18:55 10.12.2021

Не digital–маркетингом єдиним. Чому працює реклама в транспорті – досвід відомих брендів

4 хв читати

В епоху digital-маркетингу деякі бізнеси записали в розряд “з низькою ефективністю” рекламу в транспорті. Та, як свідчить досвід багатьох відомих брендів, такий спосіб розказати про себе чи провести пошук персоналу працює і досі. При цьому ефективність реклами  дуже часто є значно вищою, ніж просування в Інтернеті чи пости інфлюенсерів у соціальних мережах. 

Своїм досвідом поділились бізнеси із різних куточків України, які співпрацюють із рекламним оператором “СтікерМен”.

Headhunting, або як працює реклама у транспорті для пошуку персоналу

Колись роботу шукали через газети з оголошеннями, сьогодні у них з’явилась альтернатива – сайти, де проводять пошук та підбір персоналу. І може здаватись, що тільки в мережі роботодавець і шукач знаходять один одного. Але це не так: ефективний канал пошуку персоналу – це реклама в громадському транспорті. 

РЕКЛАМА В МЕТРО. На підприємстві ТОВ "Техноком" співробітників на фабрику з виготовлення вермішелі швидкого приготування шукали через послугу “реклама в метро Харків” від компанії “СтікерМен”. 

“Ми вирішили розмістити рекламу в Харківському метрополітені, так як пасажиропотік  там найбільший, а відповідно наше оголошення будуть частіше передивлятись. Протягом двох тижнів  після першого звернення нам розмістили по одному оголошенню у кожному із 290 вагонів метрополітену”, – розповідають у компанії ТОВ "Техноком. 

Реклама в вагонах метро працювала місяць, потім кампанію продовжили ще на один. Загалом, витрати на неї не перевищили 100 тис. грн. І це того вартувало.

“Реклама повністю виправдала наші сподівання і збільшила кількість потенційних працівників -  приблизно в 10 разів, що дозволило швидше та ефективніше закрити актуальні вакансії на фабриці”, – коментар від компанії. 

РЕКЛАМА В АВТОБУСАХ. Меблева фабрика “Абієнте Ферніче Україна” регулярно розширює виробництво, тому часто шукає співробітників. Вони використовували різноманітні канали пошуку персоналу: в соціальних мережах, на спеціалізованих сайтах, робили оголошення на радіо, друкувались в газеті. Брали в роботу, навіть, такі нестандартні методи пошуку персоналу, як друк оголошення на газових платіжках. 

В “Амбієнте Ферніче Україна” вирішили, що реклама в автобусі міжміського сполучення, також буде працювати. “Наша компанія знаходиться в селі Колоденці (Львівська обл). Майже всі працівники у нас із Кам’янка-Бузького та Радехівського районів. А міжміським транспортом користується велика кількість людей, тому це досить вдала ідея – розміщувати там свої оголошення та рекламу. Кольорова друкована продукція завжди привертає увагу”, – розповідають на фабриці.  

“Амбієнте Ферніче Україна” розповідали про себе протягом 4-5 місяців, розмістивши в автобусах близько 40 листівок із запрошенням на роботу. За два–три тижні від початку кампанії почали телефонувати претенденти на посади, було по 5-6 звернень на день. Вартість такої рекламної кампанії коштувала фабриці 29 тис. грн. 

Знайти цільову аудиторію бренду в маршрутці 

Для ТОВ промислова компанія «ДТЗ», яка спеціалізується на виробництві та продажу сільгосптехніки, реклама у транспорті була новим досвідом. До співпраці зі “СтікерМен” вони просували власний бренд через Інтернет, друковані ЗМІ, співпрацювали із блогерами. 

Та, враховуючи аналітику продажів, в “ДТЗ” вирішили спробувати рекламу в приміському транспорті у різних областях України. Так вони хотіли розказати про свій товар якомога ширшій цільовій аудиторії – людям, які працюють у сільському господарстві. Цю задачу вирішила реклама в маршрутках

“Кількість листівок була різною, все залежало від маршруту, від 20 до 50 штук і більше. Розміщували рекламу в сезон: навесні та восени”, – розповідають в компанії.

Тривали рекламні кампанії по 2–3 місяці, а витрати склали 100–120 тис. грн. В “ДТЗ” говорять, що поставленої мети досягли: новий канал спілкування з цільовою аудиторією виявився ефективним. Такий висновок зробили за кількістю дзвінків на гарячу лінію. 

Правильний запуск рекламної кампанії

Реклама в транспорті Києва, Харкова, Львова, Одеси чи будь-якого іншого міста України буде працювати тоді, коли її розроблять професіонали, а потім і запустять за лічені дні. Такі висновки зробили клієнти компанії “СтікерМен” із власного досвіду. 

Також вони радять прислухатись до наступних порад. 

Швидкий запуск та правильний вид транспорту

ТОВ «Клевер Сторс» використовувала різні інструменти пошуку персоналу та просування бренду. Це були соцмережі і аудіореклама, зовнішня і реклама у вузах. Також компанія скористалась можливістю розповісти про бренд у транспорті.  

Рекламу в транспорті робили як для пошуку персоналу, так і для впізнаваності бренду роботодавця. Вибір транспорту залежав від міста та аудиторії, яка нас цікавила. Тривалість рекламних кампаній тривала залежно від потреб – від одного до 6 місяців”, – розповідають у HR-відділі компанії ТОВ «Клевер Сторс»

Їх реклама з'явилась у транспорті за 2-4 дні від початку співпраці зі “СтікерМен”. В результаті “Клевер Сторс” вдалося підвищити кількість звернень як потенційних співробітників, так і клієнтів мережі.

Грамотний дизайн 

Реклама в метро чи в автобусі працює тоді, коли пасажир звертає на неї увагу і уважно буде вивчати. Тому від правильного дизайну рекламного оголошення залежить дуже багато. Це підтверджують наші співрозмовники. Хтось із них замовляв дизайн у компанії “СтікерМен”, інші скористалися власними розробками.

Правильне розміщення 

В рекламній компанії “СтікерМен” знають, де має знаходитись реклама в салоні автобуса чи у вагоні метро, щоб пасажир помітив її, прочитав та запам’ятав усю необхідну інформацію. Тому за правильним розміщенням теж варто звертатись до спеціалістів. А обирати таких варто за гарними відгуками користувачів, досвідом роботи та відповідальним ставленням до взятих зобов’язань. Це все можуть гарантувати спеціалісти компанії “СтікерМен”.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА