Інтерфакс-Україна
15:50 26.03.2016

У МАК заявляють, що командир екіпажу "Боїнга" FlyDubai мав право прислухатися до диспетчера, але приймав усі рішення самостійно

3 хв читати
У МАК заявляють, що командир екіпажу "Боїнга" FlyDubai мав право прислухатися до диспетчера, але приймав усі рішення самостійно

Командир літака Boeing авіакомпанії FlyDubai, що розбився в Ростові-на-Дону, самостійно приймав усі рішення, пов'язані з управлінням повітряним судном, повідомив "Інтерфаксу" офіційний представник Міждержавного авіаційного комітету.

"Відповідно до повітряних правил остаточне рішення залишається за командиром повітряного судна. Він має право лише прислухатися до диспетчера, але у результаті рішення приймає сам, змусити його не можна. У випадку з Boeing FlyDubai також усі рішення командир приймав самостійно", - сказав співрозмовник агентства.

Напередодні телеканал "Россия 1" (ВДТРК) з посиланням на свої джерела повідомив, що Boeing авіакомпанії FlyDubai міг почати падати одразу після відключення автопілоту. Згідно з матеріалом програми "Вести", що вийшов в ефір телеканалу 25 березня, до програми потрапила розшифровка останніх слів екіпажу літака за хвилину до зіткнення із землею: "Документ неофіційний, від джерела в комісії з розслідування, де перенесли інформацію мовного самописця на папір". На основі цієї розшифровки журналісти спробували змоделювати ситуацію, яка склалася на борту перед катастрофою.

"Версія фахівців така: відключивши автоматику, пілот спробував вивести "Боїнг" в горизонтальний політ, але саме у цей момент в режим пікірування включився стабілізатор, він розміщений біля кіля. У цьому режимі кермо висоти вже не має ефективності, на штурвал літак практично не реагує, і пілоти явно не розуміли, що в різкому піке винен стабілізатор", - повідомив телеканал.

Чому включився в режим піке стабілізатор - питання. "Він активізується кнопкою, яку пілоти називають "кнюпель". Тобто під час турбулентності командир, переходячи в ручний режим, міг випадково зачепити цей кнюпель і не помітив, оскільки скаржився до цього на хронічну втому. В іншому випадку - це якийсь ще небачений сюрприз автоматики", - зазначено в матеріалі.

При цьому телеканал наголосив, що офіційні висновки про причини катастрофи можуть бути зроблені тільки за підсумками слідства.

Boeing 737-800 авіакомпаній FlyDubai, що виконував рейс із Дубая в Ростов-на-Дону, розбився 19 березня під час повторного заходу на посадку. Загинули всі 62 людини, які були на борту, - 55 пасажирів і сім членів екіпажа.

Попередні результати розшифровки бортових самописців "Боїнга", що розбився в Ростові-на-Дону, можуть бути озвучені впродовж двох тижнів, повідомив 24 березня "Інтерфаксу" офіційний представник Міждержавного авіаційного комітету.

"Бортові самописці працювали до зіткнення із землею. Запис, зокрема на мовному самописці, хорошої якості. Його вдалося успішно скопіювати, триває розшифровка. Впродовж двох тижнів, можливо, будуть озвучені попередні дані", - сказав він.

Офіційний представник МАК запевнив, що фахівці ретельно перевірять дані про технічне обслуговування "Боїнга", що розбився. "Інформація про те, чи проходило повітряне судно усі передбачені планові обслуговування та огляди, буде перевірена ретельно, так само, як і додатково буде перевірена і кваліфікація пілотів", - сказав співрозмовник агентства.

Коментуючи інформацію, що з'явилася в ЗМІ, про те, що пілоти "Боїнга", що розбився, працювали понад міру, співрозмовник агентства повідомив: "Ця інформація також буде перевірена під час розслідування".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Прем'єр Данії назвала інцидент із дронами в аеропорту Копенгагена найсерйознішою атакою на інфраструктуру країни

Технічні труднощі в Резерв+ тимчасові, обмін даними буде відновлено найближчим часом – Міноборони

Суд відмовив УПЦ (МП) у застосуванні заходів забезпечення позову у справі про припинення діяльності Церкви

Нічні приморозки очікуються в Україні вже цього тижня

Три людини загинули, 13 – зазнали поранень через російські обстріли Донеччини у понеділок

Безробітний з Хмельницького коригував ворожі атаки по аеродромах та енергооб’єктах

Голова комітету Ради: 8% підручників ще досі не доставлені до шкіл

Окупанти просунулися на сході Дніпропетровської та Запорізької областей, зайняли 8,8 кв км за добу - DeepState

Поліція Івано-Франківщини встановлює обставини нападу на Калуський РТЦК

ВАКС досліджує докази у справі ексвіцепрем’єра Клюєва та ексголови Держінвестицій Тарана - Transparency International

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА