20:25 15.12.2021

"Укртранснафта" оголосила про пошук замовників на транспортування нафтопродуктопроводом СЗН

3 хв читати
"Укртранснафта" оголосила про пошук замовників на транспортування нафтопродуктопроводом СЗН

АТ "Укртранснафта" оголосила про пошук потенційних замовників послуг на транспортування магістральним нафтопродуктопроводом "Самара – Західний напрямок" (СЗН).

Згідно з оголошенням на сайті компанії, заявки від потенційних постачальників палива для його транспортування приймаються до 30 грудня 2021 року.

"Укртранснафта" зазначає, що нафтопродуктопровід заповнений дизельним паливом третіх осіб, яке не є власністю товариства, тому основною вимогою для потенційних замовників послуг є гарантування наявності у його власності технологічного обсягу нафтопродукту 70-140 тис. тонн (залежно від маршруту транспортування), який буде повернений після закінчення терміну дії договору про транспортування протягом 1-3 місяців, або викуплений компанією для потреб.

"Укртранснафта" також уточнила п'ять критеріїв, відповідно до яких відбиратимуться пропозиції потенційних замовників:

- гарантування замовлення на транспортування щонайменше на один рік на умовах "качай або плати";

- гарантування транспортування не менше ніж 100 тис. тонн нафтопродуктів на місяць (1,2 млн тонн на рік);

- гарантування оплати послуг за умов 100% передоплати вартості транспортування;

- зобов'язання замовника щодо страхування ризиків втрати прийнятих до транспортування нафтопродуктів внаслідок зловмисного пошкодження нафтопродуктопроводу;

- розкриття повної інформації про кінцевих бенефіціарів для аналізу можливого застосування до нього або пов'язаних з ним осіб обмежувальних заходів (санкцій) ООН, ЄС або США.

Тарифи на транспортування нафтопродуктів територією України, за умови відповідності замовника п'ятьма критеріями, за маршрутами транспортування становитимуть (усі – без ПДВ):

- кордон Білорусь/Україна – ЛВДС "Новоград-Волинський" (Україна) – еквівалент $7 за одну метричну тонну нафтопродукту, зданого в кінцевій точці маршруту;

- кордон Білорусь/Україна – ЛВДС "5С" (Україна) – еквівалент $8 за одну метричну тонну нафтопродукту, зданого в кінцевій точці маршруту;

- ЛВДС "5С" (Україна) – ПСП "Нірбогдань" (Угорщина), ПСП "Тисауйварош" (Угорщина) – еквівалент $10 за одну метричну тонну нафтопродукту, зданого в кінцевій точці маршруту;

- кордон Білорусь/Україна – ПСП "Нірбогдань", ПСП "Тісауйварош" – еквівалент $15 за одну метричну тонну нафтопродукту, зданого у кінцевій точці маршруту.

Тарифи на транспортування нафтопродуктів територією України за умови невідповідності замовника критеріям 1-2 безпосередньо залежатимуть від запропонованих обсягів транспортування та обговорюватимуться окремо.

За даними агентства "Інтерфакс-Україна", найбільш ймовірним замовником послуг з транспортування СЗН є трейдер Coral Energy.

Як повідомлялося, ділянка нафтопродуктопроводу СЗН протяжністю близько 1,1 тис. км призначена для прокачування дизельного палива з РФ і Білорусі як для внутрішніх потреб України, так і для транзиту до Європи, зокрема, до Угорщини. Проектна потужність магістралі – 3,5 млн тонн на рік.

Трубопровід збудований за часів СРСР і після проголошення незалежності України мав перейти у власність держави на підставі правонаступництва як магістральний. Водночас, структура російської "Транснафти" не передала його у власність України.

Українська ділянка СЗН довгий час належала ТОВ "Прикарпатзахідтранс" (Рівне), але в результаті судових розглядів була повернута у власність держави на початку 2021 року.

Переможцем конкурсу на керуючого активами української ділянки нафтопродуктопроводу стала "Укртранснафта", яка у вересні 2021 року отримала всі необхідні документи для експлуатації української гілки СЗН та підтвердила готовність відновити його роботу.

"Укртранснафта", 100% акцій якої перебувають у управлінні НАК "Нафтогаз України", є оператором нафтотранспортної системи країни.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Єврокомісія отримала лист шести країн ЄС із пропозицією знизити стелю цін на російську нафту

"Метінвест-Покровськвугілля" через бойові дії тимчасово знизив обсяги виробництва

Необхідність запроваджувати додаткове цінове регулювання сьогодні відсутня - Мінекономіки

ДТЕК за тиждень відновив електропостачання для 86 тис. абонентів у Донецькій і Дніпропетровській обл.

"USAID Агро" у 2024 р. допомогла аграріям отримати понад 1,14 млрд грн за допомогою товарного кредитування, лізингу й агророзстрочки

Уряд спрямував додаткові 5 млрд грн на реалізацію програми "Зимова єПідтримка"

В Україні бум індустріальних парків, особливо в західних і центральних регіонах - Телюпа

Україна за 2024 р. збільшила ввезення вантажних авто у валюті на 30%

Тоннаж товарообігу морем з Україною зріс у 2024 р. на 28,2%, а сушею скоротився на 8,1%

Канада готує мита у відповідь на американський імпорт після погроз Трампа

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА