Інтерфакс-Україна
11:31 22.08.2022

"МГУ", що пішла з медіаринку, продаватиме або здаватиме в оренду свої активи

2 хв читати
"МГУ", що пішла з медіаринку, продаватиме або здаватиме в оренду свої активи

"Медіа Група Україна" (МГУ), яка припинила мовлення місяць тому за рішенням її власника Ріната Ахметова, запропонує активи, що залишаються у неї, для продажу або оренди на ринкових умовах, даючи право "першої ночі" своїх колишнім працівникам, повідомила директор зі зв'язків із громадськістю та комунікацій SCM Наталія Ємченко.

"Оскільки ми не можемо нікому це (активи – ІФ) передавати безкоштовно (бо це може вважатися як вплив на медіа), ми щось будемо продавати, щось здавати в оренду. На умовах ринку, безумовно. За рівних умов перевагу будемо віддавати колишнім співробітникам, якщо хтось із них вирішить почати щось своє", - написала вона у фейсбуці в понеділок.

Ємченко уточнила, що йдеться про активи у вигляді величезної бібліотеки контенту (шоу, серіали, інформаційний та спортивний архіви), величезної бази техніки/обладнання та ІТ-систем технологічних проектів (типу oll.tv).

Директор зі зв'язків із громадськістю та комунікацій SCM наголосила, що бренди "МГУ" абсолютно не підлягають ані продажу, ані оренді, оскільки їхня поява в ефірі буде сприйнята і глядачами, і ринком, і спільнотою однозначно як повернення медіагрупи.

Ємченко також повідомила, що до кінця серпня "МГУ" попрощається з усіма ключовими співробітниками, наразі вже віддано трудові книжки більше ніж половині команди. Вона уточнила, що, як і було обіцяно, виплачують великі вихідні пакети кожному: "Сумарно щодо "МГУ" йдеться про мільйони доларів".

Як повідомлялося, раніше власник SCM бізнесмен Рінат Ахметов оголосив про вихід SCM із медіабізнесу та передачу ліцензій усіх її ЗМІ державі у зв'язку з набуттям чинності антиолігархічним законом.

За його словами, медіахолдинг "МГУ" створювався з 2000 року, загальний обсяг вкладених інвестицій перевищив $1,5 млрд, кількість співробітників становить близько 4 тис., а канали "Україна" та "Україна 24" стали лідерами в Україні за глядацькою аудиторією.

"Медіа Група Україна" об’єднувала національний ефірний телеканал "Україна", загальнонаціональний інформаційний телеканал "Україна 24", розважальний молодіжний телеканал "НЛО TV"; тематичні канали "Індиго TV", телеканали "Футбол 1/2/3"; регіональні телеканали "Донбас", "34 телеканал", "Сигма"; оператора супутникового телебачення Xtra TV; міжнародні канали Ukraine 1/ Ukriane 2, NLO TV 1/ NLO TV 2; продакшн-компанії "Теле Про", "Допоможемо ТБ"; медіаагентство повного циклу "Медіа Партнерство Баїнг"; групу новин "Україна", мультимедійну платформу "Україна" - теленовини "Сьогодні" та сайт segodnya.ua; кросплатформний проєкт Vogue UA та ОТТ-платформу OLL.TV.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Наглядову раду "Укрпошти" залишив голова КМВА Тимур Ткаченко

"Нова пошта" після нічної атаки ворога встановить в Ізмаїлі мобільне відділення

Угода з Tелеграм на $300 млн щодо xAI ще не підписана, підтвердили Маск і Дуров

"Vodafone Україна" запустив AI-платформу для аналізу навантаження на мережу з метою економії е/е

Держспецзв'язку та Національний центр кібербезпеки Фінляндії підписали меморандум про співпрацю

Готується нарада щодо використання російськими "шахедами" SIM-карток українських мобільних операторів

В Україні розпочав роботу Проєктний офіс Талліннського механізму для підвищення кіберстійкості

Національний освітній проєкт CDTO Campus розглядає можливість виходу на міжнародний рівень

NovaPay довів парк POS-терміналів у відділеннях "Нова пошта" до 7,5 тис. і планує досягти 10 тис. у 2025р

Юрчишин вважає за доцільне почати діалог про обмеження для неповнолітніх у TikTok, Telegram та інших соцмережах

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА