Інтерфакс-Україна
07:26 14.11.2023

Автор ОЛЕКСАНДР МЕЛЬНИЧУК

Дефіцит газу відбувається через нові правила імпорту та ремонтні роботи на європейських нафтових заводах

1 хв читати
Дефіцит газу відбувається через нові правила імпорту та ремонтні роботи на європейських нафтових заводах

Олександр Мельничук, директор зі стратегічного маркетингу, мережі АЗК "БРСМ-Нафта"

 

Через дефіцит газу на ринку пального, ціна ресурсу зросла приблизно на три гривні за літр. Перебої з поставками пов’язані з новими правилами  розмитнення пального, що вступили в дію згідно із законом Верховної Ради «Про внесення змін до Митного кодексу України та інших законів України щодо уніфікації з європейськими та північноатлантичними стандартами процедур декларування військової техніки та інших товарів».

Тобто раніше митникам було достатньо надати тільки сертифікат походження пального, а відтепер обов’язковим є також сертифікат якості від виробника про підтвердження усього ланцюгу поставки. Це ускладнило потрапляння «перевернутого» російського газу в Україну через прибалтів і поляків. Але разом з тим, обтяжило імпорт американського газу. Адже він заходить в порти великими танкерами з ресурсом різних виробників, проте з одним загальним сертифікатом якості. 

Крім ускладненої логістики, на перебої з поставками газу впливає зупинка деяких європейських нафтових компаній у зв’язку з ремонтом. За моїми прогнозами, ціни на автогаз будуть зростати до середини грудня, а потім підуть на спад.

Що стосується бензину і дизелю – дефіциту не передбачається, ціни на ці ресурси також будуть стабільними, за виключенням непередбачуваних ситуацій, пов’язаних із війною.

 

 

 

ОСТАННЄ

ВАДИМ ЛИТВИНЕНКО

Крихка енергія: проблеми під час масового переходу на ВДЕ

ВОЛОДИМИР КРЕЙДЕНКО

Кінець хаосу: як нові правила змінюють подорожі з тваринами в Україні

АНДРІЙ ОЗЕЙЧУК

Зміни на будівельному ринку України під час війни

ОЛЬГА ЧЕПЕЛЮК

Урахування соціального виміру в енергоефективності: нові інструменти та можливості для громад

ОЛЕКСАНДР КРАМАРЕНКО

Хто готовий страхувати від воєнних руйнувань?

ЮРІЙ ЩУКЛІН

Сигнал, від якого не вдасться відмахнутись: без реформи залізничного транспорту залізничні перевезення не вистоять перед новими викликами

ЮРІЙ ЩУКЛІН

Сигнал, від якого не вдасться відмахнутись: без реформи залізничного транспорту залізничні перевезення не вистоять перед новими викликами

ОЛЕГ ВИШНЯКОВ

Як Ізраїль показав світу, що точність — нова сила: урок для України

ГАЛИНА ЯНЧЕНКО

Дике поле чи легальна сила: навіщо Україні закон про приватні військові компанії (ПВК)?

ДАНИЛО ГЕТМАНЦЕВ

Саміт ЄС – позитивні сигнали і "камені спотикання"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА