Інтерфакс-Україна
17:55 13.03.2023

Російські окупанти запустили антиукраїнську рекламну кампанію у фейсбуці - Центр стратегічних комунікацій та інформбезпеки

2 хв читати
Російські окупанти запустили антиукраїнську рекламну кампанію у фейсбуці - Центр стратегічних комунікацій та інформбезпеки

Російські окупанти запустили чергову антиукраїнську рекламну кампанію у фейсбуці, повідомляє Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки.

"Центр стратегічних комунікацій зафіксував чергову інформаційну атаку росіян: у фейсбуці з анонімних каналів ворог поширює рекламу з наміром зневірити українців у перемозі. З наявних у нас даних, кампанія з розповсюдження брехні стартувала 11 березня", - ідеться в повідомленні.

У ньому уточнюється, що в межах зазначеної кампанії поширюються тези про те, що битва за Бахмут уже нібито програна Україною, західні держави нібито не вірять у реальну перемогу України у війні з РФ, командування Сил оборони України "вже втекло", доки "солдати відбиваються самотужки", США зменшують постачання зброї, бо нібито впіймали українську владу на крадіжці допомоги, яку їй передають.

"Окупанти хочуть підірвати довіру українського суспільства до влади, маніпулюючи нібито програною битвою за Бахмут та тим, що союзники залишать нас з ворогом напризволяще", - переконані в центрі.

Там наголошують, що Сили оборони міцно стоять у Бахмуті, а командувач Сухопутних військ Сирський постійно приїжджає на позиції ЗСУ в зазначеному районі. Водночас західні союзники продовжують постачати Україні зброю і техніку у великих обсягах, і незабаром її застосовуватимуть під час контрнаступу.

"Фейки розповсюджують через новостворені сторінки, без опису та наповнення, зазвичай мають нейтральні назви. Це дозволяє уникати додаткової уваги зі сторони Meta при проходженні модерації, адже першим етапом йде перевірка автоматизованими системами. Облікові записи, з яких створюються такі кампанії, використовують IP-адреси інших держав", - уточнюють у центрі.

Крім того, там наголошують, що провальну спробу впливу на українців видає невдалий переклад тексту з російської на українську та кремлівські терміни на кшталт "західники", "пораженські настрої".

"Як реагувати на рекламу? Відкрийте публікацію та натисніть more у її правому верхньому кутку; натисніть "Поскаржитись на публікацію more" та оберіть варіант, який найбільш точно описує порушення Норм спільноти", - підсумували в центрі.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Наглядову раду "Укрпошти" залишив голова КМВА Тимур Ткаченко

"Нова пошта" після нічної атаки ворога встановить в Ізмаїлі мобільне відділення

Угода з Tелеграм на $300 млн щодо xAI ще не підписана, підтвердили Маск і Дуров

"Vodafone Україна" запустив AI-платформу для аналізу навантаження на мережу з метою економії е/е

Держспецзв'язку та Національний центр кібербезпеки Фінляндії підписали меморандум про співпрацю

Готується нарада щодо використання російськими "шахедами" SIM-карток українських мобільних операторів

В Україні розпочав роботу Проєктний офіс Талліннського механізму для підвищення кіберстійкості

Національний освітній проєкт CDTO Campus розглядає можливість виходу на міжнародний рівень

NovaPay довів парк POS-терміналів у відділеннях "Нова пошта" до 7,5 тис. і планує досягти 10 тис. у 2025р

Юрчишин вважає за доцільне почати діалог про обмеження для неповнолітніх у TikTok, Telegram та інших соцмережах

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА