Інтерфакс-Україна
15:09 28.02.2022

"АТБ" впровадив обмеження щодо продажу товарів соціальної групи

1 хв читати
"АТБ" впровадив обмеження щодо продажу товарів соціальної групи

"АТБ" впровадив обмеження щодо продажу товарів соціальної групи

Київ. 28 лютого. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА - Для запобігання штучному дефіциту та ажіотажу на товари соціальної групи мережа супермаркетів "АТБ" з понеділка впровадила обмеження щодо продажу цієї позиції - не більше двох одиниць одному покупцю.

"Хліб, батони, крупи, цукор, сіль, макаронні вироби, олія будуть відпускатися в кількості не більше двох одиниць одному покупцю", - повідомив начальник управління з корпоративних комунікацій "АТБ" Сергій Демченко, слова якого наводить пресслужба компанії.

Він нагадав, що магазини "АТБ" працюють у посиленому режимі, проводиться погодинний моніторинг у всіх регіонах присутності.

Корпорація "АТБ" - об'єднання великих українських підприємств, які здійснюють свою діяльність у таких сферах бізнесу, як роздрібна торгівля, управління активами, виробництво та продаж продуктів харчування, надання послуг у сфері спорту та відпочинку. На підприємствах корпорації працює понад 70 тис. працівників.

 

ОСТАННЄ

МВФ взяв до відома пропозицію України щодо реструктуризації ВВП-варантів

Україна має скасувати пільги в реєстрації платника ПДВ та закрити митні лазівки для спожтоварів – prior actions МВФ

МВФ щодо використання активів РФ радить дотримуватися законодавства та не підривати міжнародну валютну систему

Україна вперше від початку війни запроваджує спільні довгострокові аукціони для імпорту-експорту е/е – "Укренерго"

Аграрії впродовж 2024-2025рр нерівномірно отримували держдопомогу – Рахункова палата

НБУ проти загального репрофайлінгу портфелю ОВДП, але опрацьовує з Мінфіном можливість обміну інфляційних ОВДП

IFC оцінює в EUR4 млрд потенціал України у залученні приватних інвестицій завдяки інноваційному будівництву

НКРЕКП планує у п’ятницю затвердити тариф "Укренерго" на передачу на 2026р в розмірі 785,39 грн/МВт*год

Уряд ФРН виділяє Україні ще EUR100 млн на відновлення енергетичної інфраструктури

EFI Group планує запустити монобрендові точки Beehive Cosmetics у Києві до кінця 2025р.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА