Інтерфакс-Україна
13:06 08.12.2019

Cahiers du cinema представив десятку найкращих фільмів десятиліття

2 хв читати

Професійний кінематографічний журнал "Les Cahiers du cinema" склав список найкращих картин десятиліття - його очолив серіал американця Девіда Лінча "Твін Пікс: Повернення" (2017).

У першій "трійці": стрічка французького режисера і автора статей в "Зошитах..."Лео Каракса - "Корпорація "Святі мотори" (2012), а також серіал "Малюк Кенкен" (2014) ще одного француза Брюно Дюмона.

У списку також два лауреати "Золотої пальмової гілки" Канн: стрічка "Дядечко Бунмі, який пам'ятає свої минулі життя" (2010) тайського режисера Апічатпонга Вірасетакула і "Тоні Ердманн" (2016) німкені Марен Аде.

До "десятки" увійшли - "Книга образів" (2018) класика "нової хвилі" Жан-Люка Годара, "Мела: олія" (2011) з апокаліптичної трилогії данця Ларса фон Трієра, "Побудь у моїй шкурі" (2013) британця Джонатана Глейзера і "Дивний випадок Анжеліки" (2010) португальця Мануеля де Олівейра.

"Це десятиліття було навіть більш захоплюючим, ніж попереднє. Воно було багате несподіваними подарунками. Хто міг би уявити навіть у своїх найсміливіших снах повернення "Твін Пікс", та ще в такому масштабі? Що Дюмон стане автором коміксів з Pеtit Quinquin? Що Каракс повернеться після 13 років відсутності зі своїм найкрасивішим фільмом?", - пише в редакційній статті керівник Cahiers du cinema Стефан Делорм.

На його думку, "ми дедалі менше думаємо про масштаби людей і дедалі більше - про рівень народів, що не означає, що ми повинні забути інтимні історії, які є важливими".

"Кінематографічні зошити" (Cahiers du cinema) - французький журнал про кіно, заснований у 1951 році Андре Базеном, Жаком Доніоль-Валькрозом і Жозеф-Марі Ло Дюка. Першими авторами стали члени кіноклубів Латинського кварталу і "Об'єктив 49", зокрема Жан Кокто і Робер Брессон.

В ранній історії журналу прийнято розділяти періоди, коли крісло головного редактора обіймали критик Базен (1951-1958), режисер і теоретик кіно Ерік Ромер (1958-1963) і режисер Жак Ріветт (1963-1965). "Золотим століттям" видання вважаються роки, коли виданням керував Ромер.

В історії світового кінематографу "Кає дю сінема" залишилися колискою французької "нової хвилі". Майже всі великі представники цього руху - від Годара і Франсуа Трюффо до Ромера і Клода Шаброля - починали як кінокритики на сторінках видання. У 1954 році Трюффо вперше сформулював у статті "Деякі тенденції у французькому кіно" своє бачення авторського кіно.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Лисак, Генштаб та DeepState спростовують інформацію про вихід окупантів на кордон Дніпропетровської області

Зеленський відзначив держнагородами 19 вчених

США мають варіанти посилення санкцій проти РФ, якщо це буде необхідно – Рубіо

Кошта по телефону запевнив Зеленського в підтримці української позиції щодо припинення вогню

США проведуть аналіз наданої Україні допомоги для виявлення можливих маніпуляцій і незаконних привласнень – Рубіо

Голова НКЕК Олександр Животовський залишив посаду

Напередодні Дня Києва вчинена спроба блокування Музея на Поштовій площі

Генштаб ЗСУ: Заяви ворога про нібито завершення бойових дій у Курській області "не відповідають реальній обстановці"

Рютте про запрошення Зеленського на саміт НАТО: почекайте на оголошення програми

Ми маємо говорити з Путіним, щоб завершити війну, час і місце для відповідальності за воєнні злочини будуть пізніше – Рубіо

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА