Інтерфакс-Україна
10:54 08.07.2021

"Нова пошта" судиться з Держпродспоживслужбою в Харківській області за необґрунтовано великий штраф

2 хв читати
"Нова пошта" судиться з Держпродспоживслужбою в Харківській області за необґрунтовано великий штраф

Група компаній "Нова пошта" подала до суду на Державну споживчу службу в Харківській області за накладення необґрунтовано великого штрафу після здійснення перевірки за скаргою клієнта через пошкодження посилки на 500 грн, повідомила компанія в четвер.

"Нова пошта" розцінює дію контролювального органу як маніпуляцію держави своїми повноваженнями й оскаржує штраф у Харківському окружному адміністративному суді.

Крім того, компанія вже скерувала офіційну скаргу до Держпродспоживслужби на неправомірні дії співробітників харківського підрозділу, а також звернулася до омбудсмена і міжнародних правозахисних організацій.

Накладенню неправомірного, на думку компанії, штрафу, передувала перевірка Держспоживслужби, здійснена в березні в одному з харківських відділень компанії. Приводом до неї послужила скарга клієнта про пошкодження посилки вартістю 500 грн.

"Перевірка відбулася з порушенням чинного законодавства. Зокрема, за законом, перевіряючий повинен надати керівнику юридичної особи, її відокремленого підрозділу або уповноваженій ним особі документи про перевірку. Натомість, їх було вручено керівнику відділення, який не є такою уповноваженою особою. Крім того, була порушена і процедура перевірки. Зокрема, представник будь-якого контролюючого органу під час здійснення перевірки повинен розписатися в спеціальному журналі – це вимога законодавства. Цього теж зроблено не було", - пояснює компанія.

У "Новій пошті" також заявили, що керівник відділення запропонував перевіряючим звернутися до керівництва компанії, що було розцінено як створення компанією перешкод посадовим особам для перевірки.

"Зазначимо, що за останні півроку Держпродспоживслужба провела близько 80 перевірок у відділеннях "Нової пошти" в різних регіонах України і в жодному випадку таких претензій до компанії не висувалося", - повідомили в прес-службі компанії.

Водночас уточнюється, що акт про штраф теж було складено з порушеннями - в ньому не зазначено в чому саме компанія перешкоджала перевіряючому органу і не зазначено дату правопорушення.

"Крім того, ми вважаємо неправомірним, що штраф було розраховано від обороту усієї компанії, а не відділення, у якому здійснювалася перевірка. До того ж контролюючий орган одразу обрав максимальний із можливих штрафів, хоча за практикою навіть суд не обирає найвищу міру покарання, особливо, якщо порушення було здійснено вперше", - наголошують у компанії.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Швеція виділяє на посилення кібербезпеки України більше 590 млн грн – Мінцифри

Голова "Укрпошти" назвав 10 стратегічних цілей на 10-й рік керування компанією

Фільм "F1" з Бредом Піттом показав найкращий дебют у прокаті в історії Apple

Xiaomi відкрила попереднє замовлення на нові електропозашляховики, представила перші ШІ-окуляри

Meta переманила трьох фахівців з OpenAI у проєкт зі створення "надінтелекту"

Українські і європейські мобільні оператори досягли попередньої згоди щодо недопущення різкого здорожчання послуг в роумінгу до кінця року - НКЕК

"Укрпошта" розширює можливість доставки до США завдяки угоді з USPS

Китай впроваджує генеративні моделі ШІ у військову розвідку

"Київстар" запустив послугу хмарного сервісу для українського бізнесу

Sigma mobile завершив відновлювальні роботи та готує посилену лінійку павербанків

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА