12:57 30.11.2023

Нам не можна втомлюватись – ЕКО МАРКЕТ про другий рік війни

3 хв читати

За результатами 2023 року мережа супермаркетів ЕКО МАРКЕТ увійшла до 25 найбільших ритейлів України за версією Forbes. На сьогодні компанія володіє понад 90 магазинами у 10 областях та забезпечує робочими місцями приблизно 3 тисячі працівників. Про те, як зараз працює компанія, розповіла Інна Мірошниченко, президент компанії ЕКО МАРКЕТ.

"Сьогодні місія кожного бізнесу – допомагати. Щоденно допомагати державі, економіці, своїм працівникам, ЗСУ. Ми в тому моменті, коли від цього залежить наше майбутнє" – говорить Інна Мірошниченко.

Через війну український бізнес був змушений працювати в безпрецедентних умовах: активні бойові дії, регулярні обстріли, блокада портів, проблеми з наземною логістикою, блекаути. Попри це більшість вітчизняних компаній показали свою життєстійкість та адаптувались до роботи в умовах війни.

У компанії поділились кроками, які допомагають їй працювати й надалі:

Спрощення процесів

В умовах перманентної турбулентності (загроза обстрілів, блокування кордонів, блекаути) надзвичайно важливо оперативно реагувати на всі можливі зміни. У цьому випадку найкраще допомагає спрощення всіх бюрократичних процесів завдяки чіткому визначенню зон відповідальності та завчасне створення шаблонів дій. Таким чином, якщо раніше для прийняття рішення потрібно було залучення та погодження з боку 5-6 департаментів, то тепер для цього потрібне погодження тільки відповідальних осіб.

Звуження фокусу

Визначення пріоритетів та фокусування на певному процесі дозволяє значно скоротити час його реалізації. Так, нещодавно ЕКО МАРКЕТ вирішив зменшити свою присутність у західних областях України, щоб сконцентруватись на роботі в центральному регіоні. Завдяки цьому компанія вивільнила ресурс, який вона планує вкласти в оновлення всіх магазинів мережі.

Робота в контексті

Повномасштабна війна вплинула на кожного. Розуміючи, що доходи населення впали, компанія намагається підтримувати ціни на базові товари соціального значення, такі як яйця, крупи, цукор тощо, на максимально доступному рівні. Також для підтримки людей з рівнем доходів нижче середнього був запущений проєкт "Магазин червоних цін" – 26 маркетів у Київській області та Вінниці, де продаються продукти з мінімальною націнкою.

Підтримка команди

Компанія несе відповідальність за власних співробітників. І це стосується не тільки фінансової складової, але й емоційної. Майже два роки життя в умовах повномасштабного вторгнення, коли у будь-який момент може пролунати повітряна тривога, а всі думки тільки про ситуацію на фронті та долю наших захисників, впливають психологічно на кожного. Саме тому у компанії активно працюють з внутрішньою комунікацією – корпоративний журнал, тренінги, розсилка приємних новин.

Участь у житті країни

Якщо раніше великий бізнес допомагав країні просто чесно працюючи, сплачуючи податки та створюючи нові робочі місця, а участь в благодійних та гуманітарних ініціативах сприймалась скоріше як правило доброго тону, то зараз все це є даністю.

Саме тому ЕКО МАРКЕТ підтримує роботу понад 20 магазинів у прифронтових містах, зокрема Херсоні, Мирнограді, Краматорську. Здійснюючи логістику власними силами та не піднімаючи там ціни, компанія зазнає збитків в цьому напрямку. Проте зараз це не про дохід, а про роль бізнесу в житті країни.

"Ми віримо, що разом подолаємо всі виклики. У важкі часи українці показали, що, об'єднавши свої зусилля, вони можуть робити, здавалось би, неможливі речі. Поки наші захисники воюють з ворогом, ми в тилу повинні робити все можливе, щоб підтримувати їх, підтримувати українців та українську економіку – все для того, щоб наблизити нашу перемогу." – резюмує Інна Мірошниченко.
 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА