнтів до скарбниці, таким чином спільно зі своїми покупцями фінансують українських медиків, військових, вчителів тощо".

Отже, там де буде позначка "Біла ціна" означатиме для покупців, що підприємець в повному обсязі чесно виконує свої обов’язки перед платниками податків і бюджетом.

"Наше бажання, щоб економічні знання пересічних українців реалізовували бажання чесних і білих підприємців відрізнятися від решти ринку", - пояснив виконавчий директор CASE Україна Дмитро Боярчук.

Для того, щоб долучитися до ініціативи "Біла ціна", пояснюють організатори, необхідно заповнити анкету, інформація з якої буде перевірятися на відповідність кандидата критеріям доброчесності.

"Ми поки розробили критерії для 4-х секторів: побутова техніка, алкоголь, лікарські засоби та пальне, - розповів асоціований експерт CASE Україна Андрій Саварець. – Але розробимо і для інших ринків".

Зі слів Андрія Саварця, критерії доброчесності поділені на 3 частини, які стосуються: суб’єкта, процедури продажу та самого товару. Кожен критерій не є самодостатнім, зазначають у CASE Україна, і лише у своїй сукупності можна говорити про те, що покупець матиме справу з білою ціною.

Докладніше про критерії доброчесності, умови участі, алгоритм відбору номінантів читайте на сайті просвітньої ініціативи "Біла ціна".

Ініціатор, організатор і правовласник ініціативи – Центр соціально-економічних досліджень CASE Україна. "Біла ціна" реалізовується в рамках проекту "Ціна держави".

Додаткова інформація за тел. (066) 922-53-89, [email protected]  (Микола Малуха).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Forbes Agro. Агробізнес як драйвер економіки: інвестиції, технології, глобальні можливості

ПУМБ перший серед українських банків, який отримав одразу дві нагороди Red Dot

Офіційна заява Sense Bank щодо купівлі ОВДП через застосунок Дія

Видавництво "Фоліо" представляє новий роман Олександра Красовицького - "Кінець гри"

Національна мережа АЗК Parallel приєдналася до програми підтримки військових Армія+

Sense Bank одним з перших в Україні запровадив керування картками в Click to Pay просто з мобільного застосунку Sense SuperApp

Порошенко на зустрічі з євродепутатами ЄНП: ми повинні разом зупинити путіна

"Контракт 18–24" трансформується: нові можливості для кандидатів від Сухопутних військ ЗСУ

Україна формує нову міграційну стратегію до 2035 року: експерти презентували перші напрацювання

Банк спростив процедуру придбання сільськогосподарської техніки аграріями

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА