Інтерфакс-Україна
15:45 04.06.2021

"Нова пошта" запустила новий сервіс для керування посилкою

2 хв читати
"Нова пошта" запустила новий сервіс для керування посилкою

Клієнти "Нової пошти" тепер можуть самостійно через сайт компанії керувати своєю доставкою: продовжити термін зберігання у відділенні, зробити переадресацію, відмовитися від посилки, сплатити послуги або дізнатися про місцезнаходження посилки.

Як повідомила прес-служба "Нової пошти" у п'ятницю, щойно посилку буде зафіксовано до відправлення, клієнти отримуватимуть повідомлення у Viber або sms із посиланням на сервіс із керування доставкою. Він адаптований до користування з різних гаджетів - і зі смартфону, і з комп'ютера.

"Щомісячно 4 млн клієнтів відстежують свої посилки на сайті "Нової пошти". Раніше можна було тільки дізнатися про статус відправки та оплатити її, а для здійснення інших операцій потрібно було звертатися до контакт-центру, до відділення або до мобільного застосунку. Новий інструмент дає змогу самостійно керувати своїми відправленнями й дуже економить час", - цитує прес-служба СЕО "Нової пошти" Олександра Бульбу.

Компанія зазначає, що новий сервіс передбачає такі функції:

- продовження терміну зберігання у разі автоповернення. Відтепер можна самостійно та безкоштовно продовжити термін зберігання ще на 3 дні для товарів із інтернет-магазинів, у яких налаштовано автоповернення відправлення через 3-5 днів;

- переадресація відправлення. Клієнти можуть самостійно переадресувати через сайт у будь-яке інше відділення, на адресу або в поштомат. Раніше така функція була доступна лише в мобільному застосунку або через контакт-центр;

- перенесення доставки. Дату та час доставки за адресою можна самостійно перенести онлайн на більш зручні;

- повернення відправнику. Ця функція є лише у відправника, щоб відкликати відправку та повернути собі посилку;

- відмова від посилки. Більше не потрібно йти до відділення, щоб відмовитися від посилки. Тепер отримувач відправлення може зробити відмову безпосередньо на сайті;

- детальний рух посилки. Клієнти можуть побачити всю історію пересування посилки: коли виїхала з відділення відправника, де перебуває наразі та дату прибуття;

- можливість прокласти маршрут до конкретного відділення. Клієнт може прокласти маршрут на карті та одразу побачити графік роботи потрібного йому відділення;

- деталізований рахунок оплати. Клієнт може не лише оплатити своє відправлення онлайн, а й побачити, з чого складається рахунок, – доставка, вартість самого відправлення, грошовий переказ тощо.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

БЕБ розпочало збір повідомлень про економічні правопорушення щодо продажу техніки та електроніки

Рішення АМКУ щодо відсутності порушень ПриватБанком на ринку торгового еквайрингу свідчить про те, що ринок був конкурентним – юристи

На імпорт газу буде виділено EUR5 млн з EUR25 млн підтримки енергосистеми України – глава МЗС Нідерландів

Резиденти Defence City звільнені від податку на нерухомість та землю до 2036р або вступу України до ЄС - ДПС

В Україні створено фонд Food4Impact з бюджетом EUR150 млн для фінансування агробізнесу

"Укренерго" накопичило аварійний запас обладнання втричі більше нормативу – очільник компанії

Україна за останні три місяці залучила EUR113 млн допомоги для енергетики, ще EUR33,1 задекларовані – заступник глави Міненерго

"Укренерго" працює над збільшенням пропускної спроможності інтерконнекторів та максимальним пропуском імпорту е/е

Україна має потребу в додаткових $1,9 млрд для імпорту газу, значну частину з яких уже залучили – глава "Нафтогазу"

Для сталого проходження ОЗП потрібно трішки більше 4 млрд куб. м – глава "Нафтогазу"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА