Інтерфакс-Україна
15:17 07.04.2021

НКРЗІ спростила процедуру перенесення номера абонента з грудня, реалізувала принцип "єдиного вікна" для отримання послуги

2 хв читати
НКРЗІ спростила процедуру перенесення номера абонента з грудня, реалізувала принцип "єдиного вікна" для отримання послуги

Національна комісія, що здійснює держрегулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ) спростила процедуру перенесення абонентського номера (MNP) між мережами операторів, поклавши завдання з реєстрації абонента, що скористався послугою, на оператора-отримувача.

Відповідне рішення НКРЗІ №107 від 23 березня 2021 року, що змінює порядок надання послуг MNP, зареєструвало Міністерство юстиції.

Згідно із зазначеним рішенням, з 1 грудня 2021 року для процедури MNP почнуть діяти такі зміни:

- спрощення порядку подання заяви абонентом на отримання послуги MNP, а саме вирішення усіх питань, пов'язаних із перенесенням абонентського номера, шляхом звернення до одного суб'єкта - оператора-отримувача номера (One Stop Shop process);

- зняття заборони в отриманні MNP для абонентів, які отримують послуги знеособлено (анонімно), з одночасною реєстрацією в оператора-отримувача при поданні заяви на MNP такого абонента, якщо він планує отримувати послуги не на основі письмового договору;

- удосконалення процесу ідентифікації абонента MNP шляхом цифрової та голосової ідентифікації;

- внесення змін до договорів про надання телекомпослуг, що передбачають розірвання публічного договору при перенесенні абонентських номерів абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі;

- поширення дії MNP на провайдерів телекомунікацій;

- скорочення терміну перенесення абонентського номера в мережах мобільного зв'язку до одного робочого дня.

На думку НКРЗІ, ці зміни сприятимуть посиленню конкуренції на ринку послуг мобільного зв'язку та в результаті підвищенню рівня якості телекомпослуг.

У НКРЗІ також зазначили, що робота фахівців над розробкою та прийняттям зазначених змін тривала понад півтора року.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Українці за рік стали споживати більше україномовного контенту, третина скоротила споживання новин – опитування

У мережі Starlink Direct to Cell менш ніж за місяць зареєструвалося понад 2 млн абонентів – CEO "Київстар"

Кількість резидентів Дія.City зросла на 43% з серпня, проте кількість платників ПнВк зменшується протягом року

На платформі "Кар’єра ветерана" розміщено уже понад 42 тис. вакансій

lifecell відзвітував про 69,6% працездатності мережі в Одесі та 83,8% – в області після обстрілів 13 грудня

Відеопродакшн-студія Location увійшла до складу групи Fractal після продажу частки

Доступність мереж мобільного зв’язку в Одесі відновлена до 60% - віцепрем’єр Федоров

Китайська ракета вивела на орбіту два експериментальні супутники

Продажі складаних смартфонів у світі зростуть на 10% у 2025 році, у 2026 році зростання прискориться до 30%

"Київстар" зміг запустити першу базову станцію за пришвидшеною процедурою за 4,5 міс. – СЕО

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА