16:23 21.01.2016

Завершено перший етап будівництва нового Бескидського тунелю

2 хв читати

Будівельники нового двоколійного Бескидського тунелю завершили перший етап робіт - пройшли верхній уступ тунелю.

Як повідомила прес-служба Міністерства інфраструктури України, в цілому новий двоколійний тунель замінить існуючий одноколійний, який було побудовано в 1886 році. Він має обмеження за швидкістю руху 15-40 км/год і залишається єдиним "вузьким" місцем на напрямі Чоп-Львів. Новий тунель проектується під швидкість 60-70 км/год і збільшить пропускну спроможність цієї ділянки колії із 47 до 100 пар потягів на добу.

Міністерство зазначає, що тунель має стратегічне значення, оскільки є частиною п'ятого транспортного коридору від Італії до України.

"Будівництво нового тунелю – це ще один проект, завдяки якому Україна зможе реалізувати свій транзитний потенціал. Сьогодні через Бескид здійснюється 60% обсягів перевезень, які ідуть через західний кордон, в тому числі транзитних. Новий тунель дозволить нам створити конкурентні умови для перевезення вантажів за цим напрямком", - наведено в повідомленні слова глави Мінінфраструктури Андрія Пивоварського.

Загальна вартість будівництва об'єкта оцінюється майже у 2,2 млрд грн. Проект реалізується на кредитні кошти, завдяки співпраці з Європейським банком реконструкції і розвитку (ЄБРР) та Європейським інвестиційним банком (ЄІБ). Бюджет першого етапу будівництва становив $39,71 млн кредитних коштів ЄБРР. Триває підготовка документів для вибірки першого транша в сумі EUR5 млн із EUR55 млн загальної суми кредиту від ЄІБ.

"Такі інфраструктурні проекти демонструють підприємцям і інвесторам з усього світу, що Україна – надійний і відповідальний партнер, який розуміє потреби бізнесу. Ці ж проекти гарантують, що ми зможемо вчасно відповісти на попит ринку, коли він почне відновлюватися, і забезпечити потужності, які дозволять перевезти ще більші обсяги вантажів", - зазначив А.Пивоварський.

Новий тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також постійним моніторингом внутрішнього стану, засобами пожежної безпеки та системою антикорозійного захисту.

Очікується, що будівельні роботи буде закінчено в четвертому кварталі 2017 року, а перший потяг поїде новим тунелем у другому кварталі 2018 року.

Довжина проектованого тунелю становить 1764,5 м, глибина закладання – 781-807 м над рівнем моря. Для спорудження тунелю вибрано "новоавстрійський" метод проходки (будівництво передбачено як вибуховим, так і прохідницьким методами з використанням випереджаючого екрану). З міркувань безпеки в тунелі передбачено влаштування трьох з’єднувальних евакуаційних каналів між старим і новим тунелями завдовжки 22 м кожен, а також 49 ніш та 12 камер.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

На Київщині за підтримки американського благодійника Хансена заплановано реалізувати низку проєктів із відновлення та підтримки ВПО

США, як і раніше, проти застосування Києвом американської зброї для ударів по території РФ - Білий дім

Мінреінтеграції у 80-ті роковини депортації кримських татар із Криму: Росія є наслідувачем цих злочинних практик

В одному з районів Полтавської області в результаті атаки дронів пошкоджено енергетичну інфраструктуру

На Харківщині з-під обстрілів евакуйовано понад 9 тис. 900 осіб - Синєгубов

На Харківщині за добу три мирні жителі загинули, 33 постраждали через ворожі обстріли

Уночі російські БПЛА атакували два об'єкти енергетичної інфраструктури

У Херсонській області за добу у результаті обстрілів п'ятеро людей дістали поранення, є влучання в житлові квартали та сільгосппідприємства

Окупанти за добу завдали понад 450 ударів по Запорізькій області, використовували артилерію і БПЛА

Сили оборони за добу ліквідували понад 1200 окупантів, 36 артсистем і один літак противника

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА