Інтерфакс-Україна
14:02 30.03.2020

Рівень страху українців на початку епідемії значно вищий, ніж був в Італії, - нове дослідження GfK Ukraine

2 хв читати
Рівень страху українців на початку епідемії значно вищий, ніж був в Італії, - нове дослідження GfK Ukraine

Українці сьогодні значно сильніше налякані епідемією Covid-19 у країні, ніж свого часу були італійці, головні страхи жителів України - економічна криза та зростання випадків захворювань, потім - слабкість органів влади та безробіття, такими є результати першої половини нового щотижневого дослідження компанії GfK Ukraine.

"Більше ніж ¾ опитаних українців змінили свою звичну поведінку: насамперед це стосується відвідування багатолюдних місць, магазинів і використання транспорту. Натомість в Італії на початку епідемії такі обмеження у своїй поведінці відзначили менше ніж 1/3 опитаних", - ідеться у підсумках опитування українців "Covid-19 weekly tracking Ukraine: моніторинг зміни способу життя та покупок у зв'язку з впливом пандемії коронавірусу на ринки" за 24-26 березня.

GfK Ukraine зазначає, що більшість респондентів назвали проблемою №1 у країні економічну кризу, але занепокоєність зростанням захворювань - на другому місці. Водночас в Італії на початку епідемії зростання кількості інфікованих посідало лише п'яте місце після безробіття, економічної кризи, проблем клімату та довкілля.

Згідно з даними дослідження, в Україні лише кожен третій опитаний (36%) вважає, що серйозність коронавірусу перебільшена, тоді як серед італійців таких було більше ніж половина (56%) населення.

Відповідно до опитування, 80% респондентів занепокоєні можливою кризою свого роботодавця. "8% уже підтвердили, що втратили роботу, а 44% відзначають скорочення часу, який витратили на роботу протягом останнього тижня", - йдеться в результатах дослідження.

Поширення вірусу та карантин також вплинули на купівельну поведінку: 50% опитаних українців визнали, що витратили минулого тижня більше, ніж зазвичай, щоб зробити продовольчі запаси, свідчать дані GfK.

"72% опитаних українців зазначили, що зіткнулися з дефіцитом товарів у звичних торговельних точках, що підігріло ажіотажний попит, а 69% не вірять, що найближчим часом постачання налагодяться, і вони зможуть купити необхідні продукти", - повідомила компанія.

Згідно з даними GfK Ukraine, українці, які планували купівлю великої побутової техніки або комп'ютерів, не відкладали плани на потім, проте попит на дрібну побутову техніку значно знизився: купівлі скоротилися на 37%.

Крім того, за даними опитування, 27% українців за останній тиждень почали використовувати платіжну картку замість готівки.

Дослідження проводить компанія GfK Ukraine у співпраці з CBR у форматі щотижневого моніторингу змін у способі життя і покупок українців у зв'язку з побоюваннями через коронавірус. Опитуються 400 респондентів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

В Київській області через спалювання сухої трави загинули двоє людей

Найближчі дні в Україні будуть теплими, майже без опадів

Генштаб показує на незначне скорочення площі контролю ЗСУ в Курській області, у DeepState без змін

Іран в суді вимагає скасування рішення ради ІКАО щодо авіакатастрофи літака МАУ у 2020 році

Сили оборони збили вночі 33 ворожі дрони з 87, ще 36 локаційно втрачені - Повітряні сили

В України створено "гарячі лінії" для повідомлення про захворювання тварин на ящур чи блутанг

Керівником напрямку стратегій МХП призначено ексочільника українського представництва Dеlloit Булаха

Внаслідок російського авіаудару 17 квітня по Херсону загинула дитина

Трамп оголосив більше національних надзвичайних ситуацій, ніж будь-який інший президент за перші 100 днів

Сирський привітав військовослужбовців Військової служби правопорядку з професійним святом

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА