"Богдан" залучить понад 30 вітчизняних постачальників комплектуючих для випуску JAC у Черкасах
Корпорація "Богдан", один із провідних українських операторів автотранспортного ринку України, має намір залучити понад 30 українських компаній-виробників комплектуючих для виробництва на заводі в Черкасах легкових автомобілів JAC, випуск пілотної партії яких корпорація розпочала наприкінці серпня.
"Корпорація вже провела переговори з постачальниками комплектуючих з України, підписавши угоди, й на завершальному етапі перебувають переговори з потенційними постачальниками з Російської Федерації та Білорусі", - зазначається в прес-релізі корпорації у вівторок.
Згідно з повідомленням, у постачанні комплектуючих будуть задіяні понад 30 вітчизняних компаній.
Як уточнив агентству "Інтерфакс-Україна" прес-секретар корпорації Сергій Красуля, зокрема, шини постачатиме ПАТ "Росава" (Біла Церква, Київська обл.), сидіння - "ВЕЕМ-Металавтопром" (Львів), джгути - "МСС" (Дніпродзержинськ, Дніпропетровська обл.), матеріал для оббивки стелі салону та килимки постачатимуться з Дніпропетровська.
За словами С.Красулі, згідно з досягнутими домовленостями, кондиціонери постачатиме компанія "Август", стартери - "Прамо Іскра" (обидві - РФ), з Росії також постачатимуться бампери.
Крім того, наразі корпорація визначається з постачальником колісних дисків - це може бути Кременчуцький колісний завод або російська компанія "КіК" (Красноярськ), додав С.Красуля.
"За основними позиціями ми вже маємо домовленості, й виходячи з підписаних контрактів уже сьогодні можна говорити, що на першому етапі локалізація повномасштабного виробництва автомобілів JAC (зварювання - фарбування - складання) перевищить 30%, а до початку серійного випуску в листопаді поточного року вона може становити ще більше. До кінця поточного року локалізація перевищить 51%", - сказав прес-секретар корпорації.
За його словами, наразі на підприємстві, зокрема, триває налагодження технологічного ланцюга, перевірка комплектності кузовів та інші підготовчі роботи.
"Вихід на ринки країн СНД, насамперед Росії, з виготовленою в Україні продукцією є стратегічним завданням. Тому саме із запуском автомобілів JAC у серію ми максимально локалізуємо виробництво. Отже, корпорація не лише завантажує власне виробництво, а й надає замовлення суміжним підприємствам", - наводяться в повідомленні слова президента корпорації Олега Свинарчука.
Він укотре наголосив, що одне робоче місце на автоскладальному заводі - це додаткові вісім-десять робочих місць у суміжних галузях.
Як повідомлялося, наприкінці серпня корпорація "Богдан" розпочала виробництво пілотної партії легкових автомобілів JAC, першим із конвеєра зійде седан С-класу J5, а в листопаді "Богдан" розпочне випуск ще однієї моделі - компактного кросовера S5.
Дизайн автомобілів JAC розробляло італійське дизайнерське бюро Pininfarina, а за результатами краш-тесту С - NCAP вони мають п'ять зірок (найвищий бал).
Згідно з прогнозом фахівців компанії, після початку серійного виробництва автомобілів в Україні їх вартість для покупців у середньому вдасться знизити на 10 тис. грн.
Завод легкових автомобілів у Черкасах має проектну потужність 120-150 тис. авто на рік.