19:36 14.06.2019

Власник "112 Україна" і NewsOne депутат Козак із фракції "Опоблок" купив ZIK

4 хв читати
Власник "112 Україна" і NewsOne депутат Козак із фракції "Опоблок" купив ZIK

Народний депутат України Тарас Козак (фракція "Опозиційний блок"), власник телеканалів "112 Україна" і NewsOne, став власником телевізійних мовників телеканалу ZIK та створює медіахолдинг "Новини".

"Український політик Тарас Козак став новим і одноосібним власником телевізійних мовників телеканалу ZIK – компаній "Міст ТБ" і "ТРК "Нові комунікації". Таким чином, у медіаактиві Козака тепер три канали: "112 Україна", NewsOne і ZIK", - повідомила прес-служба медіахолдингу "Новини" в п'ятницю.

"Для мене придбання телеканалу ZIK - це осмислений і прагматичний крок. Інформаційне мовлення в Україні на сьогодні випереджає багато світових великих каналів за своєю мобільністю, інтересом аудиторії, зображенням. Одержавши ZIK, я зможу побудувати найбільшу мережу з інформаційних мовників, яка з точки зору ресурсів робить їх менш витратними і водночас момент створює їхню більшу капіталізацію як активу. І цей актив називається інформаційний медіахолдинг "Новини", - зазначив Козак.

Для розвитку та управління медіахолдингу він запросив медіапродюсера Олексія Семенова, який назвав таку пропозицію "великою честю".

"Зараз я працюю над концепцією перезапуску каналу ZIK і буду дуже щасливий від майбутньої співпраці. Адже багато ведучих і співробітників ZIK - мої колеги з попередніх каналів. І ми з ними на одній емоційній хвилі. "Об'єднання заради України" - ось основний меседж концепції каналу", - розповів Семенов.

Тарас Козак входить до першої десятки виборчого списку партії "Опозиційна платформа - За життя".

У грудні минулого року Козак відзвітував про купівлю дев'яти компаній групи "112 Україна", оцінивши їхню вартість на дату придбання в 72,87 млн грн.

Згідно з його повідомленням про суттєві зміни майнового стану в реєстрі декларацій від 14 грудня, продавцем усіх дев'яти компаній виступила швейцарська Plirofories AG.

Йдеться про купівлю ТОВ "Аріадна ТВ" (оцінено в 14,71 млн грн), "Новий формат ТВ" (11,49 млн грн), "ТВ Вибір" (8,11 млн грн), "Телерадіокомпанія "112-ТВ" (14,36 млн грн), "Лідер ТВ" (10,4 млн грн), "Партнер ТВ" (8,37 млн грн), "Сей.ТВ Системз" (2,38 млн грн), "Інформаційне агентство "112.юей" (2,97 млн грн) та "Інформаційне агентство "112-Україна" (0,1 млн грн).

Раніше, 12 жовтня минулого року, Козак відзвітував про купівлю телеканалу NewsOne (ТОВ "Новини 24 години) з оцінкою 41-42 млн грн. Тоді продавцем виступила швейцарська MW Investment AG.

За день до цього він відзвітував про отримання 96,61 млн грн дивідендів від кіпрської Turul Investments Limited, яка наприкінці грудня 2017 року вже перерахувала йому 36,3 млн грн дивідендів.

Козак на момент обрання до ВР був головою правління ПП "Прайвет Канселер", депутатом Львівської облради, а раніше з 1993 до 2010 року працював у податкових і митних органах, дослужившись до заступника голови Держмитслужби.

Згідно з декларацією, у 2017 році, крім зазначених вище дивідендів, він отримав 220,4 тис. грн зарплати. На рахунках у депутата на кінець минулого року були, зокрема, $95 тис. і EUR1,1 млн. Депутат на кінець минулого року володів також 50% в "Укрсвіс Легал Сервисіс". Згідно з держреєстром, наразі ця компанія, другим партнером якої виступає швейцарець Патрік Александер Стач, перебуває на стадії припинення діяльності.

Козак також задекларував, що на кінець 2017 року був кінцевим бенефіціаром кіпрських Hakail Limited і Havanor Management Limited, Revelon Investments LTD (Британські Віргінські о-ви), а також однойменних ТОВ "Добробут-Інвест" з адресами юрреєстрації в Ялті і Москві.

Брат Козака Богдан спільно з братом Віктора Медвчедука Сергієм є співвласником ТОВ "Експонент" у співвідношенні 66,7%/33,3%, через яке вони мають низку інших підприємств, зокрема "Керамбуд" та "Капітал плаза" (Львів).

Як повідомлялося, власник Plirofories AG Едуард Кац наприкінці минулого року заявив про вихід із медіабізнесу в Україні та продаж телевізійного каналу, назвавши причинами проблеми із забезпеченням свободи слова, перешкоджання діяльності телеканалу з боку Верховної Ради та Нацради з питань телебачення і радіомовлення, а також зайву політизацію інформаційного ринку.

У березні минулого року "Братство" Дмитра Корчинського блокувало офіс телеканалу ZIK через нібито підготовлювану зміну власника та інформаційну політику. "Медведчук планує купити ZIK... Активісти "Братства" розпочали цілодобове пікетування ZIK'а з метою продемонструвати готовність знищити цей канал у разі остаточного придбання його Москвою", - заявив тоді Корчинський.

У жовтні минулого року партія "Блок Петра Порошенка "Солідарність" заявила, що "офіційна зміна власника телеканалу NewsOne на народного депутата Козака - особа з близького оточення Віктора Медведчука - є остаточним і незаперечним доказом того, що справжнім ідеологічним бенефіціаром телеканалу є Росія, а справжнім власником - Медведчук".

4 жовтня 2018 року Верховна Рада України підтримала звернення до РНБО щодо запровадження санкцій проти компаній, які входять до структури власності телеканалів "112.Україна" і NewsOne.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА