13:11 17.07.2018

Маркетплейс Prom.ua запустив дошку оголошень для приватних осіб

2 хв читати

Маркетплейс Prom.ua запустив дошку безкоштовних оголошень для приватних осіб, ідеться в повідомленні прес-служби групи компаній EVO.

Тепер каталог Prom.ua ділиться на товари від інтернет-магазинів і оголошення від приватних осіб. Покупці, які шукають уживані товари, зможуть порівняти різні пропозиції, а також побачити нові товари за привабливими цінами.

"Ми керуємося тим, що потрібно споживачам. За даними нашого дослідження, 65% користувачів Prom.ua купують товари "з рук" офлайн і онлайн. Потенційно ще 20% готові це робити в майбутньому. Тому ми розширюємо можливості маркетплейсу для таких користувачів", - зазначив CEO Prom.ua Іван Портной.

За правилами нової категорії, користувач може подати не більше ніж 10 оголошень; при цьому в них немає звичних інструментів для оформлення онлайн-замовлення - кошика та способів доставки, оплати.

На Prom.ua заявляють, що такий інструмент добре підійде для того, щоб розпродати непотрібні речі, але не допоможе побудувати системну торгівлю.

У компанії наголошують, що вживані товари - не нова ніша на маркетплейсі, оскільки у 2017 році інтернет-магазини пропонували старі двигуни для техніки (85 тис. пропозицій), шини (18 тис.), мобільні телефони та смартфони (15 тис.), частини корпуса ноутбука (14,8 тис.).

Водночас якщо раніше, щоб продати товари на Prom.ua, потрібно було створювати інтернет-магазин, то тепер достатньо дати оголошення.

"Щоб гарантувати безпечність угод між користувачами, ми передбачили відгуки та рейтинги, які допоможуть під час вибору продавця або покупця. Також працюватиме перевірка користувачів за номером телефону. В покупців, зареєстрованих на маркетплейсі, буде видно історію - коли зареєструвався, чи часто купував, контакти, а за бажанням - і посилання на профілі в соцмережах. Це стосується і нових, і наших постійних покупців", - наголосив І.Портной.

Також користувачі можуть налаштовувати приватність і зовнішній вигляд акаунту, а їхні дані не побачать незареєстровані користувачі.

У травні 2016 року електронний майданчик Prom.ua було реорганізовано в групу компаній EVO.

Основний бізнес EVO - маркетплейси. Проекти групи працюють на ринках таких країн, як Україна, Білорусь, Росія, Казахстан.

Група реалізує B2C, B2B, B2G і C2C проекти в Інтернеті. Так, у рамках EVO розвиваються такі проекти: prom.ua, satu.kz, tiu.ru, deal.by, bigl.ua, shafa.ua, kabanchik.ua, crafta.ua, а також майданчик-учасник системи електронних державних закупівель України zakupki.prom.ua.

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

У Вовчанську авто з цивільними потрапило під ворожий обстріл, 2 людини загинули, 2 поранені - прокуратура

Кличко відвіз допомогу бійцям під Вовчанськ і Куп'янськ

На лінії фронту з початку доби зафіксовано 22 бойових зіткнення - Генштаб ЗСУ

МЗС України в річницю депортації кримських татар: нові злочини Кремля стали можливими через безкарність винних у злочинах минулого століття

Зло геноциду пішло проти України, почавши з Криму - Зеленський у 80-ті роковини депортації кримських татар

У неділю в низці областей України очікуються короткочасні дощі та грози

ДБР повідомило про підозру директору ФСБ РФ Бортникову і ще 20 "фсбешним" генералам

До чотирьох осіб зросла кількість загиблих унаслідок учорашнього удару по Харкову - ОВА

Від нічних атак дронів РФ постраждали енергооб'єкти в Полтавській і Харківській областях - Міненерго

Україна і союзники часто мають різні погляди на закінчення війни - Зеленський

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА