Інтерфакс-Україна
17:32 24.07.2020

Viber користуються 99% опитаних українців віком від 24 до 34 років, на 2-му місці - Facebook Мessenger, на 3-му - Telegram - дослідження

2 хв читати
Viber користуються 99% опитаних українців віком від 24 до 34 років, на 2-му місці - Facebook Мessenger, на 3-му - Telegram - дослідження

Серед цільової аудиторії віком від 24 до 34 років найпопулярнішим застосунком для обміну повідомленнями в червні став Viber - ним користуються 99% опитаних, друге і третє місце посідають Facebook Messenger і Telegram.

Як повідомляє прес-служба Rakuten Viber у п'ятницю, про це свідчать дані дослідження агентства InMind, проведеного 26-28 червня 2020 року (вибірка - 525 респондентів) серед жителів України, що проживають у містах із населенням більше ніж 50 тис. людей, є користувачами інтернету та мають від 13 до 55 років.

Згідно з отриманими даними, WhatsApp та Skype перебувають у рейтингу нижче - ними користуються менше ніж 50% українців (віком від 25 до 34 років).

Як зазначено в дослідженні, Rakuten Viber в Україні користуються 97% опитаних жителів міст, а у віковому сегменті від 25 до 34 років - 99% опитаних.

Водночас Viber популярний і у великих містах із населенням понад 500 тис. людей, зокрема в Києві, і в містах із населенням менше ніж 500 тис. - 98% та 95% відповідно.

Зазначено, що в травні-2020 було зафіксовано 28%-ве зростання в Україні фактів використання версії застосунку Viber для комп'ютера (порівняно із січнем 2020 року). Крім того, почали частіше користуватися функціями для групового спілкування — середня кількість повідомлень на користувача в групових чатах зросла на 18%, а кількість групових дзвінків на користувача — на 50% за той самий період.

"У 2020 році ми успішно запустили багато оновлень. Деякі з них пов'язані з ситуацією з COVID-19, але також є функції, які зробили спілкування між людьми у всьому світі кращим - групові аудіо- та відеодзвінки, можливість створення GIF і стикерів, мої замітки, повідомлення, що зникають, тощо. Ми з нетерпінням очікуємо появи локальних і міжнародних сервісів, які будуть доступні за допомогою чат-ботів, грошових переказів, функцій застосунку і державних послуг. Ми активно працюємо над розробленням нових стратегічних партнерств в Україні, які будуть корисними в сучасних умовах життя, - починаючи з дистанційної освіти та охорони здоров'я і закінчуючи партнерствами з волонтерськими й неурядовими організаціями", - наводить прес-служба слова старшого директора Rakuten Viber у регіоні EEMENA Атанаса Райкова.

Viber є частиною Rakuten Inc. - світового лідера у сфері електронної комерції та фінансових послуг. Застосунок є офіційним месенджером футбольного клубу "Барселона", а також офіційним застосунком для дзвінків та обміну миттєвими повідомленнями баскетбольного клубу Golden State Warriors.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Київстар" планує завдяки інвестиціям в $1 млрд довести частку нетелеком доходів до 50% за 5 років

Наглядову раду "Укрпошти" залишив голова КМВА Тимур Ткаченко

"Нова пошта" після нічної атаки ворога встановить в Ізмаїлі мобільне відділення

Угода з Tелеграм на $300 млн щодо xAI ще не підписана, підтвердили Маск і Дуров

"Vodafone Україна" запустив AI-платформу для аналізу навантаження на мережу з метою економії е/е

Держспецзв'язку та Національний центр кібербезпеки Фінляндії підписали меморандум про співпрацю

Готується нарада щодо використання російськими "шахедами" SIM-карток українських мобільних операторів

В Україні розпочав роботу Проєктний офіс Талліннського механізму для підвищення кіберстійкості

Національний освітній проєкт CDTO Campus розглядає можливість виходу на міжнародний рівень

NovaPay довів парк POS-терміналів у відділеннях "Нова пошта" до 7,5 тис. і планує досягти 10 тис. у 2025р

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА