Дослідження SAP: бумери та люди покоління X повернуться до купівлі офлайн швидше, ніж представники інших поколінь

Бебі-бумери та люди покоління X, найімовірніше, відмовляться від деяких зі своїх нових звичок при здійсненні інтернет-покупок і повернуться до купівлі офлайн швидше, ніж представники інших поколінь, йдеться у спільному дослідженням SAP і The Economist Intelligence Unit.
У дослідженні The Influential Shopper яке проводилось у вересні 2020 року й охопило понад 4 000 покупців по всьому світу, було проаналізовано основні звички покупців, а також кращі канали покупок і рівні витрат до пандемії, під час пандемії та після зняття обмежень серед представників різних поколінь. У дослідженні чітко простежується тенденція до зміни поведінки споживачів: вони все більше купують в інтернеті товари першої необхідності, а також інші речі.
Серед основних висновків:
• Хоча загальні щомісячні роздрібні витрати в досліджуваних країнах знизилися на 9% протягом першого та другого кварталів 2020 року, онлайн-витрати збільшилися в середньому на 15%.
• Під час пандемії кількість онлайн-покупок основних товарів, таких як бакалія та миючі засоби, активно зросла: середньомісячні витрати на ці дві категорії збільшилися на 78% і 49% відповідно.
• Після послаблення обмежень нові звички збережуться, проте будуть дещо відрізнятись у покупців різних поколінь. Наприклад, міленіали та покоління Z скоротять інтернет-покупки на 4%, покоління X — на 6%, а ось бебі-бумери — аж на 9%.
• Можливість робити покупки будь-де й будь-коли це причина номер один, чому респонденти всіх поколінь вибирають інтернет-шопінг. Найчастіше про це говорили бебі-бумери (59%) і представники покоління X (51%) та рідше — представники поколінь Y і Z (по 42%).
SAP – один зі світових лідерів на ринку корпоративних додатків, який допомагає організаціям будь-якого розміру і різної спеціалізації ефективніше управляти своїм бізнесом. Рішення SAP дозволяють підвищити ефективність взаємодії, сформувати глибоке розуміння бізнесу і створити конкурентну перевагу. Рішеннями і сервісами SAP користуються понад 440 000 клієнтів.
На український ринок компанія SAP вийшла в 1995 році. В Україні її клієнтами є понад 250 державних організацій, а також підприємства нафтогазового, енергетичного, металургійного сектора.