Вартість усіх товарів, розрекламованих під час Супербоула, становить $ 191,8 тис

Загальна вартість усіх товарів, реклама яких була показана в ході трансляції фіналу Національної футбольної ліги (НФЛ), також відомої як Супербоул, становить $ 191,803 тис., згідно з підрахунками MarketWatch.
Найдорожчим товаром у списку став автомобіль Audi e-tron ($ 74,8 тис.), найдешевшим - авокадо (88 центів за одиницю).
П'ятірка найбільш дорогих товарів повністю складається з автомобілів; окрім електромобіля від Audi, під час гри показали рекламу седана Mercedes A220, позашляховиків Hyundai Palisade і Toyota RAV4, а також седана Kia Optima.
При цьому експерти відзначають, що низка автовиробників, які раніше купували рекламу під час Супербоула, цього року відмовилися від участі. До них входять Ford, Chevrolet і Chrysler.
Головною темою рекламних роликів у 2019 році стала екологія. Компанії намагалися продемонструвати свою турботу про навколишнє середовище, причому це стосується не тільки автогігантів і енергетичних компаній, а й, зокрема, виробників пива. Аналітики вказують, що екологія є важливою складовою для сучасних споживачів, особливо з числа молоді.
Іншою важливою темою стали високі технології. Наприклад, Amazon продемонструвала 90-секундний ролик про різні пристрої, в яких використовується віртуальний помічник Алекса, а Microsoft показав рекламу приставки Xbox з особливими джойстиками для геймерів-інвалідів.
За даними аналітиків Kantar Media, минулого року вартість 30-секундного рекламного слота під час Супербоула становила $ 5,24 млн, цього року ціна підвищилася до $ 5,25 млн.
Супербоул, який давно перетворився на національне свято і став частиною поп-культури, відбувся в ніч з неділі на понеділок у 53-й раз в історії. У фіналі НФЛ зустрілися команди "Нью-Інгленд Петріотс" і "Лос-Анджелес Реймс"; в напруженому, але не дуже видовищному матчі перемогу здобули "Патріоти" з рахунком 13: 3. Вони перемогли вшосте у своїй історії, ставши другою командою ліги після "Піттсбург Стілерс", якій підкорилося це досягнення.