15:45 04.06.2021

"Нова пошта" запустила новий сервіс для керування посилкою

2 хв читати
"Нова пошта" запустила новий сервіс для керування посилкою

Клієнти "Нової пошти" тепер можуть самостійно через сайт компанії керувати своєю доставкою: продовжити термін зберігання у відділенні, зробити переадресацію, відмовитися від посилки, сплатити послуги або дізнатися про місцезнаходження посилки.

Як повідомила прес-служба "Нової пошти" у п'ятницю, щойно посилку буде зафіксовано до відправлення, клієнти отримуватимуть повідомлення у Viber або sms із посиланням на сервіс із керування доставкою. Він адаптований до користування з різних гаджетів - і зі смартфону, і з комп'ютера.

"Щомісячно 4 млн клієнтів відстежують свої посилки на сайті "Нової пошти". Раніше можна було тільки дізнатися про статус відправки та оплатити її, а для здійснення інших операцій потрібно було звертатися до контакт-центру, до відділення або до мобільного застосунку. Новий інструмент дає змогу самостійно керувати своїми відправленнями й дуже економить час", - цитує прес-служба СЕО "Нової пошти" Олександра Бульбу.

Компанія зазначає, що новий сервіс передбачає такі функції:

- продовження терміну зберігання у разі автоповернення. Відтепер можна самостійно та безкоштовно продовжити термін зберігання ще на 3 дні для товарів із інтернет-магазинів, у яких налаштовано автоповернення відправлення через 3-5 днів;

- переадресація відправлення. Клієнти можуть самостійно переадресувати через сайт у будь-яке інше відділення, на адресу або в поштомат. Раніше така функція була доступна лише в мобільному застосунку або через контакт-центр;

- перенесення доставки. Дату та час доставки за адресою можна самостійно перенести онлайн на більш зручні;

- повернення відправнику. Ця функція є лише у відправника, щоб відкликати відправку та повернути собі посилку;

- відмова від посилки. Більше не потрібно йти до відділення, щоб відмовитися від посилки. Тепер отримувач відправлення може зробити відмову безпосередньо на сайті;

- детальний рух посилки. Клієнти можуть побачити всю історію пересування посилки: коли виїхала з відділення відправника, де перебуває наразі та дату прибуття;

- можливість прокласти маршрут до конкретного відділення. Клієнт може прокласти маршрут на карті та одразу побачити графік роботи потрібного йому відділення;

- деталізований рахунок оплати. Клієнт може не лише оплатити своє відправлення онлайн, а й побачити, з чого складається рахунок, – доставка, вартість самого відправлення, грошовий переказ тощо.

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

НКЦПФР попередила ринок про ризик втрати ліцензій біржами ПФТС і УБ і запропонувала розглянути опцію створення нової біржі

НБУ відмовився в базовому сценарії від допущень щодо тривалості війни та повернув альтернативний сценарій

Майже три чверті роботодавців відчувають дефіцит кадрів і мають намір підвищити зарплату у 2024 р. - опитування ЄБА

Заступниця голови ОП Мудра: Конфісковані активи РФ необхідно спрямувати на відновлення і захист енергетики

Порт "Чорноморськ" відновив відвантаження агропродукції на експорт

"Київтеплоенерго" у 2024 р. планує замінити 55 км аварійних теплових мереж - заступник голови КМДА

НБУ анонсував низку кроків валютної лібералізації найближчими тижнями

У призначенні пенсії українцям, які працювали за кордоном, зараховуватимуть отриманий там страховий стаж - Мінсоцполітики

НБУ поліпшив прогноз інфляції на 2024 р. з 8,6% до 8,2% і несуттєво погіршив його на 2025 р.

НБУ знизив облікову ставку трохи більше за очікування - до 13,5% і її оцінку на кінець року - до 13%

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА