07:44 11.11.2022

Apple залишився найдорожчим брендом у світі, Microsoft випередив Amazon

3 хв читати
Apple залишився найдорожчим брендом у світі, Microsoft випередив Amazon

Бренд Apple залишається найдорожчим у світі протягом десяти років поспіль, свідчать дані щорічного дослідження Interbrand Corp.

Його вартість підвищилася за рік, що минув з часу минулого дослідження, на 18% і перевищила $482,2 млрд.

Тим часом, на другу позицію вийшов бренд Microsoft, який додав у ціні 32% (до $278,3 млрд). Він відсунув на третє місце Amazon, який подорожчав лише на 10% (до $274,8 млрд).

На четвертому рядку залишився Google, вартість якого піднялася на 28% (до $251,75 млрд), на п'ятому - Samsung (зростання на 17%, до $87,7 млрд).

Toyota (збільшення на 10% до $59,8 млрд) помінявся місцями з Coca-Cola (без змін, $57,5 млрд). Mercedes-Benz (підвищення на 10%, до $56,1 млрд) знаходиться на восьмій позиції, на дев'ятій розташувався Disney (стрибок на 14%, до $50,3 млрд).

З провідних вибув бренд McDonald's (підйом на 6% до $48,65 млрд). При цьому до "десятка" вперше увійшов Nike (зростання на 18%, до $50,3 млрд).

На долю перших десяти компаній у списку припало 53% загальної вартості брендів зі ста головних.

Сукупна вартість брендів (зі 100 провідних) оцінюється зараз у $3 трлн 88,93 млрд. порівняно з $2 трлн 667,524 млрд у 2021 році, тобто за минулий рік вона збільшилася на 16%.

Показник уперше перевищив позначку $3 трлн, зазначається в повідомленні Interbrand.

Найбільш суттєвий підйом вартості – на 32% – продемонстрували бренди Microsoft, Tesla та Chanel.

Цьогорічний рейтинг поповнився трьома учасниками - Airbnb (54 місце), Red Bull (64 місце) і Xiaomi (84 місце). При цьому його залишили Uber, Zoom та John Deere.

Найвища вартість бренду серед представників фінансової галузі J.P. Morgan (24-й рядок, зростання на 14% - до $24,3 млрд) та American Express (27-е місце, підвищення на 16% - до $22,1 млрд).

Зниження вартості бренду продемонстрували, зокрема, Facebook – на 5%, Intel – на 8%, Pampers – на 1%.

Interbrand враховує у своїх розрахунках фінансові результати компаній, вплив брендів на рішення споживачів про покупки та здатність компаній забезпечити прибутки. Перелік 100 найдорожчих брендів світу публікується вже 23 роки. Цього року в ньому вперше враховувалися ESG-дані (показники, пов'язані з екологією, соціальною відповідальністю та корпоративним управлінням).

Загалом близько 30 компаній, які були у першому рейтингу, є в ньому і зараз, включно Disney, Nike та Gucci. При цьому понад 100 брендів залишили список за ці роки, зокрема такі відомі як Nokia та MTV. У десятку лідерів усі ці роки, як і раніше, залишаються тільки Coca-Cola і Microsoft.

У 2001 році, за першої публікації рейтингу, загальна вартість брендів зі 100 провідних, становила $988 млрд. Тобто за цей час показник збільшився більш ніж утричі.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Час обмеження потужності енергопостачання для промисловості збільшився більш ніж удвічі

Сольський підбив підсумки за основними напрямами фінансування агросектору у 2022-2024 роках

"Епіцентр" фіксує зростання попиту на зарядні станції в 4,5 раза і готовий до можливого стрибка запитів на генератори

Дефіцит е/е значний протягом майже всієї доби, за винятком годин активної роботи ВДЕ - "Укренерго"

"Нафтогаз" готовий надати свою інфраструктуру для оперативного підключення газової генерації е/е і забезпечити її газом - СЕО

Харків'яни та жителі області отримають збільшену субсидію та пільгу на електроенергію в неопалювальний сезон

НБУ у середу послабив курс гривні на 9 коп.

Велика Британія збільшить свій внесок у Фонд підтримки енергетики на £20 млн

Україна увійде наступного опалювального сезону з запасами в ПСГ не менше 13 млрд куб. м – голова Нафтогазу

Шмигаль доручив затвердити графіки ремонтів енергооб'єктів і кроки щодо посилення їх захисту до початку опалювального сезону 2024/25 років

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА