Інтерфакс-Україна
15:31 02.03.2022

Автор СЕРГІЙ НЕДІЛЬКО

Спільні дії Заходу надзвичайно ускладнюють морську торгівлю та судноплавство з російським агресором – адвокат ЮФ "Ілляшев та Партнери"

2 хв читати
Спільні дії Заходу надзвичайно ускладнюють морську торгівлю та судноплавство з російським агресором – адвокат ЮФ "Ілляшев та Партнери"

Сергій Неділько, керівник Одеського офісу ЮФ "Ілляшев та Партнери"


Після розпорядження Міністерства транспорту Великої Британії не допускати російські судна до своїх портів морська торгівля Росії зазнає величезних збитків – вважає адвокат,

Вже відомі випадки, коли європейські судновласники (менеджери, оператори торговельного флоту), побоюючись можливих санкційних наслідків, відмовляються надавати свої судна у фрахт російським компаніям для здійснення морських перевезень.

Тим часом, митниці у портах Бельгії та Нідерландів повністю зупинили оформлення контейнерів, які мали прямувати до російських портів. Також митні органи Німеччини призупинили "автоматичне" митне оформлення імпорту з Росії. Оформлення "в ручному режимі" залишається доступним, проте вжиті заходи істотно уповільнюють товарообіг з країною-агресором.

Малоймовірно, що західні країни повністю заборонять своєму торговельному флоту заходити до російських портів, оскільки це може тлумачитись, як надмірне втручання у право власності та комерційні інтереси приватних судновласників. Однак, в залежності від розвитку подій, не виключено, що подібні обмеження можуть бути впроваджені в межах чергового санкційного пакету Заходу. Менше з тим, вже існуючий потужний та комплексний пакет санкцій щодо російського бізнесу та країни в цілому, примушує судновласників радше відмовитись від вигідного співробітництва, ніж наражатися на болючі наслідки. Особливо це стосується великих судноплавних компаній зі світовим іменем, для яких репутація стоїть на першому місці.   

Так, судноплавні лінії Maersk та MSC вже тимчасово призупинили контейнерні перевезення через Росію, що виглядає цілком послідовним та правильним кроком на фоні введених санкцій, бойових дій та бомбардувань великих міст України. Сьогодні також стало відомо, що в Керченській протоці та на вході до протоки Босфор з Середземного моря накопичилися більш ніж 200 балкерів, що прямували, зокрема, до російських портів.

1 березня Європарламент прийняв резолюцію 2022/2564 (RSP), відповідно до якої порти ЄС оголошуються закритими для заходу російських суден.

 

ОСТАННЄ

ВОЛОДИМИР КРЕЙДЕНКО

Кінець хаосу: як нові правила змінюють подорожі з тваринами в Україні

ЮРІЙ ЩУКЛІН

Сигнал, від якого не вдасться відмахнутись: без реформи залізничного транспорту залізничні перевезення не вистоять перед новими викликами

ОЛЕГ ВИШНЯКОВ

Як Ізраїль показав світу, що точність - нова сила: урок для України

МАКСИМ ТКАЧЕНКО

Інновації, що рятують життя: як технології змінюють гуманітарне розмінування в Україні

ОЛЬГА ОНІЩУК

Від фіксації до компенсації: як працюватиме новий механізм дистанційного обстеження знищеного житла у зоні бойових дій

ВАДИМ ЛИТВИНЕНКО

Крихка енергія: проблеми під час масового переходу на ВДЕ

АНДРІЙ ОЗЕЙЧУК

Зміни на будівельному ринку України під час війни

ОЛЬГА ЧЕПЕЛЮК

Урахування соціального виміру в енергоефективності: нові інструменти та можливості для громад

ОЛЕКСАНДР КРАМАРЕНКО

Хто готовий страхувати від воєнних руйнувань?

ГАЛИНА ЯНЧЕНКО

Дике поле чи легальна сила: навіщо Україні закон про приватні військові компанії (ПВК)?

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА