Інтерфакс-Україна
10:27 31.01.2019

Споживачі вважають дизайн нових кросівок Nike образливим для мусульман і вимагають їх відкликання

1 хв читати
Споживачі вважають дизайн нових кросівок Nike образливим для мусульман і вимагають їх відкликання

 Споживачі обурилися схожістю малюнка на підошві нових кросівок Nike Air Max 270 і написанням слова "Аллах" арабською в'яззю, вимагають припинити їх продаж у всьому світу та відкликати всю партію.

Петиція на сайті change.org набрала вже майже 18 тис. підписів.

"Розміщення імені Бога на взутті - обурливий і жахливий вчинок з боку Nike", - стверджує автор петиції Сайка Норін. Вона нагадала, що в 1997 році Nike уже відкликала партію продукції через таку саму схожість.

Nike оголосила, що зображення є стилізованою версією товарного знака Air Max. "До наших намірів не входило жодне інше сприйняття значення. Nike поважає всі релігії, ми дуже серйозно розглядаємо такі висловлення стурбованості", - йдеться в прес-релізі.

ОСТАННЄ

Українські експортери отримають ще рік на підготовку до виконання вимог регламенту EUDR

Енергокомітет Ради пропонує підвищити з 5% до 7% вимоги до вмісту біоетанолу в бензинах з 1 липня 2026р.

Подано понад 13 млн заявок на 1 тис. грн "Зимової підтримки", 4 млн українців уже отримали виплати

Елеватори не встигають сушити кукурудзу врожаю-2025 через надмірну вологість - аналітики

Бізнес закликає Кабмін зробити безперервною процедуру перебронювання працівників із чинною відстрочкою

"Ковальська" розпочала видобуток річкового піску на Жавинському родовищі в Чернігівській області

Ексвласники ПриватБанку не сплатили понад $3 млрд за рішенням Високого суду Англії, банк переходить до примусового виконання

Україна та МВФ досягли домовленості про нову 4-річну програму EFF на $8,1 млрд на рівні персоналу

Україна та власники ВВП-варантів відновили переговори щодо реструктуризації

Україна імпортувала за 10 міс. картоплі у 5,1 раза більше, ніж рік тому

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА