Мінінфраструктури пропонує штрафувати за безконтрольний рух фур на літній і зношеній гумі в негоду

Одним із проблемних питань у процесі розчищення українських доріг від снігу є безконтрольний рух великогабаритного автотранспорту на літній та зношеній гумі без відповідних заходів реагування на обмеження руху, повідомив міністр інфраструктури України Володимир Омелян.
"Була величезна проблема, коли ці автомобілі рухалися в гору, маючи літню гуму, застрявали, перекривали рух для всіх видів транспорту. Мало того, ускладнювали роботу техніки і перешкоджали розчищення доріг. Мною була вислана прохання до керівників областей і поліції, в першу чергу, штрафувати таких водіїв за максимальним тарифом і далі вживати всіх необхідних заходів із розчищення автомагістралей", - заявив він на брифінгу в Києві в понеділок.
За словами міністра, ситуація з подоланням наслідків негоди була складна: "Ми мали сніговий шторм на більшості території України. Зачепило 15 українських областей, причому 10 з них досить серйозно. Фактично дві доби "Укравтодор" спільно з іншими службами, передусім ДСНС, боровся зі стихією. Було задіяно близько 2,5 тис. одиниць техніки, кілька тисяч людей", - зазначив міністр.
Він висловив подяку керівникам областей, які оперативно взяли на себе координацію всіх дій: "Це спрацювало, ми змогли розчистити ключові автодорожні магістралі України, зараз завершуємо роботу на дорогах місцевого значення. Розблоковані всі пробки, перешкод для руху пасажирського транспорту немає", – додав В. Омелян.
Водночас, міністр інфраструктури України вибачився перед громадянами, які через погані погодні умову були змушені очікувати відновлення руху на автошляхах, залізниці або в аеропортах.
"Близько 30 поїздів затрималися в дорозі через негоду, затримка становила від півгодини до кількох годин. Я сподіваюся, що всі вжиті заходи були дієвими. Але ще раз хочу звернути увагу, що "Укрзалізниця" має забезпечувати найкращий рух за таких складних умов", - наголосив В. Омелян.
Міністр інфраструктури України також повідомив, що аеропорти витримали випробування негодою. Аеропорти Харкова та Одеси працювали в штатному режимі, окремі рейси були перенесені в аеропортах Києва та Львова.