Інтерфакс-Україна
15:59 16.08.2022

Автор ОЛЕКСАНДР МЕЛЬНИЧУК

Ціни на пальне для українських водіїв не зміняться

1 хв читати
Ціни на пальне для українських водіїв не зміняться

Олександр Мельничук, директор зі стратегічного маркетингу, мережі АЗК "БРСМ-Нафта"

 

 

Уніфікована ставка акцизу у розмірі 100 євро за 1000 л бензину, дизпалива і скрапленого газу жодним чином не вплине на вартість українського пального.

Ми бачимо, що світові котирування нафти суттєво просідають, вартість за барель становить близько 90 доларів  - це основний фактор, що вирівняє ситуацію у разі прийняття акцизу. Вартість пального на стелах залишиться незмінною, коливання можуть відбуватися у межах похибки - п’ятдесяти копійок на літрі.

А от повернення 20% ПДВ  вважаю більше міфом, що розганяють псевдо експерти в інтересах тих гравців ринку, яким необхідно виправдати необґрунтоване підвищення цін на пальне.

Наразі жодних предметних розмов в уряді про черговий перегляд правил оподаткування, наскільки мені відомо, не ведеться. Тож  ПДВ залишиться на рівні чинних 7%.

Сьогодні на пленарному засіданні ВР не вдалося набрати необхідну кількість голосів за внесення законопроєкту про повернення акцизного податку на пальне, тому найближчим часом він розглядатися не буде.

Водії можуть бути спокійними – жодних змін у цінах на пальне не відбудеться, навпаки, за такої кон’юнктури, можна прогнозувати зниження.

ОСТАННЄ

ВАДИМ ЛИТВИНЕНКО

Крихка енергія: проблеми під час масового переходу на ВДЕ

ВОЛОДИМИР КРЕЙДЕНКО

Кінець хаосу: як нові правила змінюють подорожі з тваринами в Україні

АНДРІЙ ОЗЕЙЧУК

Зміни на будівельному ринку України під час війни

ОЛЬГА ЧЕПЕЛЮК

Урахування соціального виміру в енергоефективності: нові інструменти та можливості для громад

ОЛЕКСАНДР КРАМАРЕНКО

Хто готовий страхувати від воєнних руйнувань?

ЮРІЙ ЩУКЛІН

Сигнал, від якого не вдасться відмахнутись: без реформи залізничного транспорту залізничні перевезення не вистоять перед новими викликами

ЮРІЙ ЩУКЛІН

Сигнал, від якого не вдасться відмахнутись: без реформи залізничного транспорту залізничні перевезення не вистоять перед новими викликами

ОЛЕГ ВИШНЯКОВ

Як Ізраїль показав світу, що точність — нова сила: урок для України

ГАЛИНА ЯНЧЕНКО

Дике поле чи легальна сила: навіщо Україні закон про приватні військові компанії (ПВК)?

ДАНИЛО ГЕТМАНЦЕВ

Саміт ЄС – позитивні сигнали і "камені спотикання"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА