15:11 03.07.2018

Старший віце-президент AGCO: За три роки маємо намір завоювати 20% українського ринку

5 хв читати
Старший віце-президент AGCO: За три роки маємо намір завоювати 20% українського ринку

Ексклюзивне інтерв'ю старшого віце-президента і генерального менеджера AGCO в Європі та на Близькому Сході Роба Сміта агентству "Інтерфакс-Україна"

- Які основні тенденції ви спостерігаєте на ринку імпортної сільськогосподарської техніки в Україні? На скільки, на вашу думку, може вирости цей ринок і які основні фактори вплинуть на зростання?

- Протягом 2016-2017 років ринок сільськогосподарської техніки в Україні потроївся. Минулий рік став рекордним за поставками імпортної техніки за часів незалежності України. Було завезено понад 3500 тракторів. За нашими прогнозами та очікуваннями ринок тракторів іноземних брендів в Україні найближчими роками зросте до 4 тис. одиниць. 2018 рік поки що має повільніші темпи продажів та демонструє стабілізацію ринку після піку в 2017 році, однак має всі шанси стати другим кращим роком в історії сучасної України.

Ми помітили тенденцію до росту тракторів у сегменті потужності 100-150 кінських сил. За результатами чотирьох місяців 2018 року цей сегмент зріс до 48%, тоді як у 2017 році становив 36%. Це відбулося, у тому числі, і за рахунок зменшення частки надпотужних тракторів, що мають 300 к.с. і більше - до 25% за чотири місяці цього року з 34% у 2017 році.

Співвідношення в Україні імпортної та вітчизняної техніки сьогодні складає 30% на 70% відповідно, але ми бачимо перспективу до збільшення частки іноземної техніки завдяки її інноваційності і більшій продуктивності. Можливо, цього року це співвідношення складе 40% на 60%, а одного дня зміниться й до 50% на 50%.

Основними факторами, що впливають на збільшення глобального попиту на с/г техніку є зростання населення світу. Це призводить до підвищення попиту на сільськогосподарську продукцію, також і з України. Ваша країна є одним з провідних експортерів зернових та олійних культур, і реформи та євроінтеграція стимулюють нарощення українського експорту. Аграрні підприємства тут розвиваються дуже стрімко. Вони використовують нові технології, міжнародний досвід, збільшують врожайність. Разом з цим зростає й потреба у технічному переоснащені та модернізації технічного парку агровиробників.

- Цього року ви вивели на ринок України фінські трактори ТМ Valtra. Чи вже були продажі в Україні цього бренду?

- Так, разом з нашими партнерами-дистрибуторами ми розпочали реалізацію тракторів Valtra серії T в Україні та плануємо представити серію A до кінця цього року. Знайомство українських агровиробників з тракторами Valtra розпочалося з T-серії в сегменті потужністю 150-250 к.с. Перші трактори Valtra уже працюють на українських ланах. Це не єдина новинка у портфелі продажів в Україні. Цього року ми вже презентували наш трактор Massey Fergusson MF 6713. На сьогодні AGCO в Україні представлена усіма основними брендами - Fendt, GSI, Massey Ferguson та Valtra.

- Плануєте цього року випустити нові продукти на світовий ринок? Які з цих новинок будуть презентовані в Україні?

- Цього року ми представляємо зернозбиральний комбайн Ideal на деяких міжнародних ринках. Презентація цієї моделі в Україні запланована на 2019 рік. А до кінця 2018 року, найвірогідніше восени на виставці "ІнтерАгро" буде презентований гусеничний трактор Fendt 1100 MT. Крім того, ми організували демонстраційний тур по всій Україні з презентацією новітніх рішень для точного землеробства компанії Precision Planting, яку придбали у 2017 році. Тим самим ми даємо поштовх для розвитку новітніх розробок для точного землеробства в Україні та знайомимо українського агровиробника з новими можливостями.

- Яка у компанії сьогодні структура дистрибуції в Україні? Скільки у вас офіційних дилерів?

- Наша компанія останні три-чотири роки успішно розвивалась на ринку України і цього року нашим стратегічним рішенням стала реорганізація української структури дистрибуції у європейському форматі, як і в Німеччині, Франції, Великобританії та на інших європейських ринках. За допомогою реорганізації ми маємо намір здійснити прорив і наростити нашу частку на українському ринку іноземної с/г техніки на 50%. З досвіду інших мультибрендових компаній ми зрозуміли, що дистрибутор є більш успішним, коли зосереджується виключно на брендах однієї компанії - тоді вони мають більше шансів досягнути вищого рівня продажів. Тож з початку поточного року ми працюємо над впровадженням послідовної європейської структури дистрибуції в Україні. На сьогодні у нас є по чотири дистрибутори техніки Fendt, Valtra ("Астра", "Агроструктура", "Цеппелін Україна" та "Агроспейс"); та  Massey Ferguson ("Амако", "Волинська фондова компанія", "Бізон-Тех" і "Мінетех"). До кінця 2018 року наші дистрибутори матимуть філії в усіх регіонах України. З нашими вісьмома ексклюзивними партнерами ми охоплюємо 70% території України. Очікуємо, що до кінця цього року покриємо 100%.

-  Чи плануєте ви збільшити поставки с/г техніки та обладнання в Україну цього року? Які ваші стратегічні плани на найближчі три роки?

- Після двох років підйому ринку с/г техніки український ринок наразі входить у період «нормалізації». У 2017 році ми поставили на український ринок понад 300 тракторів. Минулий рік ми закінчили з часткою 9% ринку іноземної сільгосптехніки. За результатами 2018 року плануємо охопити частку ринку, що матиме двозначні цифри і за сприятливих бізнес умов плануємо до кінця цього року вийти десь на 15% ринку. А вже за три роки маємо намір завоювати 20% і це буде чудовим результатом.

- Чи розглядаєте можливість локалізації виробництва техніки й обладнання в Україні? Які ваші інвестиційні плани щодо Україні?

- Для нас найважливіше, щоб наші клієнти мали доступ до найновітніших розробок, це є пріоритетним напрямком інвестування. Компанія AGCO - мультибрендова компанія і одна з небагатьох компаній в світі, яка спеціалізується виключно на сільськогосподарській техніці і обладнанні. Річний оборот компанії у 2017 році становив $8,3 млрд. Ми щороку інвестуємо $350 млн в інновації, науково-дослідні центри, проектно-конструкторські роботи і це близько 4% наших продажів. Компанія також вкладає кошти в розвиток каналів дистрибуції. Все разом це близько $400 млн інвестицій на рік. Наші інвестиційні плани спрямовані, передусім, на посилення дистрибуції та розвиток ефективних рішень повної лінійки наших брендів, гарантування високого рівня сервісної підтримки для зростаючих потреб українських аграрних виробників.

- Яка ваша цінова політика? Хто є вашими основними клієнтами?

- Ми індивідуально підходимо до кожної категорії клієнтів, зважаючи на їх потреби – від фермера до агрохолдинга. Наша техніка Massey Ferguson, Fendt та Valtra позиціоновані відповідно до технічних вимог та фінансових очікувань для різних сегментів агровиробників. До того ж наші партнери по дистрибуції співпрацюють з найбільшими фінансовими інститутами (OTP Bank, Kredo Bank та Raiffeisen Bank) та мають можливість надати клієнтам різноманітні фінансові рішення.

 

РЕКЛАМА
Загрузка...
РЕКЛАМА

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Голова офісу Націнвестради: Системні проблеми бізнесу можна вирішувати буквально протягом двох місяців

Судова реформа це приклад, як можна проводити зміни, коли є політична воля - Режі Брійя

Ухвалення узгодженого з МВФ закону "Про Антикорупційний суд" є передумовою для побудови демократичної України - посол США

Д.Костржевський: аеропорт "Київ" не відмовляється від плану подовження ЗПС

Глава НСЗУ: Медреформа має змінити економічні стимули і поведінку постачальника медпослуг

Головлікар "Охматдиту": "Я дуже хочу змінити менталітет лікарів і медперсоналу, – вони мають любити свого пацієнта"

Ніна Южаніна: "Якщо ми заблукали з податком на виведений капітал, то з BEPS буде ще важче"

В.Гройсман: Я нікому не дам використовувати адмінресурс у виборчих кампаніях

Ніна Южаніна: НБФБ не чіпатиме бізнес за умови, що буде упереджувати виникнення різних схем

Торговий представник України Наталія Микольска: "Наші плани -- запустити роботу ЕКА до кінця року

ОСТАННЄ

Турчинов: Вибори не повинні бути для країни стихійним лихом

Д. Костржевський: Наступного року аеропорт "Київ" подвоїть свої потужності (I частина)

С.Гусовський: Розірвання договору змушує забудовника сідати за стіл переговорів

Олександр Данилюк: Передвиборчий рік несе багато ризиків, що можуть дестабілізувати фінансову ситуацію в країні

Черниш: МінТОТ залучило під свої проекти близько 3 млрд грн за два роки, з них держава профінансувала щонайбільше 1%

Данилюк: Я прихильник податку на виведений капітал, але треба знайти компенсатори

Філя Жебровська: "Доступні ліки" – чудова програма і вона має продовжуватися"

Холодницький: Ми волаємо про створення Антикорупційного суду, адже результати нашої роботи – вироки, а не показові затримання і суди з визначення запобіжного заходу

Смолій: Ми вперше розробили стратегію НБУ з цілями на середньострокову перспективу

В.Черниш: Закон рамковий, багато чого буде залежати від того, як всі державні органи імплементують свої завдання

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА