Інтерфакс-Україна
12:35 22.01.2021

Дослідження SAP: бумери та люди покоління X повернуться до купівлі офлайн швидше, ніж представники інших поколінь

2 хв читати
Дослідження SAP: бумери та люди покоління X повернуться до купівлі офлайн швидше, ніж представники інших поколінь

Бебі-бумери та люди покоління X, найімовірніше, відмовляться від деяких зі своїх нових звичок при здійсненні інтернет-покупок і повернуться до купівлі офлайн швидше, ніж представники інших поколінь, йдеться у спільному дослідженням SAP і The Economist Intelligence Unit.

У дослідженні The Influential Shopper яке проводилось у вересні 2020 року й охопило понад 4 000 покупців по всьому світу, було проаналізовано основні звички покупців, а також кращі канали покупок і рівні витрат до пандемії, під час пандемії та після зняття обмежень серед представників різних поколінь. У дослідженні чітко простежується тенденція до зміни поведінки споживачів: вони все більше купують в інтернеті товари першої необхідності, а також інші речі.

Серед основних висновків:

• Хоча загальні щомісячні роздрібні витрати в досліджуваних країнах знизилися на 9% протягом першого та другого кварталів 2020 року, онлайн-витрати збільшилися в середньому на 15%.

• Під час пандемії кількість онлайн-покупок основних товарів, таких як бакалія та миючі засоби, активно зросла: середньомісячні витрати на ці дві категорії збільшилися на 78% і 49% відповідно.

• Після послаблення обмежень нові звички збережуться, проте будуть дещо відрізнятись у покупців різних поколінь. Наприклад, міленіали та покоління Z скоротять інтернет-покупки на 4%, покоління X — на 6%, а ось бебі-бумери — аж на 9%.

• Можливість робити покупки будь-де й будь-коли це причина номер один, чому респонденти всіх поколінь вибирають інтернет-шопінг. Найчастіше про це говорили бебі-бумери (59%) і представники покоління X (51%) та рідше — представники поколінь Y і Z (по 42%).

SAP один зі світових лідерів на ринку корпоративних додатків, який допомагає організаціям будь-якого розміру і різної спеціалізації ефективніше управляти своїм бізнесом. Рішення SAP дозволяють підвищити ефективність взаємодії, сформувати глибоке розуміння бізнесу і створити конкурентну перевагу. Рішеннями і сервісами SAP користуються понад 440 000 клієнтів.

На український ринок компанія SAP вийшла в 1995 році. В Україні її клієнтами є понад 250 державних організацій, а також підприємства нафтогазового, енергетичного, металургійного сектора.

ОСТАННЄ

"Нова пошта" попри обстріли в Одесі забезпечує роботу 147 відділень, "Укрпошта" — 72

Українці за рік стали споживати більше україномовного контенту, третина скоротила споживання новин – опитування

У мережі Starlink Direct to Cell менш ніж за місяць зареєструвалося понад 2 млн абонентів – CEO "Київстар"

Кількість резидентів Дія.City зросла на 43% з серпня, проте кількість платників ПнВк зменшується протягом року

На платформі "Кар’єра ветерана" розміщено уже понад 42 тис. вакансій

lifecell відзвітував про 69,6% працездатності мережі в Одесі та 83,8% – в області після обстрілів 13 грудня

Відеопродакшн-студія Location увійшла до складу групи Fractal після продажу частки

Доступність мереж мобільного зв’язку в Одесі відновлена до 60% - віцепрем’єр Федоров

Китайська ракета вивела на орбіту два експериментальні супутники

Продажі складаних смартфонів у світі зростуть на 10% у 2025 році, у 2026 році зростання прискориться до 30%

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА