ШІ-консультант, впроваджений три місяці тому в службі підтримки "Дії", правильно відповідає на 85% запитів громадян і надає консультації з понад 150 послуг, повідомив перший віцепрем’єр - міністр з цифрової трансформації Михайло Федоров.
"Три місяці тому ми впровадили АІ у службі підтримки. Без втручання оператора технологія вже надає консультацію по 150+ послугах", - написав Федоров у своєму телеграм-каналі у вівторок.
За його словами, швидкість відповіді від ШІ складає до 5 секунд, і тепер оператори обробляють лише 10–15% унікальних складних звернень, тому навантаження на них зменшилося з 80 тис. унікальних діалогів до 17 тис.
Федоров також додав, що під час обговорення ОKR (методика постановки та реалізації цілей – ІФ-У), визначена ціль зменшити кількість звернень громадян, пропрацювавши їх причини.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
У "Дії" запрацювало оформлення базової соцдопомоги
13:28, 22.09.2025
Мінцифри спростувало інформацію про злив даних з "Дії" та оцінило це як скоординовану спробу атаки
11:16, 21.09.2025
ШІ стає інструментом для розробки вірусів – експерти
14:50, 15.09.2025
Деякі послуги в "Дії" тимчасово не працюватимуть через планові оновлення реєстрів Мін’юсту
22:27, 13.09.2025
Окупність інвестицій в "Дію" 100-кратна
21:05, 11.09.2025
ОСТАННЄ
"Київстар" проаналізує для Харкова міграційні потоки за 2022-25рр за 588 тис. грн
17:02, 23.09.2025
Мін'юст США домагається виділення сегмента онлайн-реклами Google
16:16, 23.09.2025
HBO Max анонсував запуск платформи в Україні
14:40, 23.09.2025
Rothschild&Co розпочала аналіз Kyivstar Group з рекомендації "купувати"
09:10, 22.09.2025
Майже 60% українців користуються штучним інтелектом, з них 25% роблять це регулярно