15:41 25.03.2020

Перенесення Олімпіади в Токіо завдало удару найбільшим медіакомпаніям США

3 хв читати
Перенесення Олімпіади в Токіо завдало удару найбільшим медіакомпаніям США

Рішення відкласти Олімпійські ігри-2020 у Токіо до 2021 року через пандемію коронавірусу матиме серйозні наслідки для таких медіагігантів, як Comcast (SPB: CMCSA) Corp. і Discovery (SPB: DISCA) Inc., які позбудуться рекламних доходів на мільярди доларів, пише The Wall Street Journal.

Телекомпанія NBCUniversal, яка належить Comcast, що володіє правами на трансляцію Ігор на території США, повідомила, що продала рекламодавцям ефірний час на Олімпіаду-2020 у Токіо на суму $1,3 млрд. У зв'язку з переносом заходу на наступний рік NBCU, найімовірніше, доведеться переглядати угоди з рекламодавцями, зазначає видання.

"NBCU не може сподіватися на те, що всі рекламні зобов'язання, пов'язані з Олімпіадою 2020 року, просто перейдуть на 2021 рік", - сказав покупець рекламного часу, якого цитує WSJ.

За словами іншого рекламодавця, багато брендів, можливо, менш охоче витрачатимуть гроші на рекламу. "Ніхто не знає, яким буде світ наступного року", - сказав він, додавши, що в разі повномасштабної рецесії багатьом галузям, імовірно, знадобиться фінансова допомога.

NBCUniversal "активно співпрацює з нашими рекламними партнерами, щоб здійснити цей перенос, і ми вивчаємо всі можливі варіанти, щоб найкращим чином задовольнити потреби наших брендів і наших клієнтів цього року і 2021-го", - заявив у вівторок представник компанії.

При цьому NBCUniversal, яка заплатила близько $1 млрд за права на показ Ігор у Токіо, повідомила, що з розумінням ставиться до рішення відкласти змагання.

У вівторок глава Міжнародного олімпійського комітету Томас Бах і прем'єр-міністр Японії Сіндзо Абе дійшли думки, що літню Олімпіаду 2020 року в Токіо треба провести в інший час у зв'язку з поширенням у світі нової коронавірусної інфекції Covid-19. Вони домовилися, що Ігри мають відбутися не пізніше літа 2021 року.

Раніше повідомлялося, що національні олімпійські комітети Австралії та Канади ухвалили рішення не відправляти свої збірні на Олімпійські ігри-2020 у Токіо.

Discovery, яка в 2015 році заплатила $1,45 млрд за права на трансляцію Олімпійських ігор на території Європи в період з 2018-го по 2024 рік, відмовилася повідомити, скільки слотів під рекламу на Іграх-2020 у Токіо вона вже продала.

"Необхідна робота у сфері планування і розробки конкретних завдань завершена і тепер зсунеться на наступний рік", - заявила компанія у вівторок, зазначивши, що підтримує рішення про перенесення Олімпіади.

Discovery поки що не повідомила, чим вона заповнюватиме ефірний час, що звільнився.

Компанія у вівторок відкликала свій прогноз на 2020 фінансовий рік через невизначеність щодо впливу пандемії коронавірусу на її фінансові результати, а також щодо впливу перенесення Ігор у Токіо.

Comcast раніше у вівторок попередила, що поширення Covid-19 негативно позначиться на її показниках, зокрема через перенесення спортивних і культурних заходів і закриття тематичних парків. Однак кабельний бізнес Comcast, який включає традиційне кабельне телебачення і широкосмуговий зв'язок, як повідомляється, не постраждає.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

"Київстар" продовжив дію безкоштовного доступу до гарячих ліній, сервісів віддаленої роботи та консультацій лікарів онлайн до 24 квітня

lifecell не бачить можливості відстежити поширення коронавірусу за допомогою даних мобільних операторів через знеособленість абонбази

"Київстар" запропонував надати Мінцифри неперсоніфіковані дані для виявлення потенційних осередків поширення коронавірусу

Українська "Вікіпедія" вже налічує 1 мільйон статей

Освітній модуль STEM is FEM з робототехніки відбудеться в онлайні

"Київстар" скасовує абонплату на рішення для віддаленого офісу

МОЗ України спільно з Viber запускає послугу інформування про ситуацію з коронавірусом

Об'єднану редакцію Hromadske очолить головний редактор Agravery

"Київстар" на час карантину надає безкоштовний доступ до консультацій лікарів у телемедичному застосунку Doctor Online

Платформа Google для запису на проходження тесту на коронавірус не впоралася з величезним попитом

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА