Інтерфакс-Україна
18:32 30.03.2023

"Нова пошта" запустила сервіс повернення речей, що не підійшли, і послугу адресного забору в Польщі

2 хв читати
"Нова пошта" запустила сервіс повернення речей, що не підійшли, і послугу адресного забору в Польщі

Лідер експрес-доставки в Україні "Нова пошта" запустила сервіс безкоштовного повернення продавцю товару, що не підійшов, протягом 14 днів після отримання посилки та послугу адресного забору в Польщі, повідомила прес-служба поштового оператора.

Згідно з релізом, новий сервіс називається "Легке повернення" і доступний тільки в мобільному додатку та онлайн-кабінеті.

Повернути безкоштовно можна посилки до 30 кг, для повернення вантажних відправлень діють звичайні тарифи.

У компанії зазначили, що здійснюють лише доставку, тому перед відправкою посилки покупцю обов'язково слід зв'язатися з продавцем, домовитися про повернення товару та коштів.

Для того, щоб скористатися послугою, користувачеві програми "Нова пошта" необхідно увійти до розділу "Мої відправлення" та обрати отриману посилку з товаром, який потрібно повернути. Потім у рядку "Керувати посилкою" вибрати сервіс "Легке повернення" та вказати причину повернення товару із запропонованого переліку.

У компанії зазначили, що при поверненні неможливо змінити адресу повернення та ім'я отримувача. Доставка безкоштовна, але якщо користувач виявив бажання скористатися послугою кур'єра, то за виклик потрібно зробити доплату.

Водночас сервіс може бути недоступним, якщо за посилкою були замовлені послуги "Переадресація", "Повернення" або продавець заблокував таку можливість. До того ж, деякі товари не підлягають поверненню, наприклад ліки, білизна тощо.

Крім того, компанія запровадила можливість викликати кур'єра на будь-яку польську адресу, щоб відправити документи або посилки до 30 кг в Україну. Послуга діє по всій території Польщі навіть у містах, де немає відділень Nova Post. Вартість виклику кур'єра – 43 грн (5 PLN), які сплачуються додатково до послуги доставки.

Для замовлення послуги необхідно заповнити форму на сайті Nova Post та здійснити оплату. Кур'єрська служба працює з понеділка до п'ятниці з 8:00 до 17:00.

У компанії нагадали, що якщо під час перевірки митна служба у посилці виявить заборонені товари, то вони будуть вилучені або вся посилка повернеться відправнику. При цьому всі витрати на повернення платить відправник.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Зеленський підписав закон про підвищення стандартів мобільного інтернету та зв’язку

Тестування супутникового зв'язку Starlink Direct to Cell відкрито усім абонентам "Київстар" в Україні

Кабмін з січня 2026р. передав МПІУ, Укрінформ і Центр страткомунікацій від Мінкультури до Держкомтелерадіо

"Vodafone Україна" на тендері з викупу євробондів на $10,8 млн отримав заявки на $127,14 млн

Британія, США та Австралія ввели кіберсанкції проти трьох російських провайдерів, а також чотирьох пов’язаних фізосіб

"Епіцентр" планує у 2026 р. задовольняти до 70% запитів клієнтів за допомогою ШІ

СЕО "Київстар" радить клієнтам подбати про резервне живлення роутерів через масові відключення

Національна платформа CISO Campus планує підготувати в перший рік роботи до 900 фахівців з кіберзахисту

Росія визнала небажаною українську компанію-розробника комп'ютерних ігор GSC Game World

Майже всі сервіси Cloudflare поновили роботу

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА