Інтерфакс-Україна
15:59 16.08.2022

Автор ОЛЕКСАНДР МЕЛЬНИЧУК

Ціни на пальне для українських водіїв не зміняться

1 хв читати
Ціни на пальне для українських водіїв не зміняться

Олександр Мельничук, директор зі стратегічного маркетингу, мережі АЗК "БРСМ-Нафта"

 

 

Уніфікована ставка акцизу у розмірі 100 євро за 1000 л бензину, дизпалива і скрапленого газу жодним чином не вплине на вартість українського пального.

Ми бачимо, що світові котирування нафти суттєво просідають, вартість за барель становить близько 90 доларів  - це основний фактор, що вирівняє ситуацію у разі прийняття акцизу. Вартість пального на стелах залишиться незмінною, коливання можуть відбуватися у межах похибки - п’ятдесяти копійок на літрі.

А от повернення 20% ПДВ  вважаю більше міфом, що розганяють псевдо експерти в інтересах тих гравців ринку, яким необхідно виправдати необґрунтоване підвищення цін на пальне.

Наразі жодних предметних розмов в уряді про черговий перегляд правил оподаткування, наскільки мені відомо, не ведеться. Тож  ПДВ залишиться на рівні чинних 7%.

Сьогодні на пленарному засіданні ВР не вдалося набрати необхідну кількість голосів за внесення законопроєкту про повернення акцизного податку на пальне, тому найближчим часом він розглядатися не буде.

Водії можуть бути спокійними – жодних змін у цінах на пальне не відбудеться, навпаки, за такої кон’юнктури, можна прогнозувати зниження.

ОСТАННЄ

ОЛЕГ ВИШНЯКОВ

Стартап-нація під обстрілами: як війна не зупинила венчурні інвестиції в Ізраїлі і який досвід може перейняти Україна

АНАСТАСІЯ ШУБА

White list vs Black list: що нового у закупівлях  Міністерства оборони?

СЕРГІЙ КАПЛІН

Угода тисячоліття

ВОЛОДИМИР БЄЛОВ

Цифровий суверенітет: чому українські хмарні провайдери об’єдналися в єдиний Альянс

ЄВГЕНІЯ БОЖКО

Як впровадження ПРРО впливає на детінізацію економіки

МИКОЛА ФІЛОНОВ

Україна змінює Європу: (останній) шанс для Старого Світу

МИХАЙЛО ЦИМБАЛЮК

Грошова допомога родинам загиблих цивільних: що змінює новий закон і чому це важливо

ОЛЕКСАНДР КАЛЕНКОВ

Металургія – базова галузь промисловості, а не донор аграрної неефективності на залізниці

ВАЛЕРІЙ ЧУРКІН

Математика війни – це не лише про кількість… або Чому надважливо провести уніфікацію БПАК

ВІКТОРІЯ ВАСИЛЬЧУК

Українські архіви "під прицілом": як росія краде нашу історичну пам'ять

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА