20:54 09.10.2020

"Київстар" анонсував запуск Open Telecom Platform для взаємодії з продуктовими IТ-компаніями

3 хв читати
"Київстар" анонсував запуск Open Telecom Platform для взаємодії з продуктовими IТ-компаніями

Мобільний оператор компанія "Київстар" анонсувала запуск Open Telecom Platform - онлайн-платформи із взаємодії з продуктовими IТ-компаніями, що дає змогу підключатися до сервісів оператора і використовувати набори його даних для розробки і тестування продуктів.

"Завтра ми зробимо перший крок - представимо свого роду портал версій даних для наших потенційних партнерів, Open Telecom Platform від "Київстар". Він дасть їм можливість підключитися до нас, інтегруватися з нами і використовувати деякі популярніші варіанти сервісів, які ми продаємо прямо зараз як свого роду пробну версію для створення власних продуктів, ідей або застосунків", - повідомив президент "Київстару" Олександр Комаров під час онлайн-форуму Lviv IT Arena у п'ятницю.

За його словами, доступні варіанти використання порталу багато в чому пов'язані з можливостями і даними, доступними "Київстару" як найбільшому українському оператору.

"Для нас це великий виклик - відкрити доступ партнерам до наших можливостей і впровадити нові бізнес-ідеї, які можуть принести користь обом сторонам", - зазначив Комаров.

При цьому він наголосив, що реалізація концепції Open Telecom - лише один із елементів діджитал-трансформації "Київстару", який компанія розглядає як доповнення до її генерального плану розвитку.

"Ми - на шляху розвитку зі звичного всім телеком-оператора в продуктову діджитал-компанію. Звісно, це дуже складно, і займе не один день, і навіть не один рік. Це тривала подорож, яке складатиметься з низки різних кейсів, які потрібно пройти, щоб домогтися успіху", - зазначив Комаров.

Президент "Київстару" повідомив, що першим кроком трансформаційного шляху компанії стане перехід від системи закритого менеджменту на відкриту архітектурну платформу.

"Нам потрібно збагатити досвід наших користувачів, запровадивши нові сервіси, які будуть створені нашими партнерами. Якщо дивитися з точки зору технологій - таким рішенням може бути відкрита архітектурна платформа, і ми реалізуємо цю платформу вже зараз", - зазначив він.

"Київстар" планує також відійти від надання обмеженої кількості традиційних сервісів.

"Як би там не було, наразі наш дохід на 95% складається з трьох сервісів - мобільні дані, голосовий зв'язок і SMS. Нам потрібно це змінити, і змінити кардинально", - заявив Комаров.

Третій кейс - завершити перехід від традиційного телеком-оператора в діджитальну компанію.

"І це найбільше із завдань. Історія наших відносин зі стартапами не злетіла переважно через нашу внутрішню культуру, сильно забюрократизовану та сфокусовану на централізації. Нам потрібно відкритися культурним перспективам навіть глибше, ніж технологічним", - зазначив президент "Київстару".

За його словами, для компанії немає проблем у тому, щоб реалізувати відкриту платформу і дати доступ потенційним партнерам до своїх сервісів, даних і навіть до клієнтської бази. Водночас доведеться вирішити безліч питань, пов'язаних із внутрішньою організаційною системою компанії та законодавством.

"Тому що ми дуже сильно зарегульовані як представник критичної інфраструктури і найбільший український провайдер", - наголосив Комаров.

"Київстар" - найбільший український оператор телекомунікацій. Надає послуги зв'язку та передачі даних на основі широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, зокрема 3G. Його послугами на кінець 2018 року користувалися майже 26,4 млн абонентів мобільного зв'язку і майже 0,9 млн клієнтів фіксованого інтернету.

Акціонером "Київстару" є міжнародна група VEON (раніше - VimpelCom Ltd.). Акції групи котируються на фондовій біржі NASDAQ (Нью-Йорк).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Milk
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА