Інтерфакс-Україна
15:45 04.06.2021

"Нова пошта" запустила новий сервіс для керування посилкою

2 хв читати
"Нова пошта" запустила новий сервіс для керування посилкою

Клієнти "Нової пошти" тепер можуть самостійно через сайт компанії керувати своєю доставкою: продовжити термін зберігання у відділенні, зробити переадресацію, відмовитися від посилки, сплатити послуги або дізнатися про місцезнаходження посилки.

Як повідомила прес-служба "Нової пошти" у п'ятницю, щойно посилку буде зафіксовано до відправлення, клієнти отримуватимуть повідомлення у Viber або sms із посиланням на сервіс із керування доставкою. Він адаптований до користування з різних гаджетів - і зі смартфону, і з комп'ютера.

"Щомісячно 4 млн клієнтів відстежують свої посилки на сайті "Нової пошти". Раніше можна було тільки дізнатися про статус відправки та оплатити її, а для здійснення інших операцій потрібно було звертатися до контакт-центру, до відділення або до мобільного застосунку. Новий інструмент дає змогу самостійно керувати своїми відправленнями й дуже економить час", - цитує прес-служба СЕО "Нової пошти" Олександра Бульбу.

Компанія зазначає, що новий сервіс передбачає такі функції:

- продовження терміну зберігання у разі автоповернення. Відтепер можна самостійно та безкоштовно продовжити термін зберігання ще на 3 дні для товарів із інтернет-магазинів, у яких налаштовано автоповернення відправлення через 3-5 днів;

- переадресація відправлення. Клієнти можуть самостійно переадресувати через сайт у будь-яке інше відділення, на адресу або в поштомат. Раніше така функція була доступна лише в мобільному застосунку або через контакт-центр;

- перенесення доставки. Дату та час доставки за адресою можна самостійно перенести онлайн на більш зручні;

- повернення відправнику. Ця функція є лише у відправника, щоб відкликати відправку та повернути собі посилку;

- відмова від посилки. Більше не потрібно йти до відділення, щоб відмовитися від посилки. Тепер отримувач відправлення може зробити відмову безпосередньо на сайті;

- детальний рух посилки. Клієнти можуть побачити всю історію пересування посилки: коли виїхала з відділення відправника, де перебуває наразі та дату прибуття;

- можливість прокласти маршрут до конкретного відділення. Клієнт може прокласти маршрут на карті та одразу побачити графік роботи потрібного йому відділення;

- деталізований рахунок оплати. Клієнт може не лише оплатити своє відправлення онлайн, а й побачити, з чого складається рахунок, – доставка, вартість самого відправлення, грошовий переказ тощо.

ОСТАННЄ

Нову версію Плану України для Ukraine Facility має затвердити Рада ЄС до кінця вересня - Соболев

Нацбанк оцінив зростання ВВП України в II кв.-2025 у 1,1% й очікує прискорення в III-IV кв. до 2,4% та 3,5%

Ощадбанк оголосив конкурс з відбору голови правління

Аграрії намолотили майже 15,5 млн тонн зернових з 39% площ, поки врожай на 38,8% менше на цю дату торік

Кожен вагон "Укрзалізниці" у липні-25 перевіз у середньому на 14% більше пасажирів ніж у липні-24

Kasta у співпраці з банком "Кредит Дніпро" та Visa запустила власний банкінг

США з 7 серпня запроваджують мита щодо 68 країн і ЄС, їхній розмір - від 10% до 41%

Кількість виявлених податковою порушень оформлення трудових відносин за 6 міс. зменшилася вчетверо, обсяги штрафів - втричі

Свириденко доручила Марченку винести на уряд рішення про конкурсну комісію для відбору керівника митниці

Укргазбанк продав центральний офіс на Печерську за 317,9 млн грн

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА