Інтерфакс-Україна
15:41 25.03.2020

Перенесення Олімпіади в Токіо завдало удару найбільшим медіакомпаніям США

3 хв читати
Перенесення Олімпіади в Токіо завдало удару найбільшим медіакомпаніям США

Рішення відкласти Олімпійські ігри-2020 у Токіо до 2021 року через пандемію коронавірусу матиме серйозні наслідки для таких медіагігантів, як Comcast (SPB: CMCSA) Corp. і Discovery (SPB: DISCA) Inc., які позбудуться рекламних доходів на мільярди доларів, пише The Wall Street Journal.

Телекомпанія NBCUniversal, яка належить Comcast, що володіє правами на трансляцію Ігор на території США, повідомила, що продала рекламодавцям ефірний час на Олімпіаду-2020 у Токіо на суму $1,3 млрд. У зв'язку з переносом заходу на наступний рік NBCU, найімовірніше, доведеться переглядати угоди з рекламодавцями, зазначає видання.

"NBCU не може сподіватися на те, що всі рекламні зобов'язання, пов'язані з Олімпіадою 2020 року, просто перейдуть на 2021 рік", - сказав покупець рекламного часу, якого цитує WSJ.

За словами іншого рекламодавця, багато брендів, можливо, менш охоче витрачатимуть гроші на рекламу. "Ніхто не знає, яким буде світ наступного року", - сказав він, додавши, що в разі повномасштабної рецесії багатьом галузям, імовірно, знадобиться фінансова допомога.

NBCUniversal "активно співпрацює з нашими рекламними партнерами, щоб здійснити цей перенос, і ми вивчаємо всі можливі варіанти, щоб найкращим чином задовольнити потреби наших брендів і наших клієнтів цього року і 2021-го", - заявив у вівторок представник компанії.

При цьому NBCUniversal, яка заплатила близько $1 млрд за права на показ Ігор у Токіо, повідомила, що з розумінням ставиться до рішення відкласти змагання.

У вівторок глава Міжнародного олімпійського комітету Томас Бах і прем'єр-міністр Японії Сіндзо Абе дійшли думки, що літню Олімпіаду 2020 року в Токіо треба провести в інший час у зв'язку з поширенням у світі нової коронавірусної інфекції Covid-19. Вони домовилися, що Ігри мають відбутися не пізніше літа 2021 року.

Раніше повідомлялося, що національні олімпійські комітети Австралії та Канади ухвалили рішення не відправляти свої збірні на Олімпійські ігри-2020 у Токіо.

Discovery, яка в 2015 році заплатила $1,45 млрд за права на трансляцію Олімпійських ігор на території Європи в період з 2018-го по 2024 рік, відмовилася повідомити, скільки слотів під рекламу на Іграх-2020 у Токіо вона вже продала.

"Необхідна робота у сфері планування і розробки конкретних завдань завершена і тепер зсунеться на наступний рік", - заявила компанія у вівторок, зазначивши, що підтримує рішення про перенесення Олімпіади.

Discovery поки що не повідомила, чим вона заповнюватиме ефірний час, що звільнився.

Компанія у вівторок відкликала свій прогноз на 2020 фінансовий рік через невизначеність щодо впливу пандемії коронавірусу на її фінансові результати, а також щодо впливу перенесення Ігор у Токіо.

Comcast раніше у вівторок попередила, що поширення Covid-19 негативно позначиться на її показниках, зокрема через перенесення спортивних і культурних заходів і закриття тематичних парків. Однак кабельний бізнес Comcast, який включає традиційне кабельне телебачення і широкосмуговий зв'язок, як повідомляється, не постраждає.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

У "Дії" з 13 жовтня тимчасово не працюватимуть дві послуги — заміна техпаспорта та перереєстрація авто

В "Дії" стартувало голосування за представника України на "Дитячому Євробаченні-2025", фінал відбудеться 12 жовтня

Свириденко: розлучення онлайн в "Дії" ніяким чином не впливає на бажання людей розлучатися

"Нова пошта" попереджає про можливі затримки доставки у Києві та області після нічної атаки

Розлучення онлайн в "Дії" не буде стимулювати сам процес розірвання шлюбу - Федоров

Кількість завантажень застосунку коротких ШІ-відео Sora від OpenAI сягнула мільйона менш ніж за п'ять днів

"Vodafone Україна" вп’яте підвищив ціну чергового викупу євробондів – до 96% номіналу

Міністерства оборони України та Німеччини домовились про довгострокове партнерство у сфері цифровізації

TSMC у III кварталі збільшила виручку на 30%

Міжнародна компанія з українським корінням BHAG виходить на ринок України з цифровими рішеннями BEEDIGIT та factory.online

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА