15:53 01.07.2021

Електронний квиток можна використовувати в усіх видах муніципального транспорту, його запуск у маршрутках відкладено на 1,5 року

1 хв читати
Електронний квиток можна використовувати в усіх видах муніципального транспорту, його запуск у маршрутках відкладено на 1,5 року

Запуск електронного квитка в маршрутних таксі Києва відклали на півтора року через відсутність передбаченої Міністерством соціальної політики України компенсації пільговикам з інших міст, ідеться в заяві Київської міської державної адміністрації, оприлюдненій у четвер.

"Розпорядження про перенесення впровадження системи в повному обсязі, що було підписане у п’ятницю, 25 червня, пов’язане виключно з неспроможністю Міністерства соціальної політики України забезпечити компенсацію пільгового проїзду відповідним категоріям пасажирів – громадян, які не зареєстровані в Києві. На розв’язання цього питання міністерству знадобиться ще півтора року", - йдеться в заяві.

При цьому в КМДА зазначили, що електронний квиток успішно функціонує у всіх видах комунального громадського транспорту Києва. "За час існування електронного квитка міська влада технологічно адаптувала до системи е-квитка 100% мережі комунального транспорту: 1326 одиниць наземного транспорту та 359 турнікетів у метро. Створено понад 4000 місць продажу е-квитка", - наголошується в заяві.

Також у КМДА зазначили, що всі кияни-пільговики можуть користуватися пільгами в повному обсязі за допомогою "Картки киянина", яка дозволяє фактично зафіксувати, скільки пасажирів скористалися пільгою на проїзд, і на підставі цих даних перевізники зможуть отримувати з міського бюджету повну компенсацію за перевезення пільговиків-киян.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА