Інтерфакс-Україна
14:03 08.03.2023

Епіцентр: українці до свята весни купують подушки-обіймашки

2 хв читати

У національній мережі торговельних центрів “Епіцентр К” проаналізували продажі напередодні 8 березня, щоб з'ясувати, як змінилися запити українців. Серед лідерів виявився незмінний фаворит цієї зими - свічка, без змін - любов до сковорідок, та новий топ - подушки-обіймашки. 

Вже багато років поспіль незмінним лідером продажів напередодні свята весни залишається пательня. Втім, якщо раніше вона йшла у компанії бокалів, сервізів, столових приборів, тарілок та усіляких чашечок, то цьогоріч столова група не показала особливої динаміки зростання. Натомість зростають продажі кухонних аксесуарів - сковорідки, каструлі, термоси.

“Важка зима 2022/2023 суттєво вплинула на смаки та пріоритети споживачів. Якщо у попередні роки  подарунком №1 до свята весни були вази для квітів та інтер'єру, то зараз українці все ж тяжіють до більш практичних товарів. Наприклад, не зважаючи на те, що ситуація із відключеннями електроенергії в країні стабілізувалася, свічка досі залишається у топі подарунків. Її найчастіше супроводжують арома-дифузори”, - розповідає директор напрямку “Деко” Марина Бевзюк.

Ще однієї цікавою тенденцією цьогорічного сезону подарунків до свята весни стало зростання попиту на звичайні чайники. У попередні роки на фоні стійкого зростання популярності електрочайників особливого попиту на традиційні чайники не спостерігалось. 

Втім, через проблеми з електропостачанням вони опинились в топі подарунків. А замість популярних досі термочашок українці почали надавати перевагу термосам, які значно довше зберігають тепло. 

Також у перший тиждень березня суттєво зросли продажі подушок-обіймашок у вигляді різних тваринок, що несуть в собі емоційну складову, та тематичні декоративні подушки. Залишаються у топі продажів ковдри та пледи - все, чим можна утеплитися, зігрітися. 

Незмінною у виборі подарунку напередодні свята весни залишається різна дрібна побутова техніка. Проте й у цій категорії відбулись певні зміни. Якщо у попередні роки найбільшу динаміку продажів демонстрували прилади для персонального догляду (фени, плойки, стайлери), мультиварки, активно зростала популярність відпарювачів, то цьогоріч їх купують значно рідше.

А ось найбільше зростання продемонстрували кавомашини - майже на 90% у порівнянні з 2021 роком. Як і в минулому році, користуються попитом роботи-пилосмоки та грилі з електронним керуванням.

Хорошим подарунком залишаються смартфони, телевізори та велика побутова техніка, з якої можна виділити посудомийні та сушильні машини.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

2 роки застосунку UKRNAFTA: понад два мільйони клієнтів, зручна програма лояльності та допомога військовим

ЖК «Лісовий квартал», будинок 16, став «Житловим комплексом року» за версією USBA IBUILD 2025 рік

Alliance Novobud вчетверте став Девелопером року за версією UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2025 рік

Новини Oschadbank Premium Banking: нова послуга "Фінансове планування" та можливість інвестувати в фонд нерухомості S1 REIT

Система компаній Кока-Кола спільно з Українським Червоним Хрестом посилюють енергетичну стійкість громад

Штучний інтелект допомагає «Укрнафті» «читати» надра та ефективно видобувати нафту

Інвестування має бути доступним кожному, а не лише фінансовим професіоналам - Руслан Магомедов, голова НКЦПФР

Сьогодні у України з Європою один безпековий човен

Пункти незламності на АЗК UKRNAFTA допомагають Одещині та Миколаївщині долати наслідки обстрілів енергетики

Прокуратура відкрила справу через незаконні ліміти Міндовкілля на рубки в заповідниках – КЕКЦ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА