15:21 01.09.2020

"Медіа Група Україна" планує розвивати мережу зарубіжних корпунктів і зацікавлена в монобрендовій політиці

2 хв читати
"Медіа Група Україна" планує розвивати мережу зарубіжних корпунктів і зацікавлена в монобрендовій політиці

ТОВ "Медіа Група Україна" планує запустити ще щонайменше два зарубіжні корпункти.

"Ми використовуємо кормережу телеканалу "Україна". У нас є три мобільні корпункти за кордоном: у Європі, США та Росії. Якщо все піде за планом, відкриємо ще, як мінімум, два корпункти за кордоном. Але в Україні не плануємо створювати мережу регіональних телеканалів. Не бачу тут доданої вартості", - заявив в інтерв'ю "Інтерфакс-Україна" член наглядової ради "Медіа Група Україна", який відповідає за розвиток новинного напряму в групі, Дмитро Белянський.

Він також зазначив, що медіагрупа насамперед зацікавлена в побудові монобрендової моделі.

"Ми робимо низку проектів усередині каналу "Україна 24", присвячених регіонам. Але, по суті, ми зацікавлені в певній централізації, в можливості ввібрати в себе інший контент. Можемо спокійно взяти в ефір "Україна 24" матеріал нашого дніпропетровського "34" каналу, так само, як можемо включити продукцію "Україна 24" в ефір телеканалу "Україна". Для нас вигідніше побудувати монобренд. І для країни, чесно кажучи, також", - наголосив Белянський.

За його словами, в планах медіагрупи запустити на телеканалі "Україна 24" низку економічних проектів.

"Стати лідером ринку інформаційних каналів для нас - проміжна мета. Нам треба вирости до загальнонаціонального інформаційного каналу", - вважає член наглядової ради "Медіа Групи Україна".

Він також не виключає запуску різних тематичних програм, наголошуючи, що будь-які інформаційні потреби аудиторії мають бути реалізовані.

"У нас дуже потужна аналітична служба в МГУ. Ми ухвалюємо рішення не інтуїтивно, а ґрунтуючись на серйозних дослідженнях. Тому передусім підемо туди, де зможемо мати успіх", - зазначив Белянський.

Він також повідомив, що медіагрупа планує запустити для телеканалу "Україна 24" власний сайт, оскільки зацікавлена в тому, щоб "Україна 24" існував на всіх платформах - і ТБ, і диджитал.

"Медіа Група Україна" об'єднує національний ефірний телеканал "Україна", загальнонаціональний інформаційний телеканал "Україна 24", розважальний молодіжний телеканал "НЛО TV"; тематичний телеканал "Індиго TV"; тематичні канали "Футбол 1"/"Футбол 2"; регіональні телеканали "Донбас", "34 телеканал", "Сигма"; оператора супутникового телебачення Xtra TV; міжнародні канали Ukraine 1/ Ukriane 2, NLO TV 1/NLO TV 2; продакшн-компанії "Теле Про", "Допоможемо ТБ"; медіаагентство повного циклу "Медіа Партнерство Баїнг"; мультимедійну платформу "Сьогодні" - теленовини "Сьогодні" і сайт segodnya.ua; кросплатформний проект Vogue UA.

Власником медіахолдингу є група "Систем Кепітал Менеджмент" Ріната Ахметова.


Повний текст інтерв'ю читайте на головній сторінці веб-сайту агентства "Інтерфакс-Україна".

Загрузка...
Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

GSMA пропонує Україні знизити податки та збори за мобільний зв'язок заради розвитку інтернетизації та зростання економіки

Єврокомісія вперше запропонувала законодавство ЄС про криптоактиви

"Хмарні" провайдери, які обслуговують велику кількість критичної інфраструктури, також можуть перейти до категорії таких об'єктів - Держспецзв'язку

"Vodafone Україна" запустив IoT-послугу "Розумний облік водопостачання"

"Vodafone Україна" запустив 4G LTE 900 МГц в Івано-Франківську

"Vodafone Україна" за відкриття операторських даних за умови чіткого визначення параметрів інформації, що підлягає оприлюдненню

Playco інвестфонду Хомутинніка стала "єдинорогом"

"Київстар" включив 4G на частоті 900 МГц у 75 населених пунктах Київщини

"Vodafone Україна" запустив мережу 4G 900 Мгц у Київській області

29 країн закликали Білорусь припинити блокувати інтернет

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА