Інтерфакс-Україна
14:35 16.09.2022

Заміна консультантам: Епіцентр запустив унікальний help-bot

3 хв читати

Сучасний сервіс тестували та доопрацьовували звичайні покупці

Епіцентр help-bot - це персональний асистент-помічник, який функціонує у зручних месенджерах (viber, telegram). Як пояснюють розробники, з його допомогою покупець мережі Епіцентр зможе управляти своїми онлайн-замовленнями, шукати товар або перевіряти його ціну, переглядати історію покупок, отримати якісну клієнтську підтримку з будь-яких питань тощо.

В процесі роботи над чат-ботом Епіцентр вирішив протестувати його функції зі звичайними покупцями. Таким чином компанія отримувала зворотний зв’язок від реальних клієнтів, щоб врахувати їх побажання, зауваження та пропозиції в фінальній версії сервісу. 

«Наш клієнт матиме можливість звернутись у чат служби підтримки через месенджер, отримати швидку відповідь та рішення будь-яких питань. Ми ставимо собі за мету надавати відповіді клієнтам протягом 1 хвилини. Також сервіс формуватиме персональні вигідні рекомендації, спеціально підібрані під профіль та потреби покупця», - говорить Юрій Кудлик, директор департаменту онлайн продажів та клієнтського сервісу мережі Епіцентр. 

Help-bot суттєво розширює сервіси для офлайн клієнтів мережі й окрім звернення в службу підтримки клієнтів та отримання професійних консультацій експертів по товарам та послугам клієнт матиме можливість: 

  • звернутися на інформаційну стійку будь-якого торговельного центру Епіцентр К;
  • переглянути актуальний графік роботи торговельних центрів, знайти найближчі ТЦ та визначити оптимальний маршрут до них;
  • сканувати товар в торговому залі за допомогою чат-боту, не чекаючи вільного продавця, щоб дізнатись ціну та характеристики товару, переглянути відгуки про товар;
  • дізнатись в яких торговельних центрах товар є в наявності;
  • отримати картку Вигода або підв'язати існуючу картку в чат-бот всього в один клік, а також використовувати картку для сканування на касі;   
  • отримати сповіщення, коли замовлення буде скомплектоване та підготовлене до видачі;
  • зареєструватись в електронній черзі для отримання онлайн-замовлення в центрі видачі замовлень, не чекаючи в черзі;
  • продовжити термін зберігання онлайн-замовлення в центрі видачі;

У чат-боті також реалізована опція Допомога ЗСУ, яка дозволить задонатити бали з карти Вигода на підтримку армії. Бали будуть конвертовані компанією Епіцентр у грошові кошти та передані на допомогу нашим захисникам. 

Для створення Епіцентр help-bot використовувалась технологія Middleware Corezoid Actors Engine. Чат-бот розроблений на базі хмарної операційної системи Corezoid, що дозволила об’єднати складні процеси внутрішніх ІТ-систем Епіцентру і трансформувати їх у зручні цифрові послуги для покупця. Для розробки чат-боту було здійснено понад 50 інтеграцій з внутрішніми ІТ-системами Епіцентру. 

«Corezoid підтримує роботу з Apple Messages, Google Business Messages, Viber, Telegram, Facebook messenger, WhatsApp for Business, Line, WeChat, Control.events та будь-якими іншими платформами з відкритими API. Робота з месенджерами – це хороший перший крок на шляху побудови «цифрового ядра» на базі Corezoid», – заявила керівник з розвитку бізнесу компанії Corezoid Ольга Худік.

Скористатися перевагами нового чат-боту мережі Епіцентр зараз можуть користувачі найпопулярніших в Україні месенджерів Viber (viber://pa?chatURI=epicentrksupport&auth) та Telegram 


 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

V Український будівельний конгрес пройшов у «Парковому»

АГРОЕКСПО-2025: ФРУ разом із партнерами показала індустріальну силу української агропромислової галузі

Керівник IDS Ukraine (ТМ "Моршинська", ТМ "Миргородська") Марко Ткачук увійшов до переліку 25 найкращих CEO України за версією Forbes

Європейська увага до українського вітру: австрійська делегація вивчає закарпатський досвід енергетичної стійкості

ОТП БАНК отримав нагороду HR PRO Awards за благодійний проєкт OTP Bank Helps Ukraine

Реальність крізь мистецтво: виставка Фанні Лешевальє за підтримки БФ Solidarity у Львові

У Луцьку відкрили сьомий центр ментального здоров’я всеукраїнської мережі ПОВЕРНЕННЯ

Український шаховий клуб GRECO виграв корпоративний чемпіонат світу (FIDE World Corporate Chess Championship 2025), що відбувся в індійському Гоа

Alliance Novobud у жовтні продовжила активні роботи на Montreal House, Krona Park II і «Лісовому кварталі»

V Український будівельний конгрес відбудеться 21 листопада в Києві

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА