15:50 26.03.2016

У МАК заявляють, що командир екіпажу "Боїнга" FlyDubai мав право прислухатися до диспетчера, але приймав усі рішення самостійно

3 хв читати
У МАК заявляють, що командир екіпажу "Боїнга" FlyDubai мав право прислухатися до диспетчера, але приймав усі рішення самостійно

Командир літака Boeing авіакомпанії FlyDubai, що розбився в Ростові-на-Дону, самостійно приймав усі рішення, пов'язані з управлінням повітряним судном, повідомив "Інтерфаксу" офіційний представник Міждержавного авіаційного комітету.

"Відповідно до повітряних правил остаточне рішення залишається за командиром повітряного судна. Він має право лише прислухатися до диспетчера, але у результаті рішення приймає сам, змусити його не можна. У випадку з Boeing FlyDubai також усі рішення командир приймав самостійно", - сказав співрозмовник агентства.

Напередодні телеканал "Россия 1" (ВДТРК) з посиланням на свої джерела повідомив, що Boeing авіакомпанії FlyDubai міг почати падати одразу після відключення автопілоту. Згідно з матеріалом програми "Вести", що вийшов в ефір телеканалу 25 березня, до програми потрапила розшифровка останніх слів екіпажу літака за хвилину до зіткнення із землею: "Документ неофіційний, від джерела в комісії з розслідування, де перенесли інформацію мовного самописця на папір". На основі цієї розшифровки журналісти спробували змоделювати ситуацію, яка склалася на борту перед катастрофою.

"Версія фахівців така: відключивши автоматику, пілот спробував вивести "Боїнг" в горизонтальний політ, але саме у цей момент в режим пікірування включився стабілізатор, він розміщений біля кіля. У цьому режимі кермо висоти вже не має ефективності, на штурвал літак практично не реагує, і пілоти явно не розуміли, що в різкому піке винен стабілізатор", - повідомив телеканал.

Чому включився в режим піке стабілізатор - питання. "Він активізується кнопкою, яку пілоти називають "кнюпель". Тобто під час турбулентності командир, переходячи в ручний режим, міг випадково зачепити цей кнюпель і не помітив, оскільки скаржився до цього на хронічну втому. В іншому випадку - це якийсь ще небачений сюрприз автоматики", - зазначено в матеріалі.

При цьому телеканал наголосив, що офіційні висновки про причини катастрофи можуть бути зроблені тільки за підсумками слідства.

Boeing 737-800 авіакомпаній FlyDubai, що виконував рейс із Дубая в Ростов-на-Дону, розбився 19 березня під час повторного заходу на посадку. Загинули всі 62 людини, які були на борту, - 55 пасажирів і сім членів екіпажа.

Попередні результати розшифровки бортових самописців "Боїнга", що розбився в Ростові-на-Дону, можуть бути озвучені впродовж двох тижнів, повідомив 24 березня "Інтерфаксу" офіційний представник Міждержавного авіаційного комітету.

"Бортові самописці працювали до зіткнення із землею. Запис, зокрема на мовному самописці, хорошої якості. Його вдалося успішно скопіювати, триває розшифровка. Впродовж двох тижнів, можливо, будуть озвучені попередні дані", - сказав він.

Офіційний представник МАК запевнив, що фахівці ретельно перевірять дані про технічне обслуговування "Боїнга", що розбився. "Інформація про те, чи проходило повітряне судно усі передбачені планові обслуговування та огляди, буде перевірена ретельно, так само, як і додатково буде перевірена і кваліфікація пілотів", - сказав співрозмовник агентства.

Коментуючи інформацію, що з'явилася в ЗМІ, про те, що пілоти "Боїнга", що розбився, працювали понад міру, співрозмовник агентства повідомив: "Ця інформація також буде перевірена під час розслідування".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Шмигаль обговорив військові потреби України з болгарським колегою Главчевим

KSE Institute за $3 млн Світового банку навчить 6 тис. людей роботі з МФО

У Нікопольському районі вже 6 постраждалих від обстрілів, зокрема дитина - обладміністрація

Окупанти завдали удару по Криворізькому району, постраждав місцевий житель

Лубінець передав МФЧХ документи, що свідчать про низку порушень у діяльності російського Червоного Хреста

Окупанти завдали удару по Херсону, повністю зруйновано кілька приватних будинків - обладміністрація

Данія виділяє Україні новий пакет допомоги в розмірі EUR33,5 млн

Кулеба обговорив із главою МЗС Антигуа і Барбуди шляхи подальшого розвитку двостороннього співробітництва між країнами

У Києві відбулася координаційна зустріч між посольством Італії, офісом AICS та італійськими гуманітарними організаціями

Українська авіація завдала за добу ударів по 5 місцях скупчення окупантів і їхньому пункту управління - Генштаб ЗСУ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА