Інтерфакс-Україна
13:13 26.06.2020

"Київстар" надав безкоштовний зв'язок абонентам у постраждалих від повені регіонах України

2 хв читати
"Київстар" надав безкоштовний зв'язок абонентам у постраждалих від повені регіонах України

Мобільний оператор "Київстар" ухвалив рішення надати нетарифіковані послуги мобільного зв'язку для абонентів, які живуть у населених пунктах, постраждалих від стихійного лиха в Західній Україні.

Як повідомила прес-служба оператора у п'ятницю, для абонентів припейд-тарифів, які живуть у зоні стихійного лиха, буде нараховано на мобільні рахунки по 50 бонусів, які можна використати для послуг зв'язку. Абонентам контрактних тарифних планів буде нараховано по 200 хвилин для дзвінків на інші мережі. Абоненти зможуть використати бонуси та нетарифіковані хвилини протягом тижня від дня нарахування.

За даними "Київстар", у населених пунктах Львівської, Івано-Франківської, Закарпатської і Чернівецької областей, які постраждали від повені, мобільним зв'язком користуються майже 70 тис. абонентів.

"Київстар" докладає усіх зусиль, щоб у регіонах, постраждалих від повені, стабільно працював мобільний зв'язок, і місцеві жителі могли безперешкодно телефонувати до служб екстреної допомоги, своїм родичам і друзям. Так, у цілодобовому режимі працюють аварійно-відновлювальні групи, щодня здійснюються об'їзди трас для виявлення критичних ділянок, проводяться роботи зі зміцнення магістральних кабель-каналів тощо", - додав оператор.

"Київстар" - великий український оператор телекомунікацій. Надає послуги зв'язку та передачі даних на основі широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, зокрема 3G. Його послугами на кінець 2018 року користувалися близько 26,4 млн абонентів мобільного зв'язку і близько 0,9 млн клієнтів фіксованого інтернету.

Акціонером "Київстару" є міжнародна група VEON (раніше - VimpelCom Ltd.). Акції групи котируються на фондовій біржі NASDAQ (Нью-Йорк).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Наглядову раду "Укрпошти" залишив голова КМВА Тимур Ткаченко

"Нова пошта" після нічної атаки ворога встановить в Ізмаїлі мобільне відділення

Угода з Tелеграм на $300 млн щодо xAI ще не підписана, підтвердили Маск і Дуров

"Vodafone Україна" запустив AI-платформу для аналізу навантаження на мережу з метою економії е/е

Держспецзв'язку та Національний центр кібербезпеки Фінляндії підписали меморандум про співпрацю

Готується нарада щодо використання російськими "шахедами" SIM-карток українських мобільних операторів

В Україні розпочав роботу Проєктний офіс Талліннського механізму для підвищення кіберстійкості

Національний освітній проєкт CDTO Campus розглядає можливість виходу на міжнародний рівень

NovaPay довів парк POS-терміналів у відділеннях "Нова пошта" до 7,5 тис. і планує досягти 10 тис. у 2025р

Юрчишин вважає за доцільне почати діалог про обмеження для неповнолітніх у TikTok, Telegram та інших соцмережах

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА