Українці у весняний локдаун 2021 року цікавилися придбанням кондиціонерів, товарів для туризму, краси та здоров'я - OLX
Українці в березні-квітні 2021 року, включно з періодом весняного локдауну, найбільше цікавилися купівлею кліматичної техніки, товарів категорії "краса і здоров'я", а також туристичними товарами, свідчить аналітика онлайн-майданчика OLX.
Як повідомила прес-служба OLX, наприкінці березня - на початку квітня 2021 року кількість запитів на купівлю кліматичної техніки збільшилася на 650% порівняно з торішнім показником. При цьому кількість оголошень у цій категорії на майданчику збільшилася на 167%.
За даними майданчика, на 100% збільшилася кількість запитів у категорії "краса і здоров'я" під час локдауну, тоді як торік показник збільшився лише на 24%. Водночас кількість пропозицій у цій категорії в березні-квітні поточного року скоротилася на 33%.
Попит на побутову хімію та господарський інвентар збільшився лише на 9% проти +356% у торішній весняний карантин. Категорія "товари для ремонту" показала приріст запитів на 82%, кількість пропозицій збільшилася на 32%.
Згідно з дослідженням, товарами для туризму у зазначений період українці цікавилися на 100% частіше, хоча кількість пропозицій таких товарів зменшилася на чверть. Приріст запитів також спостерігався в категорії "роликові ковзани" - "плюс" 104% проти минулого року, водночас кількість пропозицій збільшилася на 73%. При цьому запити на купівлю велосипедів скоротилися до 55%, мотоциклів - 22%, проти 70% та 33% відповідно минулого року.
Почастішали також запити на купівлю товарів для дітей (+78%), послуги перевезення та оренди транспорту (+84%), реклами, поліграфії, маркетингу та інтернету (85%), йдеться в повідомленні.
OLX зазначає, що в 2021 році порівняно з торішнім карантином скоротився попит на продукти харчування і напої (17% проти 91%), а також настільні ігри (14% проти 79%) та ігрові приставки (9% проти 51%).