Інтерфакс-Україна
10:59 13.07.2018

"Володимир-Волинська птахофабрика" має намір запустити новий забійний цех і наростити виробництво курячого м'яса удвічі

4 хв читати
"Володимир-Волинська птахофабрика" має намір запустити новий забійний цех і наростити виробництво курячого м'яса удвічі

ПрАТ "Володимир-Волинська птахофабрика" (Волинська обл.), що входить до групи компаній Openmind, планує через півтора-два роки запустити новий забійний цех і наростити виробництво курячого м'яса удвічі - до 90 тис. тонн.

"Ми розраховуємо розпочати будівництво цеху в цьому році за свої гроші і потім вже докуповувати обладнання на позикові кошти. Коли посилимо обсяги виробництва продукції "Епікур", то виникне необхідність у додаткових потужностях із переробки та упаковки. Тому в цьому році ми плануємо також розпочати будівництво цих площ. Йдеться про $25-30 млн (інвестицій - ІФ)", - повідомив CEO ГК Openmind Олексій Коваленко у коментарі агентству "Інтерфакс-Україна".

За його словами, наразі група може містити близько 4,2 млн голів птиці, але розглядає питання збільшення поголів'я у зв'язку з запуском нового забійного цеху. У 2017 році Володимир-Волинська птахофабрика виробила близько 45 тис. тонн курячого м'яса, але без розширення потужностей збільшувати виробництво не може. Левова частка цього обсягу - м'ясо під брендом "Чебатурочка".

"Зараз "Епікур" у фасованому і "Чебатурочка" у нефасованому вигляді розвиваються одночасно, але група прийняла рішення інвестувати у розвиток "Епікура", а "Чебатурочка" "допомагає нам це зробити. На Володимир-Волинську птахофабрику ми відвели 20% поголів'я птиці під брендом "Епікур" - інші 80% поки вирощуються за стандартною технологією і реалізуються на ринку під брендом "Чебатурочка". До кінця року плануємо збільшити частку поголів'я "Епікура" до 50%. Виробництво залишиться на рівні минулого року", - зазначив CEO групи.

Він зазначив, що в 2017-2018 роках група вже інвестувала понад $1,5 млн у технологію, в обладнання, в розробку і просування бренда "Епікур".

"На поточний момент ми інвестуємо і в розвиток дистрибуції, це гроші, які мають короткий період окупності. За досягнення необхідного рівня будемо інвестувати в розвиток обізнаності про бренд "Епікур" у нашого споживача. Завдання щодо "Епікура" звучить легко, але реалізується зі складнощами. Перш за все, потрібно збільшити представленість бренда в мережевій роздрібній торгівлі, розширити присутність на вітчизняному ринку. Можливо, попрацювати з продуктом зробити яскравішою та привабливішою упаковку. Маркетинг у нас завжди на низькому старті, ми готові поборотися за місце в кошику покупця", - сказав О. Коваленко.

Підприємство в цьому році відкрило ще одну філію в Одесі, і загалом на сьогодні має сім представництв підприємства у таких містах України: Володимир-Волинський, Київ, Вінниця, Житомир, Львів, Харків і Одеса.

"Сьогодні ми робимо акцент на внутрішньому ринку. Зараз наша частка на ринку за обсягом виробництва становить близько 5-6%. Ми вважаємо, що це той обсяг м'яса птиці без антибіотиків, який ринок у змозі спожити. При цьому розраховуємо, що 10% ринку для нас теж реалістичні цифри. Частка продукції "Епікур" у цьому обсязі незначна, але попит збільшується, як, відповідно, і пропозиція", - зауважив CEO групи.

Коваленко повідомив, що ГК Openmind сьогодні торгує у невеликій кількості курятиною за технологією "халяль" в арабських країнах.

"У цьому не було прямої економічної необхідності, але використовували це як стимул вивести компанію на новий рівень вимог зарубіжних стан. Продукцію ми експортуємо до країн Близького Сходу і Африки. На експорт продукція "халяль" постачається під ТМ Al Dalal chicken і Delika. Ми плануємо постачатизокрема і на Європейський ринок невеликі обсяги, але пріоритетним для нас залишиться ринок України. Частка експорту в загальному обсязі становить близько 2,5%", - зазначив він.

Як повідомлялося, голландський інвестиційний фонд Safedam став акціонером "Володимир-Волинської птахофабрики", викупивши 23,76% акцій підприємства.

Приватний інвестиційний фонд Safedam зі штаб-квартирою в Амстердамі зосереджений на інвестиціях у нерухомість. Ця угода - перший досвід інвестицій Safedam в виробництво продуктів харчування та інвестицій в українську компанію.

ПрАТ "Володимир-Волинська птахофабрика" входить до трійки найбільших виробників курячого м'яса в Україні.

До інфраструктури фабрики входять 100 пташників, розташованих на 11 майданчиках із вирощування птиці, власний забійний цех, комбікормовий завод і сільгосппідприємство. Фабрика виробляє продукцію під ТМ "Чебатурочка" та "Епікур".

За інформацією Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб (ЄДР), власниками ПрАТ "Володимир-Волинська птахофабрика" через ТОВ "Ореолу "КУА" є Олексій Коваленко і Олександра Рудь.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Fitch підтвердило рейтинг України "обмежений дефолт" та погіршило прогноз ВВП на 2025р до 2,5%

США запровадять 50% мита на товари з ЄС із 1 червня — Трамп не очікує торговельної угоди

Україна та США завершили необхідні процедури для створення Американсько-українського інвестфонду

Понад 450 МВт додаткової генерації встановлено в Україні завдяки сприянню ПРООН

Словаччина готова виділити EUR84 млн на відновлення об'єктів "Укренерго"

Девелопери підкреслюють необхідність розширення фінансування та спрощення доступу населення до "єОселі"

"Укренерго" використає досвід Ісландії як одного з лідерів технологій підвищення ефективності високовольтних електромереж

Уряд затвердив план дій для подолання кризової ситуації на ринку нафти та нафтопродуктів

Уряд запроваджує процедуру державної реєстрації ГМО

Понад 17 тис. сімей придбали житло за програмою "єОселя"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА